Voeckler eerst niet, dan weer wel deelnemend -> het onderzoek naar Europcar zal dus niets opleveren imo.
Eurosport zendt straks trouwens de ploegvoorstelling vd Tour live uit! Vanaf 18u30 op ESP2 en we gaan verder om 19u15 op ESP 1!
Altijd diene reclame voor Eurosport :o
en die kut "denny nelissen" die geen 3 coureurs herkent...
ik krijg het op mijn heupen van Van den Broeck. Zonder Alberto en Andy is het nu toch het moment om te zeggen dat ie wil winnen. Al dat ik hoop op een podiumplaats maar ik kan niet winnen in zo deprimerend, zeker als je zegt je nooit beter gevoeld te hebben.
Ali kom, wa moet em zeggen? "kga da spel ier winnen met de vingers in de neus" en dan afgaan gelijk nen Nederlandse voetbalploeg?
Idd, grootspraak komt 9/10 weer in je gezicht terug. Het is ook altijd iets hé ... als hij nu zegt dat em dat spel gaat winnen, en hij wordt 5e (wat zeker goed tot uitstekend is) dan zal er wat afgelachen worden zeker, slechts vijfde blabla![]()
Ik zeg niet dat ie moet zeggen dat hij gaat winnen, maar dat wel dat ie wil winnen en dat hij ervoor gaat.
Als je met zijn mogelijkheden en training niet start om te winnen, moet je geen sportman zijn.
Dt was weer een uurtje genieten tijdens Vive le Vélo! Leve Karl!
Natuurlijk gaat VDB voor winst, hij zegt het enkel niet. En dat is inderdaad wel verstandig. Hij heeft veel capaciteiten, maar dat hebben alle andere schaduwfavorieten ook wel he.
Puur qua erelijst doet hij zelfs onder voor Gesink. En hij reikt nog niet tot aan de enkels van een Frank Schleck of Samuel Sanchez.
Hopelijk is dat binnen dik 3 weken helemaal anders. Maar -zoals sommigen hier- er al op voorhand vanuit gaan dat hij die mannen wel voor gaat blijven is gewoon idioot. Hij heeft een kans, maar voor hetzelfde geld wordt hij 7de ofzo.
senne001
Reverz
timaeus
Luger
Nog een halfuur om jullie ploeg samen te stellen! Anders smijt ik jullie uit ons team![]()
Waar kan je dat doen TRD?![]()
wielerprono.be
Voila, 4 man uit de ploeg gesmeten![]()
Benieuwd wat Nibali in de tour kan. Ook benieuwd naar Valverde.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)