Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Approved 9-lifer TrsH's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    1

veranderen van zerg naar protoss.

ik ga dus in SC2 volledig opnieuw beginnen.

ik heb een jaar met zerg gespeeld en krijg totaal niet de resultaten die ik verwacht had.

ik weet niet hoe het komt maar ik ben beginnen spelen op mijn eigen manier, totaal niets kennende van starcraft en gewoon buildings beginnen maken en eenheden.

tot op een bepaald niveau was dit mogelijk voor mij.
    ik ben gestart in bronze en zo tot high gold geraakt.

eens ik in gold zat zag ik dat wanneer ik tegen platinum enzo speelde ik er niets meer van bakte, gewoon maar omdat ik geen buildorders gebruik.

ik ben 3 weken geleden beginnen buildorders leren en gebruiken maar dit lukt mij gewoon niet.
    ik word overrun door vanalles en nog wat, mijn enigste sterke matchup is ZvZ atm en ik win hier enkel in omdat ik telkens roach ling all-in ga.

ik hebbet opgegeven met zerg, hoe graag ik ook met zerg speel, ik denk niet dat ik ooit nog mijn gewoontes kwijt geraak.

daarmee dat ik zou willen overschakelen naar protoss, atm ben ik nu een BO aan het leren 3gate robo, mar verlies nu natuurlijk ook overal tegen omdat ik er nog niets van ken, dus dit zal ik moeten accepteren tot ik in een lagere league val en weer tegen makkelijkere mensen speel.

zijn er BO's die jullie voorstelllen die makkelijk zijn aan te leren?

gelieve een link erbij te placeren of ze zelf hier neer te zetten want op inet vind ik wel BO's maar telkens zijn ze anders, en ik weet niet welke goed zijn of correct.

grtz thecableguy

Member BelgianTerror's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Weblogs
    7
    Zal straks morgen eens zoeken, ik speel ook veel op intuitie en bij P is dar best viable, maar voor Z idd niet veel succes iig

Approved 9-lifer T0tec's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Popular Protoss Build Orders | WilliamJudd.com Mss helpt dit je wat,

Zelf ben ik maar Gold als Protoss maar ben ik (misschien) van plan om de omgekeerde beweging te maken naar Zerg . Ook mss omwille van de meer herass mogelijkheden dat je hebt als Zerg omdat ik meer fan ben van 2v2.

Member CyCo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
    ik ben 3 weken geleden beginnen buildorders leren en gebruiken maar dit lukt mij gewoon niet.
    3 weken is misschien nog wat te kort, zeker als je een volledig jaar 'anders' gespeeld hebt. (Afhankelijk van hoeveel je in die 3 weken gespeeld hebt ook natuurlijk.)

Approved 9-lifer TrsH's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CyCo Bekijk bericht
    3 weken is misschien nog wat te kort, zeker als je een volledig jaar 'anders' gespeeld hebt. (Afhankelijk van hoeveel je in die 3 weken gespeeld hebt ook natuurlijk.)
    tgoh probleem is gewoon dat ik niet van mijn slechte gewoontes geraak, en mijn eigen wannabe "buildorders" blijf gebruiken.

mijn APM als zerg ligt redelijk hoog voor een gold speler maar dit komt enkel maar omdat ik nutteloos spam op mijn larven en hatch.

ik heb al talloze keren geprobeerd om hier vanaf te raken maar eens ik in midgame zit val ik terug in mijn oude gewoontes.

mijn gespam is zelf zo erg dat wanneer ik eenheden wil maken ik eerst ongewild 10 seconden (a(a(a(a(a(a(a(a(a(a(a(a(a(a(a(a zit te spammen en dan mijn eenheden maak. ik geraak er maar niet vanaf hoezeer ik het ook wil.

ps ik gebruik grid

met andere rassen heb ik dit niet omdat ik hier nooit mee gespammed heb.

alsook krijg ik het maar niet onder de knie om mijn injects te onderhouden eens ik in mid/late game zit.

daarmee dat ik volledig opnieuw wil beginnen, nieuw ras, nieuwe speelstijl, nieuw spel, nieuwe start.

ik wil gewoon goed worden in dit spel.
    maar met zerg zie ik dit niet meer gebeuren.

Member CyCo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat de keuze van een ras maar een heel klein aandeel heeft in hoe succesvol je bent in dit spel. Dingen als macro, micro, decision making zijn veel belangrijker, en die heb je in alle rassen nodig.
    Om verder dan platinum te komen moet je volgens mij inderdaad specifieke builds beginnen gebruiken, maar die heb je ook voor elk ras...

Approved 9-lifer Orph4nus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (67%)
    Ik ben random.

Btw zoek gwn op teamliquid forum of google wat. Er zijn dingen genoeg te vinden.
    Anyway hf met protoss ^^

Member
    iTrader
    0
    Zeer goede build in pvp om een 4gate te counteren
    LINK

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten