Bij de orcs,
is er zo'n soort aura waarbij 4 witte bollen boven het hoofd hangen, het lijkt wel of ze superarmor hebben!
Wie cast er dat, hoe bereik je dat, of is dat via een item?
greetz
Bij de orcs,
is er zo'n soort aura waarbij 4 witte bollen boven het hoofd hangen, het lijkt wel of ze superarmor hebben!
Wie cast er dat, hoe bereik je dat, of is dat via een item?
greetz
bedoeld ge lighting shield van een shaman ? Dat geeft wel geen armor bij, dat doet schade aan units die dat vlak naast dat ventje staan (dus ook aan uw eigen ventjes als ge dat hed)
da is idd Lightning Shield.. En da geef 20dmg/sec.. Mor dno voor hoelang..
Beste vrienden,
nee dat is het niet... het is blijkbaar een soort scroll die je bij de goblins kunt kopen, 4 witte tekens boven elk groepsmember. En het zou je armor verbeteren?
Damn ik kan ni wachten tot 'k het spel heb, ben nu heel de tijd dat demo level online aant spelen, in 't begin kreeg ik klop, maar nu win ik toch geregeld!
Wie speelt er nog dikwijls?
greetz
PS donderz: check spelling m8![]()
Wss bedoel je Scroll of Protection
Armor + 5
euh ja, er is een kerel en die zat cte te casten als hij binnenviel, zijn leger waren allemaal shamans
maja had gn defense
dat is Scroll of Protection, dit koop je inderdaad in de Goblin Shop, voor 150 gold, het doet dan ook +2 armor, geef geen tips als je niet weet waarover je het hebt gamelord :/
Srry ik dacht +5Oorspronkelijk geplaatst door Musk
In ieder geval hij wist het he![]()
moet je vooral mee opletten bij de humans, early rush van footman, 1ste armor upgrade, paladin hero met die aura die +1 armor aan units geeft + dan nog eens scroll of protection.
ik heb het spel nu al 5 weken ofzo , EN IK HEB NOG NOOIT GEWONNEN? in de custum games op normal of op battlenet
ik speel met human of orc , TIPS ????
als ik een replay down en open, start warcraft 3 op , dan ga ik bij replays en daar zie ik altijd alleen de replay van mijn laatste game
Laatst gewijzigd door bloodoo; 23 november 2004 om 22:12
Replays moete in't mapke me replays zette anders ziede die ni...
Oorspronkelijk geplaatst door Dearest
FS wolven en grunts>footies en pala![]()
Plz zeg. Alsof ne human u ga rushe met paladin + foots![]()
elaba,die strat werkt somsOorspronkelijk geplaatst door aMniZu
met nen beetje micro lukt da wel tegen UD en met zeer veel geluk
in't begin vind ik het spel ook wel redelijk moeilijk. Heb ook nog maar 4/14 keer gewonnen. Maar het begint al een beetje beter te lukken.Oorspronkelijk geplaatst door bloodoo
Replays moeten ook van dezelfde versie zijn.Oorspronkelijk geplaatst door bloodoo
Nu is dat dus 1.17
Vergeten replay in uw replay map van WC te zetten?Oorspronkelijk geplaatst door bloodoo
En anders, mss een andere versie die niet kan afgespeeld worden ofzo.
bwa wete, den eersten dag verloor ik ook direkt alles, maar de dag erop ging het al veel beter, er zijn 2 dingen belangrijk:
dat is de kennis van de map, en je resources.
De rest komt vanzelf
Mijn strategie is om zsm alle goud mijnen te veroveren en alles in een straal vol te zetten met torens... Bewaken met draken dan...
Natuurlijk mijn aanval sux maar je kan altijd een beetje 'harassen' met je hero... die earthquake is wel klote, zeker tegen een lvl 10 hero, die heeft soms 1300 HP die krijgt je wel niet zo snel kapot, zeker niet als die potions heeft ook nog...
Ja, de hero is ook wel belangrijk!
Gewoon veel spelen, veel strat's lezen op sites enz, en je komt er wel
greetz
lal, GL me uwen noob tactic.. alles vol toweren..
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)