Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
    Member Dr. Panther's schermafbeelding
    iTrader
    0

Command&Conquer3 Launch Analysis

Hoi iedereen,

Ik heb een online vriend die met patch 1.5 een foutmelding krijgt nml. a required sequrity module..
    http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg...&p_faqid=14815
    Dit is dus het probleem en ´oplossing´
    Hij heeft het spel opnieuw geinstalleerd en heeft geen virtuele drives ofzo op zijn spelpc.
    Ik heb een screenshot van zijn processes in taakbeheer en het lijkt me redelijk clean maar er staan wel wat beveiligen op(o.a. Mcafee..)http://img507.imageshack.us/img507/3...rprosseqq9.pngNu lukt het niet met zijn antivirus uitgeschakeld en ik heb hem wat processes laten uitschakelen en het blijft mislukken.(in hoeverre ze daadwerkelijk uitgeschakeld zijn is natuurlijk de vraag )
    De volgende stap is dan ....With your mouse, right-click on the application's desktop shortcut, or the actual application's executable file in the installation folder, and a menu will appear.
    Choose Launch Analysis from the menu.
    A disclaimer window may appear on your screen. To proceed click Yes. Another window may appear stating that an analysis log will be generated, if so click OK. If any error messages appear, click Cancel to continue
    .

Nu dat versta ik niet zo goed, als ik rechtsklik op de exe of op de link op desktop krijg ik het normaal windows menu,(openen-uitvoeren als...)
    Of is dit enkel als je Securom hebt dat die optie er is?

Heeft iemand ervaring met die launch analysis?

Dank U
    Laatst gewijzigd door Dr. Panther; 14 juni 2007 om 21:57

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten