Oorspronkelijk geplaatst door
b1nge
Ghosts?
die hebben meestal stealth, dus ofwel moet je een unit hebben die stealth-units kan 'ontdekken' (Raven, air-unit) of gebouwen (er is/zijn meestal maar 1 of 2 wegen naar je kamp, zet daar een anti-air launcher en die ghost komt er niet langs zonder gespot te worden
mijn ervaring; Ik speel altijd met vrienden op mumble, en nu waren ze constant aan het zagen dat ik en Hawk (een van die vrienden dus) 1on1 moesten doen, uiteindelijk dan ook gedaan en gewonnen ^^
We waren beiden Terran, bouwen verliep vlot, geen vroege aanvallen ofzo (wat mij eigelijk nogal verrastte) behalve een met 2 reapers (maar ik had al Helions, dus dat was snel opgelost)
Toen met Ghost enkele keren zijn base (eerder zijn wall-off van Barracks en Supply depot) genuked maar was al snel terug heropgebouwd, toen met een medivac langs de zijkant (waar geen cover was) de Ghost neergedropt en een nuke op zijn command center en barracks gedropped, maar dat deed maar weinig damage (de allereerste keer dat ik eigelijk een nuke gebruik in dit spel)
Erna viel hij mij aan met (ik geloof) al zijn units (Thors, Banshees, vikings, marauders etc) maar tegen dan had ik al veel meer units dan hem en zelfs al enkele Battlecruisers klaar staan, zijn aanval succesvol afgeweerd en hem daarna gaan aanvallen, zijn wall was er al rap aan en toen was het 'GG' van hem en heeft hij surrendered ^^
link naar replay voor de geïnteresseerden:
2shared - download Steppes of War.SC2Replay NOTE; we zijn beiden nog 'noobs' tot RTS-games, dus je zult wss enorm veel fouten zien die je zullen ergeren)