this makes my day
na 1 komt nog altijd 2 hé, dit smaakt naar meer![]()
Echt een schoonheid, jammer dat LGG een beetje te ver is om een kiekje te maken![]()
oopsiedepoopsie
nujah, 't is mijn dagje niet
Ik vond zijnen bult nogal kleinWaarvoor bob me de freighter uitleg al heeft gedaan.
![]()
twas dringend da ge dien uitleg nodig had precies!
tis nooit te laat om te leren zeker![]()
enige reden waarom TNT die hier registreert ? is de "inschrijvingstaks" hier laag ofzo ?![]()
die zijn voor een deel gebaseerd in luik hé
jup, maar sommige nederlandse/belgische rederijen registreren toch hun schepen in bv panama ofzo, waar die schepen nooit komen, maar om taksen te ontwijken. ik kan me voorstellen dat TNT dat ook wel zou doen als er genoeg voordelen aan vasthangen
Zalige bak! Na t schijnt zit hem nu boven Engeland...
Nog een roddel tussendoor: het wordt gezegd da prins Filip de bak gaat inhuldigen en de bak de naam "Elisabeth" gaat krijge
Nu hopen dat het weer zo blijft of toch iet beter wordt, anders moet hem naar EBBR uitwijke
Dat zal ook te maken hebben met de licenties van de piloten.Oorspronkelijk geplaatst door Boris Barowski
Hier met de JAA-licentie mogen belgische piloten vliegen met vliegtuigen geregistreerd in JAA-landen. Als ze hun vliegtuigen bv in de USA gaan registreren dan hebben ze piloten nodig met een FAA-licentie.
weet ik wel Epsilon ma t schijnt da de bak zelf der nog nie voor certified is
Wrs iet da de autoriteiten in belgië zelf willen keuren of zo
ma nu da ik de METAR zie ziet t er toch al beter uit dan daarstrak dus...
vrij hoge QNH hé, zitte we onder een hogedruk gebied?
The eagle has landed16:20LT
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)