52 spelers, blijven gaan !
52 spelers, blijven gaan !
Nog paar spelers nodig !
Sign up !![]()
ESL: Rankings - StarCraft II 1on1 Summer League 2012 - Benelux - ESL - The eSports League
groep p veruit de moeilijkste, ik moet tegen veni, moet haalbaar zijn.
Hoeveel tijd was er ook alweer voor elke match?
LOL @ cherrymoon zijn groep :')
Bah, moet tegen Pixel en Argus. Groep K is ook wel gemeen met drie masters. Wou dat ik in groep L zat.
LOL groep L.
Rest ziet er allemaal ok-ish uit met 2masters per groep ongeveer. Hoeveel gaan er eig door? Top 2 vermoed ik?
Top 2 ja. Group L is idd wel nice... De mijne valt ook nog mee, hoewel'k ni weet wie batko is, gameaccount klopt precies niet![]()
Op hun site zeggen ze dit:
The first one in each group will advance to the final bracket. The second in group will play in an other bracket, with all other #2 from the groupstages. The same counts for the other places. So we will have 1 final bracket and additional brackets with #2, #3, #4 and #5 from each group
Dat van elke bracket 1 persoon door gaat: ok.
Dat er belachelijke groepen inzitten met 1 master, 1 jhonny bronze, 1 captain platinum en 1 shiny diamond, terwijl er groepen zijn met 3 masters: niet ok.
Sorry cherrymoon maar ik ga er mijn tijd echt niet aan besteden.
We hebben geprobeerd t allemaal goed te verdelen, maar normaal gezien zitten er zeker 2 masters per group.
Soms moet iedereen een beetje minder obsessed zijn met 'perfecte' seeding, als je ietsofwat deftig wil eindigen zal je toch goede spelers moeten verslagen.
Ik heb het maar vlug eens bekeken en dit ziet er toch ok uit? Das toch vrij perfect verdeeld, zo één a twee mensen die je misschien anders wil, maar dat zijn toch pure details gezien top 2 een manier hebben om door te stromen.
Perfecte seeds zijn absoluut niet nodig, maar het verschil tussen sommige groepen is belachelijk:
Groep L (“Group of death aka group of Cherrymoon, de esl admin)
- Mid master
- Platinum
- Diamond
- Platinum
- Silver
Groep P
- High master
- Grandmaster
- High master
- Diamond
- Mid master
Moest groep L nu niet cherrymoon's groep zijn, dan zou ik zeggen "klein foutje, np".
Het is toch zo simpel als 1 of 2 personen van groep l te wisselen met master spelers van groep p om de seeding te balancen. Zoiets zie je toch meteen wanneer je de groups maakt.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)