Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Member
    iTrader
    0

Sins of a Solar Empire

Hey,

Ik heb SoaSE Trinity gekocht en ik krijg dit als ik het spel start: http://i114.photobucket.com/albums/n...aamloos-13.png

maar als ik op de site van SoaSE kijk zie ik dit: http://www.draginol.com/images2009/G...BA05/image.png

Doe ik iets verkeerd want ik start de game met Sins of a Solar Empire.exe
    Laatst gewijzigd door KFredje; 2 mei 2010 om 12:39
    New laptop : Dell Studio 1749 | Intel Core i5-520M | 17,3in HD LED | 4GB DDR3 | 1TB HDD | ATI HD 5650 | Windows 7 Home Premium

Approved 9-lifer Paterpor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Eum nederlands graag ...

Daarnaast gewoon in u menu van SoaSE entrenchment of diplomacy klikken om de addons te spelen.

Member
    iTrader
    0
    sorry, ben gewoon van engels te praten xD aangepast

maar als ik dus sose start, kan ik het dus niet spelen met de 2 uitbreidingen erbij?
    New laptop : Dell Studio 1749 | Intel Core i5-520M | 17,3in HD LED | 4GB DDR3 | 1TB HDD | ATI HD 5650 | Windows 7 Home Premium

Approved 9-lifer Paterpor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFredje Bekijk bericht
    sorry, ben gewoon van engels te praten xD aangepast

maar als ik dus sose start, kan ik het dus niet spelen met de 2 uitbreidingen erbij?
    Ik denk dat Entrenchment den original + uitbreiding is en dat diplomacy all 3 tesamen is.

Member
    iTrader
    0
    wel...kheb het gespeeld en had het veel leuker verw8...is dus niet men ding

Member
    iTrader
    63 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KFredje Bekijk bericht
    wel...kheb het gespeeld en had het veel leuker verw8...is dus niet men ding
    Heb je eerst de demo van SoaSE gespeeld?

Probeer eens een demo van Sword of the Stars anders.
    ONLY ON: Games that run at 60 frames per second on PC, Handhelds & HD Consoles.

Member
    iTrader
    0
    SoaSE hadk vn een vriend geleend dus no big deal, maar denk dat space sim games niet echt men genre is, eerder FPS of iets als GTA4 of een citysim zoals sim city, ga daar es naar zoeken

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik vind SoSE wel leuk maar piraten zijn wel belachelijk hard .
    Spoiler:
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Member
    iTrader
    63 (100%)
    Heb de demo van SoaSE opnieuw geprobeerd omdat er in de 9 lives review van de Trinity versie "Mooie graphics zonder zware systeemeisen " te lezen valt en ik ondertussen m'n PC overclocked heb naar 4GHz en de AI Catalyst beter begrijp in relatie tot mn 4870X2.

Niettemin, in de demo heb ik iets raar wat de framerate nog steeds doet zakken. Het zijn niet de effect settings want m'n framerate blijft krak hetzelfde op low of highest. Het heeft te maken met waar m'n cursor staat en dus het info paneel is geopend of niet.

bvb. Ik behoud mijn view, maar m'n cursor is gecentreerd op:
    _ Niets: 60 fps.
    _ Planeet: 55 fps.
    _ Asteroïde: 48 fps.

Toch niet normaal, denk ik zo. Is dat ik de Trinity versie ook zo, of heeft Stardock dat gepatched?

Member Deetje's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Weblogs
    2
    Lowscore, ik heb enkel de de trinity versie getest en niet de originele soase. Geen idee of er daar veel patching gebeurd is, naar verluidt wel.

Ik game met een inferieure pc aan die van jouw. Ik heb een dual core 3GHZ, 4gb ram en een 8800gt. Ik had op geen enkel probleem last van trage framerate ofzo. Ik heb zelfs tijdens het gamen het detail op geschroefd. Resolutie: 1680 * 1050.

De scores heb ik niet gemeten.

Nu, op zich, 60fps is genoeg om te gamen toch? Het ook neemt maar een bepaald aantal fps waar. Staat je VSYNC misschien aan toevallig?

Member
    iTrader
    0
    SoaSE speelt echt erg goed, weet niet hoeveel fps ik heb maar op de hoogste graphs loopt de game smooth zoals geen ander, heb wel een goeie graka en processor, maar zelf op men oude pc vn 6jaar oud loopt em nog altijd inmens goed.

Member
    iTrader
    63 (100%)
    'T zal eerder een bug zijn, waarschijnlijk. Ik zal het er op wagen en de game bestellen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deetje Bekijk bericht
    Nu, op zich, 60fps is genoeg om te gamen toch? Het ook neemt maar een bepaald aantal fps waar. Staat je VSYNC misschien aan toevallig?
    Vsync staat aan ja, maar niet toevallig. Voor mij is dat een vereiste, of 'k speel niet. 'K ben een beetje overgevoelig voor screen tearing en stotter.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten