Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 23
    Member ElGargamel's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)

bfme, rtw, e.a. qua levensduur

Ik zoek nog is een nieuwe leuke strat game.

Ik heb eigenlijk al geen nieuwe gekocht na TFT (in dit genre dan), vooral omdat een game is met bijzonder lange levensduur door de goeie support en community.

Als ik een nieuwe game koop moet het echt van lange levensduur zijn. Aangezien ik een arme student ben met niet al te veel tijd om veel games te spelen ben ik zeer kieskeurig;

Ik zoek gewoon iets van de recente strategy games zoals dow,rtw of bfme.

Geen volledige vergelijking he, mr gewoon aan wat zal je het langst plezier beleven en welk zal langer meegaan?

Approved 9-lifer ZyphO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElGargamel
    Ik zoek nog is een nieuwe leuke strat game.

Ik heb eigenlijk al geen nieuwe gekocht na TFT (in dit genre dan), vooral omdat een game is met bijzonder lange levensduur door de goeie support en community.

Als ik een nieuwe game koop moet het echt van lange levensduur zijn. Aangezien ik een arme student ben met niet al te veel tijd om veel games te spelen ben ik zeer kieskeurig;

Ik zoek gewoon iets van de recente strategy games zoals dow,rtw of bfme.

Geen volledige vergelijking he, mr gewoon aan wat zal je het langst plezier beleven en welk zal langer meegaan?
    BFME zeker en vast voor mij toch

Member Fighting Hobbit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als ik moet kiezen valt dow sowieso weg, zou eigelijk voor bfme gaan, maar rome is ook zeker niet slecht, maar ga toch maar voor bfme zouk zeggen

Member scorpion007's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    bfme here , gewoon zalig spel , en theef ook wa weg van warcraft , vele upgrades en zo , en ook een supergoeie multiplayer

Approved 9-lifer virox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    rome total war, da's zo'n game dat lang meegaat, ge speelt daar lang mee en over een jaar als ge jou eens verveelt haalt ge da uit de kast en ge speelt weer weken aan 1 stuk.

b4me, kan'k niets overzeggen, ziet er zalig uit, thema is ook zalig, maar toch denk ik dat ik dat eerder beu zal zijn dan rome, maar ieder zijn smaak.
    'k vrees gewoon eenmaal het nieuwe ervanaf is dat het terugvalt naar een standaard rts gameplay.

Member Frisbijerre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    rtw vond ik persoonlijk nogal snel vervelen.
    bfme: is zeer plezant maar 'k vond de singleplayer campaign precies nogal snel uitgespeeld. Allee ja heb de evil campaign op een weekendje uitgespeeld . Ma kan ook wel zijn omdat het zo verslavend is natuurlijk . 'k stel gewoon voor dat ge het spel kiest dat het meeste in uwen stijl ligt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frisbijerre
    rtw vond ik persoonlijk nogal snel vervelen.
    bfme: is zeer plezant maar 'k vond de singleplayer campaign precies nogal snel uitgespeeld. Allee ja heb de evil campaign op een weekendje uitgespeeld . Ma kan ook wel zijn omdat het zo verslavend is natuurlijk . 'k stel gewoon voor dat ge het spel kiest dat het meeste in uwen stijl ligt.
    uhu, rome en bfme lijkte totaal ni op mekaar, heel ander genre, hangt der dus vanaf wa ge et liefste speelt qua genre...

iTrader
    24 (100%)
    bfme zal mij zeker wel aanstaan omdat ik een lotr fan ben, maar ik hoop dat de filmhistorie het spel niet te hard ingeperkt heeft.

ik ga gewoon is wachten tot ik de bfmedemo kan spelen

want dow was wel leuk om te spelen maar in sp enkel maar met de marines dat gaat er voor mij niet in

Member
    iTrader
    0
    kzou zo zeggen cossacks, voor als je dat nog niet geprobeerd hebt. Komt wel een nieuwe uit in april, maarja ze hebben da spel te lang in de maak gehouden. Het moest namelijk al anderhalf jaar uitzijn. Dus grafisch moet het onderdoen voor battle for middle earth (de afkorting is nogal voos) en rome total war. Het is 3d en 2d tesamen. Het is een meer realistische game zoals rome total war. Strategisch gezien het meest geavanceerde. Na RA 2 online te spelen wask daar op overgeschakeld. En toch bijna twee jaar mé gedaan me cossacks. Een verslavend spel. Maar er kruipt wel wat tijd in(we speelden het toen met peacetime(opbouw tot leger,voorlopige wapenstilstand iets wat in de uitbreiding dan ook werd geintigreerd omdat het voordien veel werd toegepast), al zou dat in cossacks 2 anders zijn. Maar ook in de uitbreidingen van cossacks, kan je met reusachtig veel resources starten en zo een hele opbouwboel overslaan. Al vergt dat opbouwen toch skills en ik vond het spijtig dat de meesten dat deel skippen. Natuurlijk, je mocht toch rekenen op maximum anderhalf uur spelen voor een matchke als je die peacetime erbij nam.
    Maar toch een verslavend spel. Al is deel 2 een beetje ten dode opgeschreven aangezien het niet bewapend is om grafische concurrentie aan te gaan met battle for middle earth en rome total war. Natuurlijk zijn er mensen die liever zoveel mogelijk gameplay hebben.

iTrader
    0
    cossacks is inderdaad een heel mooi spel, grote legers enzo... grafisch vrij zwak, maar eel leuke gameplay en cossacks en de laatste uitbreiding ligge in de FRS voor 6€ ofzo...

iTrader
    24 (100%)
    hmm, ne keer is den demo checken

Member falafel's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    koopt u r:tw en lotr:bfme en ge zijt een heeel tijdje zoet

(dat is toch mijn plan, heb ook ni al te veel geld voor spellekes, ma met de feestdagen wordt da toch wa gemakkelijker he)

Member Raukaris's schermafbeelding
    iTrader
    29 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falafel
    koopt u r:tw en lotr:bfme en ge zijt een heeel tijdje zoet

(dat is toch mijn plan, heb ook ni al te veel geld voor spellekes, ma met de feestdagen wordt da toch wa gemakkelijker he)
    ik heb ze alletwee

rome==diepe strategy

bfme=lekker ontspannen met elfjes en orcjes

bfme heeft wel hogere "funfactor ook al is het strategisch ni zo diep als rome

iTrader
    24 (100%)
    waarschijnlijk ga ik toch meer voor bfme voor de funfactor
    en ik hou wel van micro zoals in warcraft.

Approved 9-lifer Daedie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    ik kom zelf ook van WCIII: TFT. en BFME vind ik de beste van de drie, zonder veel tegenstand zelfs. rome de slechtste.

Member isucksOhaRd's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik kom van wc3 scene (en zit er nu weer ff in atm) en ik vind DoW hands down het beste vd 3....natuurlijk koop je die RTS niet voor de singeplayer maar voor multiplayer of course Maar dat is bij elke RTS zo vind ik. Wc3 was ook maar sucky in SP. (tamelijk veel micro in DoW)

Lotr is gewoon OK voor mij, en neen ik ben geen "fan" van Lotr maar dat maakt imo niet teveel uit. (ook wat micro, maar ietsje minder als DoW)

En R:TW is echt om te kotsen, zo een slecht spel...na 2 weken was dat lekker alweer verkocht. (niks micro...buiten je ruiters op archers te laten aanvallen, oersaai dus)

Dit IMO zijnde.
    Laatst gewijzigd door isucksOhaRd; 13 december 2004 om 20:02
    WARNING: The above post may contain sex, violence, drugs, sexual violence, violent sex, sexual drugs, violent drugs and violently sexual drugs.
    -aka Issh.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Al bij al vond ik rome toch snel tegenvallen .

TBS gedeelte was leuk in het begin, maar achterafgezien was aow 2 10x zo goed, en dat begon niet te vervelen.
    RTS gedeelte was leuk in velden, die veldslagen zijn uniek en zalig, maar een belegering van een stad werd al gauw vervelend, 10 eenheden die in linies eindeloos lang vechten me wa archers erachter. Als verdediger was het nog erger.

Als ge gewoon constant zalige veldslagjes (gewoon units krijgen & vechten dus) wilt spelen is rtw goed, anders zou ik toch voor bfme gaan .

Approved 9-lifer Daedie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    @issh: warcraft had een zalige singleplayer .
    en ivm met lotr <--> Dow: das natuurlijk puur een kwestie van smaak. Die Hard micro-er --> DoW. iets minder micro met meer macro-toestanden --> bfme (ge moet natuurlijk ook van lotr houden, anders gaat ge der ook niet echt kapot van zijn).

edit: en eindelijk nog iemand die inziet dat RTW zuigt .
    Laatst gewijzigd door Daedie; 13 december 2004 om 21:29

Member Daingub's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik vond R:TW best wel te pruimen...

wat mij stoorde aan DoW (heb beta gespeeld) was dat dat constant maar dan ook constant LAGDE(zowel door de connectie en als FPS-wise) terwijl ik toch geen slecht systeem heb staan (A64 3200+ 1024 mb ram (corsair) radeon 9800 pro). Ik vraag mij af of dit opgelost is met de stap naar retail te maken, want ik vond dat die multiplayer wel lekker was. Kan het eigelijk tippen aan WC3? HET zaligste spel dat ik nog altijd graag speel omdat elke match anders kan aflopen.

dan BFME, weet eigelijk niet wat ik ervan moet vinden, ik heb het nog niet gespeeld dus ik mag er niets van vinden, hoe zit het daar met de micro? Dat het niet van WC3 gehalte is kan ik wel inkomen maar er moeten toch taktieken zijn anders verveel ik mij al snel in een spel (altijd paardjes maken ofzo...)

thx for info

Member isucksOhaRd's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    @Daedalus.

Ok WC3 had een deftige SP, maar daarvoor heb ik dat spel niet gekocht ze Ik heb die SP 1x doorgelopen, en nooit meer herbekeken....zelfde met alle RTS'en tot nu toe buiten SC, wat nog altijd de creme de la creme is volgens me...

@Daingub.

Ik speel DoW op high ranked stuff (speelde), en ik heb echt nooit lag ondervonden in de retail....m'n systeem trekt enorm op het uwe dus ik denk wel dat je geen problemen zal ondervinden. En de MP is idd zalig Ik ga zeker opnieuw DoW spelen na de patch of de komende expansion met Tyranids

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten