Pagina 19 van 50 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 380 van 999
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wireke Bekijk bericht
    Het feit dat ge denkt dat banelings splitten even gemakkelijk is als marines dente...
    Alle zerg spelers retards? Dat zeggen ze al énorm lang van alle P spelers, tot ze beginnen zijn met winnen. Speelstijl aangepast? Ineens brains gekregen? Nee, buffs tot in het oneindigen.

Als er 1 ras is dat constant zijn metagame heeft moeten veranderen is het Zerg. P speelt al sinds den beta ongeveer hetzelfde, Terran is ook nogaltijd 75% gebasseerd rond marine/tank/medivac of mmm.

Alle Zergs retards noemen is gewoon belachelijk.

it hurts my brain.

Ik denk dat iedereen akkoord mee gaat dat Terran op het moment lategame te zwak is.
    Als ge denkt dat Zerg sterker is als P op het moment, l
    Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon die banelings te splitten, op dezelfde manier als iemand zijn marines split???

Protoss spelers zijn pas goed beginnen spelen door spelers zoals puzzle en oz. Goeie HT usage, goeie grades, goeie expo timings: dingen die je niet zag bij huk en mc, die daarvoor de grote helden waren.

Zerg speelde vroeger altijd muta ling bling, en dat is nu nog altijd hetzelfde. Daarnaast heb je nog een andere stijl, die uitgevonden is door stephano: infestor ling. Zonder stephano zou iedere zerg nog steeds muta ling bling spelen hoor. Nestea gaat echt niet op zo'n dingen komen.

Oh en droptech is 200-200. Met die snellere overlords heb je die speedupgrade niet nodig.

Member pnik's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stYnG Bekijk bericht
    Eerst het spelleke leren kennen, dan discussiëren.
    Menens?
    Drop = 200/200
    Speed = 100/100 ( Overlord - Liquipedia Starcraft 2 Wiki )
    Ik ging ervan uit dat ge wel ging weten dat ge speed wel een "vereiste" is om te kunnen droppen. Ge kunt idd wel drop researchen zonder OL spee,d maar dan zijn die dood vooraleer ge 1 unit hebt unloaden. VRIEND.
    *edit: zelfs me nieve speed is het nog te traag. Probeer het maar eens en zie hoeveel ge kunt unloaden.

Laat ik hier een opsomming maken (en corrigeer me maar gerust hier): ZvT is Z lategame enorm sterk met de BL corruptor infestor style, zeker op iets kleinere maps (tal darim bv kunde heel makkelijk de mobiliteit abuse). Ultras hangt af van de Z, het is heel makkelijk om heel het Z leger kwijt te spelen, en eens dat gebeurd zijde fucked. Iig mag T wel een betere unit counter hebben tegen BL/inf/corruptor. Midgame zie ik niet zozeer een probleem.
    *edit: ik heb in men vorige post uitgelegd waarom marine splitten niet hetzelfde is als bling splitten. Lees dat nog maar eens aangezien ge duidelijk gefixeert waart om men op men drop-argument te springen.

TvP: ridiculous

ZvP: midgame me mass roach sling is Z enorm sterk, 2base timings werke idd niet meer aangezien elke Z weet wat er kan komen en het beter ziet aankomen (OL speed increase + algemeen betere kennis). Een snelle 3de pakke voor P is ook enorm lastig aangezien Z er vaak gewoon op kan rechtermuisklikken met de mass roach. Eens P echter kan overleven met zijn 3base is het dan terug wat gelijkopgaand, tot de late-lategame dan waar Z 20 BL's heeft en P maar 1 vortex. Dan ligt de favor terug bij Z.

Grootste prob imo? Z heeft geen echte units waar ge hero micro mee kunt doen. Meeste battles draaien er idd om dat ge uw infestors wat goed controlled en dan juist a-moved (en niet al uw blings op tanks ofzo smijt). T en P kunnen veel meer impressive micro-shizzle doen, iets wat imo wat ontbreekt bij Z. Ligt niet bij het niet-kunne, maar gewoon dat de optie er niet is.

Examens naderen; commence wall of texts op 9lives
    Laatst gewijzigd door pnik; 21 mei 2012 om 20:04
    When I read about the evils of drinking, I gave up reading.

Member Raaf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stYnG Bekijk bericht
    Oh en droptech is 200-200. Met die snellere overlords heb je die speedupgrade niet nodig.
    Never go full retard, dente.

Member Aveline's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wow ik heb in geen dagen zoveel (soms rotzooi) gelezen

Hopelijk zijn we allemaal terug vriendjes? ^^

Member bouli's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aveline Bekijk bericht
    Wow ik heb in geen dagen zoveel (soms rotzooi) gelezen

Hopelijk zijn we allemaal terug vriendjes? ^^
    Een protoss is nooit vrienden met een ander ras

Member
    iTrader
    0
    haha, racisme krijgt een nieuwe betekenis

(en tbegint natuurlijk weer in Antwerpen :P)

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouli Bekijk bericht
    Een protoss is nooit vrienden met een ander ras
    En ik die dacht dat wij iets unieks hadden.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OxBLaurens Bekijk bericht
    haha, racisme krijgt een nieuwe betekenis

(en tbegint natuurlijk weer in Antwerpen :P)
    Onze terran zal zich ook is bemoeien!

Member
    iTrader
    0
    zijt blij dak me u lach ipv nog wa meer over balance te zeuren, want da kan ik ook geloof mij ^^

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OxBLaurens Bekijk bericht
    zijt blij dak me u lach ipv nog wa meer over balance te zeuren, want da kan ik ook geloof mij ^^
    We zijn da hier toch gewoon, begin maar over zerg

Member Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    PvZ is lategame balanced. punt. Midgame P favored.
    Zerg lategame broodlord/infestor/spinewalls is veel beter door fungal/infested terran spam/neural + overal broodlings + unkillable zelfs als p een fight wint door spines. En midgame vind ik absoluut niet p favored in macrogames. Er zijn veel p allins, maar als ge een third probeert te nemen is het al onomogelijk om damage te doen en is de midgame zerg all the way met roachmaxes enzo. Om niet te sterven tegen een van die 12-13minish zerg timings moet ge al serieus goed spelen, en dan hebt ge nog maar een heel kleine timing voor broodlords er zijn waar ge het voordeel hebt. Als u defense niet perfect was kunt ge zelfs in die timing niks meer doen.

Member DaTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Haha, overlords met drop-upgrade maar zonder speed, daar gaat ge ver mee komen .
    Moest banelings splitten enz. echt zo makkelijk zijn als ge wilt laten uitschijnen, zou er al lang iemand daarmee begonnen zijn én indien het ook effectief was zouden anderen het kopiëren. Daarnaast kunt ge echt ni zeggen da zonder Stephano nu iedereen nog muta-bling aan het doen zou zijn, da kunt ge gewoon ni weten.

Member Pseudo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als er 1 ras is dat constant zijn metagame heeft moeten veranderen is het Zerg. P speelt al sinds den beta ongeveer hetzelfde, Terran is ook nogaltijd 75% gebasseerd rond marine/tank/medivac of mmm.
    Metagame draait niet alleen rond uit welke units uw leger bestaat

iTrader
    1 (100%)
    Kvind het toffe net aan T dat ge met een bepaalde standaard opening (bv 1rax FE into reactor hellion) nog verschillende soorten pressure kunt zetten om de Z zijn econ wat in toom te houden (hellion/marauder; hellion into cloaked banshee; ...). Achteraf kwamde wel altijd op dezelfde unit compo, ma meh. Die variatie van opening pressure builds is ook iets dat ik serieus miste bij Z, ge moest telkens hetzelfde openen en ge had quasi geen optie om echt druk te kunnen zetten zonder volledig all in te gaan. Als ge het maar half z'n gat deed, dan kan de oppo het normaalgezien (tenzij het nen retard is) wel afhouden zonder echt dmg te nemen en dan staat ge enorm achter . Allez, ge hebt uiteraard de eco-7pool vs toss, maar die heb ik toch ook alweer een tijdje niet meer zien verschijnen precies.

+ marine splitting is tof

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    "What do you mean you don’t mind losing to Protoss?

Today, Vines opted for the upgrade style Protoss which everyone knows is OP. I’m sure he just a-clicked his well-upgraded units but I had a hell of a time controlling my units against that. I tried really hard and to be pushed back so easily despite that, it actually made me feel better. That’s why I wasn’t affected for subsequent games. "

Slayers`Ryung

Member
    iTrader
    0
    Vanwaar ebde da :o

Member
    iTrader
    0
    code A winner interviews wss

vines kwam met zijn army de ramp op aan de natural op cloud kingdom (met de rocks)

ryung had een perfecte concave en deed carpet EMPs over gans vines zijn army.

maakte nix uit, vines A-moved en warpt 15 chargelots in aan zijne proxy pylon en wint.
    Degoutant om te zien

Member Xeo Pablo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij stond dan ook 2 grades achter; en zijn control was echt niet zo goed er waren veel freeshots voor vines.

Member
    iTrader
    0
    2-2 tegen 3-3, en upgrades voor vikings. Ge kunt als terran niet beter doen dan dat, wij hebben namelijk geen chronoboost. Zoals Khaldor zei tijdens de cast, Ryung startte zijn upgrades direct als de vorige gedaan waren, tegen double forge kunt ge onmogelijk op gelijke upgrades staan.

de control was goe genoeg, de EMPs waren raak en de concave was er, wa moet hij anders nog doen mss? Vines die moet helemaal niets doen, chargelot micro haaha.

Member
    iTrader
    0
    Als ge met HT's meer dan 80% van de army kunt stormen en het staat 3-3 vs 2-2 voor u, gade verlieze als T ze :').

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten