Pagina 4 van 96 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 1903
    Member Berstalin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik had hier gelezen dat de scipii niet zo goed zijn om een campagne te spelen. Dat is dus wel niet he. Mijn Scipii hebben ondertussen noord Afrika in hun bezit en al de eilanden die er in het spel zitten (Buiten GB en ierland). Een goede raad maak nooit alliances met fracties dichtbij zoals grieken en carthagen want in het begin deel je een eiland met deze twee fracties en des te langer je die vrede behoud des te moeilijker het word dat eiland in te nemen direct oprukken naar die griekse stad en dan die zwakkere carthaagse stad innemen. Dan onmiddelijk het eiland boven sicilie innemen anders gaan de julii ermee lopen.

En dan carthago innemen en zo u invasie naar afrika brengen. Carthago weg dan is het de beurt aan numibie. Zo'n zielig stelletje heb ik nog nooit in de pan gehakt. Zorg ook al dat je een foothold hebt in spanje en je kleine eiland ten oosten van spanje in je bezit hebt. Dan is mijn advies raar maar waar om op te rukken naar de griekse steden omdat deze geweldig goed ontwikkeld zijn en veel geld opleveren en redelijk vredig zijn. Laat de macedonische steden over aan Brutii. De grieken zullen zich nu wel amuseren in Turkije en dan heb ik daar gene last van. Macedonie verdwijnt door de Brutii dus al een prob minder.

Ondertussen zullen de egyptenaren al van zich hebben laten horen die inderdaad overpowered zijn met hun karren. Enigste oplossing is de frontale aanval inzetten met de troepen die je op sicilie en carthago en omliggende steden reeds hebt getrained. Zorg ervoor dat je minstens vier invasie legers hebt. Het eerste leger dient als buffer tegen de egyptenaren die vrij snel grote legers op u kunnen afsturen. De andere legers moeten uit elite eenheden bestaan (legionairs, pretorianen, legionairie/pretorian cavelary) en minstens 4 eenheden boogschutters.

Val dan Alexandrie en die andere twee egyptische steden aan die Egypte voorstellen. Normaal als je ze tergelijkertijd aanvalt zullen ze geen hulp kunnen krijgen van elkaar en het 1ste leger dat alle aanvallen heeft moeten verwerken stel op zodat hulp van jerusalem worden vertraagd of gestopt. Eens die steden in uw handen zijn hou uw legers daar want die revolten bijna constant.

Dan is het tijd om egypte economisch te nekken. Verover Cyprus en bouw daar de ene vloot na de andere en laat deze de havens van egypte bezetten zodat die een serieuze handelsstop ervaren. Bouw de vloten groot genoeg zodat ze een aanval kunnen weerstaan van de vloten die al rondvaren van egypte.

Nu is het tijd om snel op te rukken in Spanje want Julii begint daar als met zijn opmars. Normaal kun je 4 van 6 gebieden veroveren en Julii heeft de andere gebieden. Bouw dan kleine legers die bruggen kunnen verdedigen. Want rond deze tijd beginnen die Senatoren te vragen om uw leider zelfmoord te laten plegen. Ik dacht het niet. Verklaar de oorlog en val onmiddelijk Julii in Spanje aan verover die gebied ASAP want eens deze gebieden in je handen hebben de Julii maar 3 toegangswegen tot spanje in de bergen. Plaats daar forten en voldoende grote garnizoenen. En dat is mijn relaas want verder ben ik nog niet gegaan.

Member CrazyCamel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    agauw effe rtr 6.0 binnenhalen! leve telenet!

Member vyeate's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Efe es rome total war vanonder het stof gehaald,nu lees ik dat er nieuwe landen zijn,want ik ben eigenlijk gestopt omdat ik sommige landen overpowerd vond en andere beugespeeld was

Member Berstalin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Yeah kheb die RTR ook binnengehaald is wel fun dit spel. Maar nu zijn er zoveel eenheden om uit te kiezen dat ik nimmer weet wat ik wil hebben

Member Kritn's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    OK, tis dus toch gelukt
    k eb gewoon rtw nog es geinstalleerd ( vo de 4e keer) en nu werkt de patch wel

leve rtr 6.0

Member TheFuckingDutchman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Berstalin
    Ik had hier gelezen dat de scipii niet zo goed zijn om een campagne te spelen. Dat is dus wel niet he. Mijn Scipii hebben ondertussen noord Afrika in hun bezit en al de eilanden die er in het spel zitten (Buiten GB en ierland). Een goede raad maak nooit alliances met fracties dichtbij zoals grieken en carthagen want in het begin deel je een eiland met deze twee fracties en des te langer je die vrede behoud des te moeilijker het word dat eiland in te nemen direct oprukken naar die griekse stad en dan die zwakkere carthaagse stad innemen. Dan onmiddelijk het eiland boven sicilie innemen anders gaan de julii ermee lopen.

En dan carthago innemen en zo u invasie naar afrika brengen. Carthago weg dan is het de beurt aan numibie. Zo'n zielig stelletje heb ik nog nooit in de pan gehakt. Zorg ook al dat je een foothold hebt in spanje en je kleine eiland ten oosten van spanje in je bezit hebt. Dan is mijn advies raar maar waar om op te rukken naar de griekse steden omdat deze geweldig goed ontwikkeld zijn en veel geld opleveren en redelijk vredig zijn. Laat de macedonische steden over aan Brutii. De grieken zullen zich nu wel amuseren in Turkije en dan heb ik daar gene last van. Macedonie verdwijnt door de Brutii dus al een prob minder.

Ondertussen zullen de egyptenaren al van zich hebben laten horen die inderdaad overpowered zijn met hun karren. Enigste oplossing is de frontale aanval inzetten met de troepen die je op sicilie en carthago en omliggende steden reeds hebt getrained. Zorg ervoor dat je minstens vier invasie legers hebt. Het eerste leger dient als buffer tegen de egyptenaren die vrij snel grote legers op u kunnen afsturen. De andere legers moeten uit elite eenheden bestaan (legionairs, pretorianen, legionairie/pretorian cavelary) en minstens 4 eenheden boogschutters.

Val dan Alexandrie en die andere twee egyptische steden aan die Egypte voorstellen. Normaal als je ze tergelijkertijd aanvalt zullen ze geen hulp kunnen krijgen van elkaar en het 1ste leger dat alle aanvallen heeft moeten verwerken stel op zodat hulp van jerusalem worden vertraagd of gestopt. Eens die steden in uw handen zijn hou uw legers daar want die revolten bijna constant.

Dan is het tijd om egypte economisch te nekken. Verover Cyprus en bouw daar de ene vloot na de andere en laat deze de havens van egypte bezetten zodat die een serieuze handelsstop ervaren. Bouw de vloten groot genoeg zodat ze een aanval kunnen weerstaan van de vloten die al rondvaren van egypte.

Nu is het tijd om snel op te rukken in Spanje want Julii begint daar als met zijn opmars. Normaal kun je 4 van 6 gebieden veroveren en Julii heeft de andere gebieden. Bouw dan kleine legers die bruggen kunnen verdedigen. Want rond deze tijd beginnen die Senatoren te vragen om uw leider zelfmoord te laten plegen. Ik dacht het niet. Verklaar de oorlog en val onmiddelijk Julii in Spanje aan verover die gebied ASAP want eens deze gebieden in je handen hebben de Julii maar 3 toegangswegen tot spanje in de bergen. Plaats daar forten en voldoende grote garnizoenen. En dat is mijn relaas want verder ben ik nog niet gegaan.
    ik ad et vooral over de scipii onder leiding van een cpu = geen groot rijk

Member speckie1987's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mja

ik speel met de brutti en zit nog redelijk int begin alleja kheb 5 steden (vroeger 6) kheb 2 die daar op sicilie (lilabyuem en syracus ) en dan nog een op griekenland

vroeger hadk ook nog appolion maar de macedonen hebbn dat van me afgepakt

dus vroeger hak problemen met de grieken maar die beteknen niet veel

nu ik hb een vloot en niemand kan er tegen op want er zittn er bij met zilveren sterren ook

maar kheb vele problemen met de macedoniers die vallen mn stedne in griekenland constant aan daarmee heb ik appolion al verloren

egt die vallen met meer man aan dan ik er heb en ik zie ook dat ik best eens een verdedigingslinie zet vor mn stad maar dat zal niet veel uitmaken want die macedoniers straan altijd met 3 legers klaar dus ik kan niet vele doen nu ik zit te wachten tot ik stone walls krijg want dan kunnen ze me niet veel meer maken buitn dat ik hen afslacht met archers en speerwerpers

maar wat kan ik nog doen tegn die macedoniers ?

ik probeer ceasefire maar ze willn nooit en ik bied hen zelfs geld en map info aan en nog niet he ;s

en hoe maak ik een welbloeiende stad met een krachtig leger ? alleja zo beetje tips want kwil sicilie zo machtig mogelijk maken en daar mn thuisbasis van maken zodat dat veilig zit en ik enige garantie heb tot miliaire en financiele versterking

iTrader
    0
    kan niemand me helpen ?

kzit nu met stone walls dus de macedoniers kunnen niet binnen maar ze besiegen mij zodat mn economie in die stad niet goe werkt maar ik blokeer wel hun haven van de hoofdstad en mn vloot is veel te machtig dus die blijft daar voorgoed maarja de macedoniers stoppn niet met me aan te valln

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speckie1987
    kan niemand me helpen ?

kzit nu met stone walls dus de macedoniers kunnen niet binnen maar ze besiegen mij zodat mn economie in die stad niet goe werkt maar ik blokeer wel hun haven van de hoofdstad en mn vloot is veel te machtig dus die blijft daar voorgoed maarja de macedoniers stoppn niet met me aan te valln

Beste wa ge kunt doen is hun economie dwarsbomen, dus havens blokkeren is denk het beste wat je kunt doen (alle havens!!!!!!). Ook assasins hun trade buildings vernietigen. Als die toch zo'n groot leger hebben, moeten die rap failliet zijn.
    Laatst gewijzigd door Muttley; 7 augustus 2005 om 23:36

Member Kritn's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    @speckie

countere zou ik zegge
    als ge uw veldslage speelt gewoon probere dat hun phalanxe moete kieze tussen 2 units en dan met de andere in de rug, werkt perfect bij mij

iTrader
    0
    kheb de macedoniers nu goud bij hun piemel

ze wildn mn stad aanvalln in hun land he en ze besiegn mij en ik wil ze aanvalln maar ze gaan direct gewoon weg dus het is niet eens tot een aanval gekomn toen ik ze wou aanvallen

nu ik heb ook enkele belangrijke havens geblokeerd

en ik krijg tributes van thracie voor map info

Member
    iTrader
    0
    Is nu echt niemand ge´nteresseerd in de Barbarian Invasion demo?
    Dan heb ik dat hier voor niks gezet

Flandrien
    iTrader
    0
    ikke wel ik ga em is uittesten

Member ]HT[Simon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speckie1987
    kan niemand me helpen ?

Ik heb hier een kleine oplossing voor, eigenlijk is het meer een bug exploiten, maar enfin, als je hem niet wilt gebruiken gebruik je hem niet he.

Je doet het volgende: Als een stad van je wordt besieged, val je met het leger (hoeft helemaal geen groot leger te zijn!) hun besiegende leger aan. Omdat je ze meteen aanvalt zullen ze nog geen siege weapons gebouwd hebben (pas op, als ze toch anti-muur wapens hebben, werkt dit niet!) . Dus doe je het volgende: In de tijd dat je je leger kan opstellen, zet je ze allemaal op het marktplein (aka forum of agora) en zet je 1 unit (bij voorkeur paarden of een waardeloze unit, om het risico te beperken) aan de andere kant van de stad.

Het gevecht begint, en je zet die paarden- of waardeloze eenheid net buiten de stadsmuren achteraan. Als alles meevalt, en als je fel in de minderheid bent, zullen ze die eenheid proberen aan te vallen. Hierdoor lopen ze net buiten de stadsmuren en krijgen je "boogschuttershutten" of "boogschutterstorens" een mooi schot op het vijandelijke leger. Tegen dat het vijandelijke leger jouw eenheid heeft bereikt, laat ze dan naar binnen sprinten (en beter een goeie afstand inwaarts, anders worden ze geraakt door hun missile eenheden.)

Optioneel: Dit herhaal je een paar keer met de verschillende poorten om eventueel nog erger uit te halen met de boogschutters. Soms tot 50% van hun leger. Nadien doe je gewoon "Exit battle" en normaal verschijnt er dan een venstertje met "Sally done" ofzoiets en dan moet je gewoon op "Yes" klikken of zo.

Als jouw leger toch in de meerderheid zou zijn waardoor hun leger zich terugtrekt, werkt deze truuk niet. Zelf heb ik het enkel geprobeerd met kleinere steden, maar ik vermoed dat het met grotere steden ook zal lukken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muttley
    zend hem naar de nieuwspagina
    Laatst gewijzigd door ]HT[Simon; 8 augustus 2005 om 12:36

Member Inspector Monkfish's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muttley

Ik ben u ten zeerste dankbaar

Jammer genoeg werken de links niet meer

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain asshole
    Ik ben u ten zeerste dankbaar

Jammer genoeg werken de links niet meer
    Potverdikke nonde shit, ja sorry zal mene post verwijderen gisteren macheerde die nog wel.

Edit: is verwijderd, merci voor het vermelden anders had ik mss boze mails gehad.
    Laatst gewijzigd door Muttley; 8 augustus 2005 om 17:01

Member yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    IS rtr 6.0 echt zo goed? heb rome supergraag gespeeld maar werd het een beetje beu.

Member the boogyman's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yaris
    IS rtr 6.0 echt zo goed? heb rome supergraag gespeeld maar werd het een beetje beu.

yups,RTR 6.0 kicks ass! Tis voor mij een echte verademing t.o.v andere verschenen mods! Ben nu eens bezig met rome en pontus,en tis echt enorm aangenaam!

De nieuwe eenheden en andere aanpak van gebouwen maakt et voor mij precies als een nieuw spel.

Wat ik wel heb is dat als ik peltasts en steenslingers selecteer en eenheden over een muur wil aanvallen,dan stoppen ze gewoon en roepen ze:"ready!" In plaats van aan te vallen stellen ze zich gewoon terug in houding en doen verder niks(waar ze zonder de mod normaal aanvielen..)

Doe ik iets verkeerd?

Member ]HT[Simon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the boogyman
    yups,RTR 6.0 kicks ass! Tis voor mij een echte verademing t.o.v andere verschenen mods! Ben nu eens bezig met rome en pontus,en tis echt enorm aangenaam!

De nieuwe eenheden en andere aanpak van gebouwen maakt et voor mij precies als een nieuw spel.

Wat ik wel heb is dat als ik peltasts en steenslingers selecteer en eenheden over een muur wil aanvallen,dan stoppen ze gewoon en roepen ze:"ready!" In plaats van aan te vallen stellen ze zich gewoon terug in houding en doen verder niks(waar ze zonder de mod normaal aanvielen..)

Doe ik iets verkeerd?
    Heb ik ook

Misschien een aanpassing die ze hebben gedaan om het realistischer te laten lijken, want daar gaat het tenslotte om.

Member vyeate's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik speel nu met de seleuciden(altijd me favoriet,al vanaf dak het beginfilmpje zag )

Niet direct evident,ge begint met de egyptenaren in boel(hebben paar steden in turkijke ook),de gauls hebben 1 stad in Turkije :met een vol leger waarmee je ook in oorlog komt.

Pontus pleegt meestal wel verraad same for armenia en parthia

En uw steden helemaal ten Westen en ten oosten komen meestal in opstand

Kheb nu wel al heel arabia,gauls weggedreven,bijna armenie en pontus(die klootzakken hebben me steden in Turkije gebribd,egyptenaren hebben nu juist nog Gaza en egypte zelf en steden in Turkije

Love this game

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten