Pagina 20 van 43 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 286 t/m 300 van 631
    Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Pat McQuaid stelt Pantani's ouders gerust

ook weer lekker hypocriet
    S

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Toen Contador op en top geprepareerd was vloog hij de bergen omhoog en was hij bij de beste tijdrijders, en kijk waar hij nu zit wanneer hij het plots met wat minder moet doen.
    ik ben groter dan maaltijdbox

Member frisenfruitig's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als je dan zo'n lichtgewicht als Froome Martin bijna ziet kloppen in een zo goed als vlakke tijdrit weet je ook wel hoe laat het is he.

Awel Tweak, moet je nu geen advocaat van de duivel spelen? Of ben je na gisteren eindelijk tot de conclusie gekomen dat er wel degelijk stront aan de knikker is?
    Laatst gewijzigd door frisenfruitig; 11 juli 2013 om 10:57

Member F e r o x's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Toen Contador op en top geprepareerd was vloog hij de bergen omhoog en was hij bij de beste tijdrijders, en kijk waar hij nu zit wanneer hij het plots met wat minder moet doen.
    De klimprestatie van Froome vond ik nog doenbaar. Maar top klimmer (met punch) en tijdrijden (op het vlakke) zijn echt zo goed als niet te combineren op dit niveau.

Armstrong kon dit, Contador ook plots, ... Wiggins daarentegen was bijzonder goed in het tijdrijden maar hij klom ook op dezelfde manier. Geleidelijk aan vanuit het zadel zonder versnellingen. Dit is dan geloofwaardiger.

Crew Member Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frisenfruitig Bekijk bericht
    Als je dan zo'n lichtgewicht als Froome Martin bijna ziet kloppen in een zo goed als vlakke tijdrit weet je ook wel hoe laat het is he.

Awel Tweak, moet je nu geen advocaat van de duivel spelen? Of ben je na gisteren eindelijk tot de conclusie gekomen dat er wel degelijk stront aan de knikker is?

Voor mij verandert dit niet zoveel... net zomin als Ax3 iets veranderde. Vorig jaar pakte Froome 1,5 minuut op Nibali over 41 km, 2,5 minuut op JVDB en 3,5 op Valverde. Hij bleef toen ook Cancellara en alle andere toptijdrijders voor, behalve uiteraard Wiggins. Zijn tijdrit van gisteren was van hetzelfde formaat. Zeker straf, maar niets nieuws.

Approved 9-lifer fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    anders moeten we allemaal voor mollema gaan supporteren dat lijkt me nog de meest zuivere van allemaal!
    http://www.9lives.be/forum/sport-games/751143-pcm-journal-fcberke.html#post13961705

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dat deed ik al nog voor deze Tour begon!
    "Wovon man nicht sprechen kann, darüber muß man schweigen." - Ludwig Wittgenstein

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Voor mij verandert dit niet zoveel... net zomin als Ax3 iets veranderde. Vorig jaar pakte Froome 1,5 minuut op Nibali over 41 km, 2,5 minuut op JVDB en 3,5 op Valverde. Hij bleef toen ook Cancellara en alle andere toptijdrijders voor, behalve uiteraard Wiggins. Zijn tijdrit van gisteren was van hetzelfde formaat. Zeker straf, maar niets nieuws.
    Kom zeg, veel absurder dan die tijdrit kan een prestatie echt niet worden he. Als lichtgewicht een krachtpatser als Martin (die zich dan nog eens speciaal gespaard heeft voor die tijdrit) benaderen op een vlak parcours. Als die prestatie je zelfs niet kan overtuigen, dan vrees ik dat enkel een positieve test u kan overtuigen. Even belachelijk als toen Contador Cancellara klopte in die vlakke tijdrit. Dat kan gewoonweg niet.

Member Cuth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die tijdrit in 2009 was wel niet volledig vlak. Niettemin, erg raar allemaal...

iTrader
    0
    Er zat inderdaad een klein klimmetje in, maar voor de rest wel grotendeels vlak als ik het me goed herinner. Nuja, je snapt m'n punt wel he

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    maar niets nieuws.
    Inderdaad, niets nieuws. Reed vorig jaar gewoon al op dezelfde brandstof Uiteraard is dat geen verwijzing naar doping, wel naar een tot in de puntjes uitgekiend wetenschappelijk dieet met daarnaast een superwetenschappelijke begeleiding op trainingsvlak.
    ik ben groter dan maaltijdbox

iTrader
    0
    Tuurlijk, je denkt toch niet dat een ploeg met zo een gigantisch budget zich aan doping zou wagen zeker. Wie heeft doping nodig wanneer je de wetenschap achter je hebt. Fuck yeah, science!

Banned
    iTrader
    0
    Wat zien de meesten hier eigenlijk als doping en wat als "wetenschap" ?

Bv: renner tapt bloed af (vb een week voor een ronde), laat dit bloed verrijken met zuurstof en krijgt dit bloed terug vlak voor de grote ronde.
    Op die manier: meer bloed + een deel verrijkt bloed...

(is maar een simplistisch voorbeeld)

Wat vb met het gegeven dat veel renners "astma hebben" (dikke zever uiteraard, zitten er veel bij die het niet hebben) omdat ze zo longverwijderaars kunnen gebruiken.....

iTrader
    0
    Team Sky gebruikt 'wetenschap' gewoon als dekmantel om hun absurde prestaties te kunnen verklaren. Nuja, het werkt ook als je naar de media en het grote publiek kijkt, ze geloven er maar al te graag in. Uiteraard komt wetenschap erbij kijken (SRM-gegevens etc.), maar ik geloof nooit dat ze bij Team Sky zo revolutionair zijn hoor, 't is niet alsof die andere ploegen een bende amateurs zijn.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ze hebben bij Sky veel geld, en daar kunnen ze natuurlijk wel onderzoeken (lees: wetenschappelijke shit) doen die andere ploegen gewoon niet kunnen betalen.
    Aan de andere kant kunnen ze daarmee ook gesofistikeerde dopingproducten kopen die andere ploegen eveneens niet kunnen betalen.
    Of een combinatie van beide

Ik geloof niet echt in Froome, maar dat zal ook wel deels komen omdat ik er gewoon geen fan van ben, maar ik zou toch wat (echte) bewijzen willen zien vooraleer ik hem veroordeel.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Pagina 20 van 43 EersteEerste ... 1016171819202122232430 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten