Een strategy game waarbij je je brains goed moet gebruiken, veel tactieken enzo. Maar ik wil geen potjes spelen van 8 uur... Dus iets korts en krachtigs. Ik hou van lasers, dus het mag wat futuristisch zijn. De graphics moeten wel degelijk zijn, maar niet té flashy, anders krijg ik zeer aan men ogen. Ik wil eigenlijk eentje vanbinnen en vanbuiten kennen omdat ik me nog niet verdiept heb in RTS-games. Veel te veel shooters gespeeld... Basebuilding mag niet al té lang duren, want daar heb ik te weinig geduld voor... Bovenal moet de gameplay heel vlot verlopen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
. Ik wil eigenlijk eentje vanbinnen en vanbuiten kennen omdat ik me nog niet verdiept heb in RTS-games. Veel te veel shooters gespeeld... Basebuilding mag niet al té lang duren, want daar heb ik te weinig geduld voor... Bovenal moet de gameplay heel vlot verlopen. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.
Met citaat reageren

). Je krijgt ook echt het gevoel dat je het tactisch moet spelen. C&C Red Alert 3 is ook heel plezant en origineel. (Graphics zet ik wel zo laag mogelijk vo men ogen en tis nog mooi... Zucht Special effects maken me moe
). Dawn of War II had ik al eerder gespeeld en het beviel me niet echt en hetzelfde met Warcraft (+de cartoonachtige graphics vind ik niet passend.) 'k Ben niet zo voor RTS met RPG elementen. In een RTS vind ik deze zaken nogal weird en contradictorisch. De heroes mogen niet teveel bepalen... Ik wil troepen afsturen en de vijand exploiten, leuker of schaken! Enfin, bedankt voor de snelle reacties!
Weet iemand goeie strategy guides? Kwil in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk units maken... en men eigen strategie ontwikkelen...