Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
    Member isucksOhaRd's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik kom van wc3 scene (en zit er nu weer ff in atm) en ik vind DoW hands down het beste vd 3....natuurlijk koop je die RTS niet voor de singeplayer maar voor multiplayer of course Maar dat is bij elke RTS zo vind ik. Wc3 was ook maar sucky in SP. (tamelijk veel micro in DoW)

Lotr is gewoon OK voor mij, en neen ik ben geen "fan" van Lotr maar dat maakt imo niet teveel uit. (ook wat micro, maar ietsje minder als DoW)

En R:TW is echt om te kotsen, zo een slecht spel...na 2 weken was dat lekker alweer verkocht. (niks micro...buiten je ruiters op archers te laten aanvallen, oersaai dus)

Dit IMO zijnde.
    Laatst gewijzigd door isucksOhaRd; 13 december 2004 om 20:02
    WARNING: The above post may contain sex, violence, drugs, sexual violence, violent sex, sexual drugs, violent drugs and violently sexual drugs.
    -aka Issh.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Al bij al vond ik rome toch snel tegenvallen .

TBS gedeelte was leuk in het begin, maar achterafgezien was aow 2 10x zo goed, en dat begon niet te vervelen.
    RTS gedeelte was leuk in velden, die veldslagen zijn uniek en zalig, maar een belegering van een stad werd al gauw vervelend, 10 eenheden die in linies eindeloos lang vechten me wa archers erachter. Als verdediger was het nog erger.

Als ge gewoon constant zalige veldslagjes (gewoon units krijgen & vechten dus) wilt spelen is rtw goed, anders zou ik toch voor bfme gaan .

Approved 9-lifer Daedie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    @issh: warcraft had een zalige singleplayer .
    en ivm met lotr <--> Dow: das natuurlijk puur een kwestie van smaak. Die Hard micro-er --> DoW. iets minder micro met meer macro-toestanden --> bfme (ge moet natuurlijk ook van lotr houden, anders gaat ge der ook niet echt kapot van zijn).

edit: en eindelijk nog iemand die inziet dat RTW zuigt .
    Laatst gewijzigd door Daedie; 13 december 2004 om 21:29
    PSN: Daedie

Member Daingub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik vond R:TW best wel te pruimen...

wat mij stoorde aan DoW (heb beta gespeeld) was dat dat constant maar dan ook constant LAGDE(zowel door de connectie en als FPS-wise) terwijl ik toch geen slecht systeem heb staan (A64 3200+ 1024 mb ram (corsair) radeon 9800 pro). Ik vraag mij af of dit opgelost is met de stap naar retail te maken, want ik vond dat die multiplayer wel lekker was. Kan het eigelijk tippen aan WC3? HET zaligste spel dat ik nog altijd graag speel omdat elke match anders kan aflopen.

dan BFME, weet eigelijk niet wat ik ervan moet vinden, ik heb het nog niet gespeeld dus ik mag er niets van vinden, hoe zit het daar met de micro? Dat het niet van WC3 gehalte is kan ik wel inkomen maar er moeten toch taktieken zijn anders verveel ik mij al snel in een spel (altijd paardjes maken ofzo...)

thx for info

Member isucksOhaRd's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @Daedalus.

Ok WC3 had een deftige SP, maar daarvoor heb ik dat spel niet gekocht ze Ik heb die SP 1x doorgelopen, en nooit meer herbekeken....zelfde met alle RTS'en tot nu toe buiten SC, wat nog altijd de creme de la creme is volgens me...

@Daingub.

Ik speel DoW op high ranked stuff (speelde), en ik heb echt nooit lag ondervonden in de retail....m'n systeem trekt enorm op het uwe dus ik denk wel dat je geen problemen zal ondervinden. En de MP is idd zalig Ik ga zeker opnieuw DoW spelen na de patch of de komende expansion met Tyranids
    WARNING: The above post may contain sex, violence, drugs, sexual violence, violent sex, sexual drugs, violent drugs and violently sexual drugs.
    -aka Issh.

Banned paardenman's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    rtw.. daar moet ge voor zijn, DoW is een beetje linear en campaign verveelt na een tijd... ik denk da ge best voor BFME gaat .

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raukaris
    ik heb ze alletwee

rome==diepe strategy

bfme=lekker ontspannen met elfjes en orcjes

bfme heeft wel hogere "funfactor ook al is het strategisch ni zo diep als rome
    tbh, ik heb bfme nu al even gespeeld en ik vond dat dat 10x zoveel strategie had als r:tw . Strategie =/= duizenden eenheden. Strategieën zijn tactieken, combinaties van units, right time right moment afwachten. Dat had je natuurlijk ook in r:tw, maar zeker even goed (en imho dus beter) aanwezig in bfme, enkel wat op kleinere schaal .

Wil je deftig spel met 1000en units en tactisch, dan moet je voor american conquest gaan, imho puur tactisch nog altijd 1 v/d beste games die er zijn (is dus de eerste opvolger van cossacks ). Enkel de gfx hier zijn "zwak" (3D terrein, al de rest nog 2D)

Member virox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killgore
    tbh, ik heb bfme nu al even gespeeld en ik vond dat dat 10x zoveel strategie had als r:tw . Strategie =/= duizenden eenheden. Strategieën zijn tactieken, combinaties van units, right time right moment afwachten. Dat had je natuurlijk ook in r:tw, maar zeker even goed (en imho dus beter) aanwezig in bfme, enkel wat op kleinere schaal .

Wil je deftig spel met 1000en units en tactisch, dan moet je voor american conquest gaan, imho puur tactisch nog altijd 1 v/d beste games die er zijn (is dus de eerste opvolger van cossacks ). Enkel de gfx hier zijn "zwak" (3D terrein, al de rest nog 2D)
    strategie =/= tacktiek
    Android App: Battleships

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten