Pagina 43 van 47 EersteEerste ... 33394041424344454647 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 841 t/m 860 van 940

Discussie: Shogun 2: Total War

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vind de weergaven van de natuur (bomen,vogels, beren, rivieren) minder.
    Maar de seizoenen zijn wel prachtig uitgewerkt. Ook de overgang van winter->herst,...

De verscheidenheid in dit spel is groter dan Shogun2 vanilla. De campaign map is ook groter
    Als je trouw blijft aan je zijde (imperial / shogunate) en je enkel op die specifieke eenheden gaat concentreren word het heel uitdagend.
    Je kan wel als shogunate speler, line infantery maken (maar deze stellen dan niet veel voor als je die vergelijkt met de line infantery van de imperials.)

Ik vind die naval bombarments een zeer leuke en nuttige toevoeging. Je kan als je het ware de vijandige legers beetje bij beetje overhoop schieten vanuit de zee op de campaign map.
    nuttig is dat je naval bombardment kunt inroepen tijdens een veldslag
    (Er zit wel een timer op, dus je moet deels de positie van het vijandig leger kunnen voorspellen. Of je kan ze natuurlijk in de val lokken )

De speciale eenheden (ninja, geisha, ...) zijn nu belangrijker en sterker geworden op de campaign map (maar niet OP).

Voeg daarbij MODS die al zijn uitgekomen op Total War Center Forums - Powered by vBulletin.

Indien dit nog niet gepost is:
    Een volledig schriftelijke uitwerking van shogun 2
    Laatst gewijzigd door EternalSilence; 25 maart 2012 om 12:16

Member Cinnead's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Eerste ergernis aan het spel. Een AI pro-shogunate clan die geen enkele traditionele unit in zijn full stack heeft.
    Club Brugge sup.

Member VV@rl()rd's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cinnead Bekijk bericht
    Eerste ergernis aan het spel. Een AI pro-shogunate clan die geen enkele traditionele unit in zijn full stack heeft.
    Zowel aan imperial als shogunate clans hebben soms tradionele armies only, omgekeerde is ook waar .

Dju ik begin echt moeite te krijgen met multiplayer, won iedere battle tot ik medium funds armies moest vormen, nu win ik bijna geen enkele meer :\. Morgen nog eens proberen en met een frisse kop eens uitdokteren wat er verkeerd loopt.

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    De Ai is wel serieus vervelend in Fall of the samurai.
    Ik ben de shimazu clan. En wou eerst op het gemakje doen, toen begon de oka clan mij aan te vallen (ze hadden het grootste deel van het zuidelijk eiland).
    Dan kwammen hun allies de obama clan met hun schepen . Geen navy, kan ook geen fatsoenlijk navy bouwen. Ze zijn constant met schepen mijn ports aan bombarderen en alles aan de kust. Mijn economie aan duigen. Dan op land hebk de oka hun provincies tot 2 herleid. Nu zijn er veel rebelions in mijn noordelijke provincies

Ik kom dit wel te boven.

Siege battles zijn wel heel easy geworden.

Neem wat cannons mee en een ship aan de kust en ge kunt de helft weg blazen.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb zowat alle pro-shogunate clans tegen mij. En die raiden constant mijn trade routes en droppen zowat volle stacks troepen in mijn backdoor lol. Financieel is het zowat onmogelijk geworden om hier iets aan te doen

Crew Member Archangelus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Klinkt als Pruisen in Empire
    What a difference indifference can make.

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phoo Bekijk bericht
    Ik heb zowat alle pro-shogunate clans tegen mij. En die raiden constant mijn trade routes en droppen zowat volle stacks troepen in mijn backdoor lol. Financieel is het zowat onmogelijk geworden om hier iets aan te doen
    - Moeilijkheidsgraad terugschroeven.
    - Niet veel alliances aangaan (1 alliance, met een middelmatige clan die zich naast u bevind is voldoende)
    - Castle + farm upgrades zijn echt top prioriteit
    - Tradeport
    - Plaats de goedkoopste eenheden in je steden, om de orde te handhaven (je kan ook zo de taxes op very high plaatsen, maar dan heb je wel zeker 5 eenheden in een stad nodig + castle upgrades)
    - Zorg dat je een deftige vloot hebt en bombard iedere rond je vijand (free kills, kan oplopen tot 200 slachtoffers bij de vijand in 1 aanval)
    - Probeer met alle clans een trade agreement te hebben (de clans die aan u zijde staan natuurlijk)

Edit: Het loopt nu 'vlot' met Saga, hoewel ik niet zomaar ieder stadje kan innemen.
    De foreign trainer is echt goud waard/overpowerd. Die kan dus je eenheden trainen terwijl ze niets doen. Zo krijg je na een paar ronden een leger vol veteranen. + korting bij het aanmaken van eenheden.
    De speciale eenheden zijn nu veel krachtiger dan in vanilla.

Ik 'moet' m'n alliance financieel steunen met 1000 / turn.
    Zo valt hij nu de sterkste vijandige shogun alliance aan, die ik weldra zal vervoegen (aan de kant van de imperial natuurlijk). Onze thuisbasissen liggen naast elkaar, dus het is wel belangrijk dat ik/hij me niet in de rug aanvalt.
    Hij neemt het eiland over (waar chocokabe vroeger op zat in vanilla), terwijl ik het eiland van japan zelf probeer te veroveren.

Member
    iTrader
    0
    Hey, ik ben van plan shogun 2 total war te gaan kopen, maar ik heb een vraagje.
    Ik heb net gelezen wat je pc allemaal nodig heeft om het te kunnen installeren.
    Normaal kan ik het installeren als ik wil maar er staat dat je Ghz 2.66 moet zijn, maar op mijn laptop staat 2.5Ghz, is dat een probleem, voor het installeren?
    Alvast bedankt.
    Verba Volant, Scripta Manent!

Platinum Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jpmm Bekijk bericht
    Hey, ik ben van plan shogun 2 total war te gaan kopen, maar ik heb een vraagje.
    Ik heb net gelezen wat je pc allemaal nodig heeft om het te kunnen installeren.
    Normaal kan ik het installeren als ik wil maar er staat dat je Ghz 2.66 moet zijn, maar op mijn laptop staat 2.5Ghz, is dat een probleem, voor het installeren?
    Alvast bedankt.
    Ja, vormt een probleem denk ik, check ook maar eens canyourunit.com om zeker te zijn

Member
    iTrader
    0
    Zal ik dan zeker eens checken, maar mijn pc is redelijk recent, en ik heb in de man aan de winkel gevraagd of hij geschikt was voor s
    spelletjes, hij zei ja en waren zelfs nog zwakkere pc's die geschikt waren voor spelletjes.
    Dus zou het dan zo gewoon ook niet gaan??
    Misschien iets trager misschien, zo neen? Is er dan iets waarmee je je ghz kunt verhogen, of zit dat vast in de pc?

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Zal ik dan zeker eens checken, maar mijn pc is redelijk recent, en ik heb in de man aan de winkel gevraagd of hij geschikt was voor s
    spelletjes, hij zei ja en waren zelfs nog zwakkere pc's die geschikt waren voor spelletjes.
    Misschien iets trager misschien, zo neen? Is er dan iets waarmee je je ghz kunt verhogen, of zit dat vast in de pc?
    Een laptop is zowiezo veel zwakker en niet enkel u processer speelt een rol, dus check eens can you run it.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Member
    iTrader
    0
    Vormt normaal geen probleem ze. Ik speel Shogun 2 op mijne laptop (en die heeft 2.26 GHz (intel i3) , en da speelt perfect. Natuurlijk nie alles op ultra of high, maar hij kan het zeker aan.
    Hangt natuurlijk ook af welke andere specs uw laptop heeft he.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Vorig jaar speelde ik Shogun 2 op mijn duocore 1.89ghz en het draaide wel. Alleen duurde het erg lang eer de AI's beurten gedaan waren. Maar mss is Shogun2 nu wel zwaarder met die uitbreiding.

Member conflict's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wil je het spel deftig kunnen spelen heb je toch al een goede pc nodig.
    belangrijkste waar je naar moet kijken is geheugen van de grafische kaart en ram geheugen. op laptops durft dit al eens tegen te vallen.

beste is ook als je een win 64 bit versie hebt. ik had vroeger een 32bit en dat deed het spel regelmatig crashen.

Member
    iTrader
    0
    Dus als ik dat zo allemaal lees hangt het van laptop tot laptop af??

Member
    iTrader
    0
    Het grootste probleem met laptops is dat er vaak geen grafische kaart in zit die geschikt is om games van de laatste jaren te spelen. Mijn laptop heeft bijvoorbeeld redelijk goeie specs, maar wel een geÔntegreerde grafische kaart. Hier staat het beter uitgelegd: Gids: grafische kaarten in laptops | TJ's laptopgids
    Laatst gewijzigd door Bluto; 7 april 2012 om 10:07

Member
    iTrader
    0
    Bedankt, ik heb wat uitleg over die grafische kaarten op de site gelezen, ik heb wel denk dat mijn grafische kaart die erin zit wel goed is.
    OP mijn pc plakt een sticker van deze grafische kaart denk ik: NVIDIA GEFORCE 610M 1 GB.
    En ik kan er Rome Total War zeer efficiŽnt op spelen, zonder dat het traag gaat, het gaat zelfs veel vlugger dan op mijn vorige pc, maar ja dat is dan ook een spel van 2004 ;-)

Member
    iTrader
    0
    Weet misschien iemand iets meer over de grafische kaart NVIDIA GEFORCE 610M 1 GB??

Member
    iTrader
    0
    Ja, het spel moet normaal werken op mijn pc en nog redelijk goed ook.
    Ik heb het eindelijk kunnen testen op Can You RUN It | Can I run that game | Game system requirements, want er liep daar altijd iets mis.
    Overal staat er achteraan PASS en in de balk vanboven staat een groene streep die steeds helemaal tot FAST gaat, dus ik denk dat het moet lukken.
    Niet?

Platinum Member
    iTrader
    0
    Ja, het spel moet normaal werken op mijn pc en nog redelijk goed ook.
    Ik heb het eindelijk kunnen testen op Can You RUN It | Can I run that game | Game system requirements, want er liep daar altijd iets mis.
    Overal staat er achteraan PASS en in de balk vanboven staat een groene streep die steeds helemaal tot FAST gaat, dus ik denk dat het moet lukken.
    Niet?
    ja

Pagina 43 van 47 EersteEerste ... 33394041424344454647 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten