Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member ERCH's schermafbeelding
    iTrader
    0

FS2004 vliegtuigen verschijnen soms niet

Beste allemaal,

hebben jullie soms ervaring met het volgende:

het komt bij mij soms voor dat bepaalde freeware toestellen niet verschijnen in FS2004. Je kan ze maw gewoon niet selecteren.

Gisteren had ik nog zoiets vreemd voor: ik installeerde de SGA DC9-30 en daarbij 3 textures. So far so good. Daarna download ik de textures voor een KLM, waardoor nog slechts 1 van de 3 reeds ge´nstalleerde textures te zien waren + de KLM. Enig idee hoe dit komt?

Alvast bedankt.

Crew Member epsilon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kijk eens in de aircraft.cfg Daar is ergens een sectie voor aan te geven hoeveel soorten paints je hebt en welke nummer die heeft. Misschien is het dat.

offtopic:Edit uw sig eens in uw userCP
    Laatst gewijzigd door epsilon; 15 juni 2007 om 14:33

Approved 9-lifer Eagle-Eye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Is het zo dat de KLM-paint ook een Aircraft.cfg file in de RAR/ZIP had zitten? Zoja, heb je die dan gewoon in je map gezet en de gewone overschreven?

Als dit het geval is zit daar je probleem. Die KLM .cfg bevat enkel de tekst voor de Default en de KLM paint of als je echt pech hebt alleen maar de KLM paint, zonder iets meer (dan verlies je dat vliegtuig helemaal).

Member ERCH's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eagle-Eye Bekijk bericht
    Is het zo dat de KLM-paint ook een Aircraft.cfg file in de RAR/ZIP had zitten? Zoja, heb je die dan gewoon in je map gezet en de gewone overschreven?

Als dit het geval is zit daar je probleem. Die KLM .cfg bevat enkel de tekst voor de Default en de KLM paint of als je echt pech hebt alleen maar de KLM paint, zonder iets meer (dan verlies je dat vliegtuig helemaal).
    Nee, bij die KLM zat een Readme en daarin stond het stukje dat je moest pasten in de aircraft.cfg file. Ik moest dan nog enkel het volgnummer aanpassen maar dat heb ik correct gedaan...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten