Bekijk resultaten enquête: Wie wordt er WK Formule1 in 2013 ?

Aantal stemmers
135. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Sebastian Vettel

30 22,22%
  • Mark Webber

2 1,48%
  • Fernando Alonso

41 30,37%
  • Felipe Massa (for lulz)

5 3,70%
  • Jenson Button

6 4,44%
  • Sergio Perez

1 0,74%
  • Nico Rosberg

2 1,48%
  • Lewis Hamilton

9 6,67%
  • Kimi Raikkonen

37 27,41%
  • Romain Grosjean

2 1,48%
Pagina 2 van 334 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 5004
    Member
    iTrader
    0
    wim ik denk dat de spelletjes reeds een paar dagen in gang zijn gestoken

ik ben VRESELIJK benieuwd naar de Mercedes zowel felipe,vettel,alonso,raikkonen denken dat ze mee gaan strijden... kan toch geen toeval zijn wel dan? misschien omdat ze zo snel begonnen waren met de auto van 2013 en 2012 hebben weg gegooid . ik zou het wel top vinden

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Die reclame van AC verpest de beginpost, alles is nu half bijeengekrompen. Damn you reclame!
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Bon, ik zal mijn "lijstje" ook is posten.

Red Bull = Mclaren => Ferrari = Lotus => Mercedes => Sauber => Williams => Force India => Marussia (doe nekeer zot!) => Toro Rosso => Caterham

Qua WDC:

1) Vettel
    2) Alonso
    3) Raikkonen
    4) Button
    5) Hamilton

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ik hoop op een (alweer) een WDC voor Vettel. Maar het veld zal heel dicht op elkaar zitten. Mede door dezelfde regels waar ze al jaren mee rijden (enkel nog maar beperkingen gekomen, geen nieuwe mogelijkheden). Dus het kan wel eens een loterij zijn dit jaar.
    We zullen het snel merken.
    ._.

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Na dit te zien, massa WK!

Massa rijdt zo relaxed terwijl Alonso zo genepen zit. Ofwel gaat Massa niet hard genoeg
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Member Vegitoo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Na dit te zien, massa WK!

Massa rijdt zo relaxed terwijl Alonso zo genepen zit. Ofwel gaat Massa niet hard genoeg
    Als ik eerlijk ben moet ik u gelijk geven. Massa komt ook heel sympathiek over op dit filmpke. Mede door zijn kleiner gestalte en vriendelijk gezicht..
    -=||Vegito, the ultimate fightingmachine||=-

Member
    iTrader
    0
    vind het wel vreemd en ook jammer dat niemand op JB stemt.... mijn stem ging naar raikkonen of JB maar ik heb niet meer zoveel vertrouwen in de mclaren als je vorig jaar bekijkt....

Approved 9-lifer Nochnoii's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Het vertrek van Hamilton was dan ook wel een zware aderlating voor McLaren. Ze hebben niet alleen een goeie piloot verloren, maar er was duidelijk synergy tussen Jenson en Lewis. Ze waren altijd zeer fair on en off track tegenover elkaar. Jammer dat ze samen niet 1 of 2 WKs gewonnen hebben.. Iedereen zal sceptisch zijn zolang Sergio zich nog niet heeft kunnen bewijzen ik ben alvast benieuwd naar Melbourne..
    PSN: Nochnoii
    Now playing: Minecraft
    3DS Friendcode: 4596 9456 5066

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WimJ Bekijk bericht
    Laatste dagen komen er wel minder positieve berichten uit het RB kamp. Vettel was niet tevreden over de laatste tests en nu komt Marko met het bericht dat ze balansproblemen hebben. Spelen ze een spelletje en staan ze in Melbourne gewoon op P1 of is die RB echt niet top? Ik zei het eerder al, ik kon uit hun tests niet veel opmaken, maar schatte hen hoog in, puur omdat je 'verwacht' dat ze er zullen staan...
    Hun snelste tijd in Barcelona was iets van een 2.5s trager dan de snelste tijd van van Rosberg. Eerlijk gezegd: als ze echt ongerust zouden zijn, denk ik dat ze snellere tijden zouden neergezet hebben. Ze zouden willen weten hebben hoe snel ze echt kunnen zijn. Het feit dat ze dat niet doen doet me denken dat ze weten waar ze aan toe zijn, en dat ze er een paar weken aan sandbagging hebben opzitten.

Even James Allen quoten:
    Vettel’s graph shows consistency, with shorter runs. In the morning the team was working on its passive DRS system as well as trying different floors and in the afternoon a development passive DRS, according to sources. This is consistent with this kind of run plan. At no stage do they show their hand performance wise, because they are working on trying out different things.

This shows two things: they are pushing hard to get the passive DRS working, as they clearly see significant gains from it, but also it shows that they are confident their basic car is fast enough to compete in Melbourne. For all that Vettel said it hadn’t been a great test, this run plan looks like a team that feels it has a good car to start the season, but is pushing the envelope hard for the future.

Approved 9-lifer JasonC's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Die reclame van AC verpest de beginpost, alles is nu half bijeengekrompen. Damn you reclame!
    Gebruik gewon AdBlock, ik heb zelf niks gezien van die reclame.

Platinum Member BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    211 (99%)
    Velen die Lotus hoog inschatten.. ze hebben toch niet zo veel getest om zo'n conclusies te trekken?

Zelf hoop ik natuurlijk dat Mercedes het wat goed heeft nu, anders ga ik het zeer jammer vinden voor Lewis.
    McLaren zal niet zo sterk volgens mij: wagen niet in balans en 2 'onervaren' rijders.

Ikzelf denk:
    Redbull = Ferrari >= Lotus >= Mercedes = McLaren >> (rest)

Heb trouwens op 'Romain Grosjean' gestemd
    Denk dat die zeer veel potentieel heeft en als de Lotus echt goed is.. waarom niet?
    Hopelijk minder 'problemen' dan natuurlijk.

Hoop natuurlijk op Lewis, maar dan moet ik eerst een paar runs zien waar iedereen eens pushed.
    Vind het wat vroeg om nu al te zeggen wie WK wordt, maar poll is maar open tot de 17e dusja.
    Laatst gewijzigd door BuYcKi; 5 maart 2013 om 23:52

PSN: BuYcKi

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Grosjean zal nooit kampioen worden imo, die heeft gewoon niet de spatial awareness om een topper te worden. of het moest zijn dat Lotus een dominante wagen ontwikkelt gelijk de ferrari's begin deze eeuw, maar dan nog geraakt hij niet voorbij Kimi.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht
    Velen die Lotus hoog inschatten.. ze hebben toch niet zo veel getest om zo'n conclusies te trekken?

Zelf hoop ik natuurlijk dat Mercedes het wat goed heeft nu, anders ga ik het zeer jammer vinden voor Lewis.
    McLaren zal niet zo sterk volgens mij: wagen niet in balans en 2 'onervaren' rijders.
    .
    jenson button onervaren?....

ben je gek? hij zit al 12 jaar in de F1

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuYcKi Bekijk bericht

heb maar meteen de passende tag toegevoegd

Button is de meest ervaren rijder op de grid...

Chavez, grootste geldschieter van maldonado is overleden, die kan dus wel s rap zonder geld komen te zitten.
    dude

Member xTwL-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb toch maar op Webber gestemd. Ik hoop dat hij een paar GPs wint maar betwijfel of hij aan het einde bovenaan staat. Het zou leuk zijn.

Ik denk dat het een tweestrijd tussen Alonso en Vettel wordt.
    RubberMadness #8 GT3 driver

GTAV / Project CARS

Pagina 2 van 334 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten