yu,
M'n zus heeft dus de meeste SIMS spellen maar ik zou da dus ook graag op mijn pc installe en spelen dus nu komt men vraag, moogde daarvoor een no-cd patch downloaden ??? of op 1 of ander manier da spel kopieren ???? (int kort : is da legaal)
yu,
M'n zus heeft dus de meeste SIMS spellen maar ik zou da dus ook graag op mijn pc installe en spelen dus nu komt men vraag, moogde daarvoor een no-cd patch downloaden ??? of op 1 of ander manier da spel kopieren ???? (int kort : is da legaal)
Als die Sims spellen legaal gekocht zijn moogt ge daar voor u eigen 1 kopie voor eigen gebruik van maken. Ge moogt dan wel ni doorverkope ofzo heOorspronkelijk geplaatst door Kill0rBee
![]()
euh nu nog zo een vraagske hoe kopieerde die CD (kheb daar totaal geen ervaring mee me wa ge moet doen enzo ) kan iemand mss is wa uitleg geven of pm meOorspronkelijk geplaatst door fulcoboy
da slegaal imo
Eigenlijk bevindt dit zich meer tussen legaal & illegaal.
Indien je als particulier 2 pc's bezit zou je eigenlijk voor elk van deze 2 pc's een windows licentie moeten betalen indien je dus op beide windows installeert.
Elk bedrijf heeft natuurlijk zijn eigen policy hierover.
In jou geval kan het geen kwaad dat je deze games copieert voor jou gebruik. In het geval dat je zus echter niet meer thuis woont is dit wel illegaal.
In ieder geval zolang er zich een originele cd in huis bevindt zal niemand veel kabaal maken over het feit dat dit op meerder pc's is geinstalleerd.
Oorspronkelijk geplaatst door Callandor
probleem, hoe kopier ik da nu deftig want kheb daar geen ervaring mee![]()
wel ja, hoe kopieer je
eerst en vooral moet je een cd writer hebbe é..
als ge die ebt, moete normaal ook wel weten hoe ge die gebruikt; zo niet, mss hier wachten, of vraag eens op het software forum ofzo
ge gaat ook een burn programma nodig hebben (zoals nero burning rom, is gemakkelijk en goed...)
Ge moet ook (waarschijnlijk) clone-cd nodig hebben (programma me schaap).
voor deze soort van vragen moet ge niet in het strat fora zijn maar eerder in het algemeen fora.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)