En en Arcane natuurlijk! ^^
Ga zeker eens zien samen met m'n lief, veel toffer dan hij die campaign speelt en ik die ladder verlies![]()
En en Arcane natuurlijk! ^^
Ga zeker eens zien samen met m'n lief, veel toffer dan hij die campaign speelt en ik die ladder verlies![]()
Halve finale Upperbracket België:
Orly - ELVIS
Arcane - Makouni
Enige reden bekend waarom Feast niet is komen opdagen?
eerste game alleszins, veronderstel ook de 2de ..
Blijkbaar andere RL verplichtingen ofzoiets
Geen 7gate robo push van grubby maar 8 gate. sick meta
Belgische games ergens te bekijken?
Elvis vs Veni atm op imba tv / eslbenelux stream.
Upper finale : Orly - makouni
Elvis - Arcane is halve finale lowerbracket. Winnaar tussen deze 2 mag mee naar Keulen met Orly en makouni!
Halve finale LB op imba http://www.twitch.tv/imbalancedtv
Laatst gewijzigd door wireke; 6 mei 2012 om 16:39
Ik zou ook zeker content zijn ze Arcane ^^
Anyway, het gaat dus Orly, Makouni en Elvis zijn voor België; Nederland heeft Ret, Grubby en Curse als vertegenwoordiging.
Gaat nog tof worden!
Orly/makouni/elvis zijn nog niet de vertegenwoordigers hé. Die moeten het onderling nog uitvechten; uiteindelijk zal er maar 1 voor België moeten spelen met dan 1 reserve speler (de nr 2).
Waarschijnlijk Orly die het wint en Makouni als reserve
Congrats btw aan arcane ^^ nog enorm goed geeindigd!
Paar imba games gecast toch. Grubby vs Ret was very nice en Orly vs Elvis ook echt van genoten. Hoop dat cast wat goed was. Voor mij zit het erop ben benieuwd volgende week de finales en idd genoten ITSarcane, idd goed geeindigd. Voor wie op mijn stream gekeken heeft dikke dikke merci allesinds. Moet int vervolg zeker duo cast worden maar dikke merci voor vol te houden.
Ge hebt dat goed gedaan. Kheb er elke keer van genoten. Kga zeker nog kijken als gij da doet![]()
yep, goed gedaan !
Feedback van cup ( stream / orga / admin / newsposts / .. ) mag je door geven @ Skype ( cherrymoon- ) of via Support ticket @ ESL Benelux
ThankZZz !!
Denk dat seeds goed waren. Alle hoog geseede maakte het telkens. Daarnaast weinig mensen die ze niet goed vonden.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)