Pagina 1 van 129 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 2565

Discussie: NBA 2012-2013

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0

NBA 2012-2013

King James heeft net zijn eerste ring. De Draft binnen 3 dagen is weer het sein van een nieuw seizoen. Het is dus ook tijd voor een nieuwe thread.

De regels van free agency zijn veranderd met de nieuwe CBA: http://www.nba.com/2012/news/feature...-agency-rules/

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Goed op tijd Exorikos

Ik hoop weer op een super seizoen voor Miami (hopelijk kunnen ze bv Marcus Camby aantrekken) en de verdere rebuilding van m'n geliefde Pistons. Donderdag met de draft weten we al meer!

Beste post die ik over free agency al had gelezen op insidehoops:

LA zou hun amnesty moeten gebruiken om Bryant buiten te kegelen. Ja, want 60 miljoen dollar gewoon door de raam gooien, daar gaat uwen baas blij mee zijn

iTrader
    0

iTrader
    4 (100%)
    En gewoon om hem gelijk op de eerste pagina te hebben en niet mag ontbreken, de beste .gif allertijden. CLASSIC Gundy!

Member metool's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Brayant buiten smijten ? Ok zijn fg% heeft ewa gedipt vorig seizoen, ma zoiets doe ge gewoon niet. Kzou wel geen graantje respect meer hebben voor LA.. En Brayant is nog steeds top 5 in de NBA in mijn ogen..

Haha JVG, geniale dude toch

iTrader
    0
    Brayant vind ik persoonlijk wel geen goede speler.

Member metool's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    For real ? Nuja, ik heb het ook ni echt voor 'shot-happy' sg's, ma ge moet toch respect hebben voor wat hij al allemaal neergezet heeft, niet ?

iTrader
    0
    Houston wilt Howard om hem te traden voor Pau Gasol, aangezien hij terecht geen long-term deal wil sluiten in Houston.

Wat dan met Bynum? Traden voor een forward?

Howard-Bryant kan nog wel eens een jaartje vonken geven als ze het beiden fysiek uithouden.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    De Hawks hebben een nieuwe GM blijkbaar en zouden wel eens met de groffe borstel door hun roster kunnen gaan. Agressief achter Horford of Smith gaan behoort dan tot de mogelijkheden, al zou dat alleen voor cap space logisch zijn voor ATL. No way dat ik puur op capaciteiten Horford voor Bynum zou opgeven en al helemaal niet voor Smith.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ray Allen / Miami heat
    Ook wel interessant om volgen, moest Miller stoppen (stopt mss door zijn lichaam dat naar de kloten is) zou dat een heel goeie keuze zijn.

Member Theseus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Brandon Roy naar de Bulls, dit zou ik wel graag zien gebeuren

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Waarom?
    Die kerel heeft twee versleten knieŽn, dus van zijn comeback moet je nog afwachten of hij een meerwaarde zal zijn.
    Niettemin zalige speler vroeger, maar of hij dat niveau terug aankan is nog maar de vraag.

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Houston wilt Howard om hem te traden voor Pau Gasol, aangezien hij terecht geen long-term deal wil sluiten in Houston.

Howard-Bryant kan nog wel eens een jaartje vonken geven als ze het beiden fysiek uithouden.
    Het zou mij verbazen moest Howard ooit nog 100% speelklaar geraken en blijven.
    Een herniated-disc is een injury die nooit volledig kan hersteld worden, ook niet met een operatie. In mijn geval gaat zelfs lopen nauwelijks, laat staan springen als ne maf & charges pakken etc. Komt daar nog bij dat Howard wel 120kg moet meezeulen.

iTrader
    4 (100%)
    Ben Gordon naar de Bobcats voor Maggette.
    Ik vond BG echt geweldig als sixth man bij de Bulls, maar ben toch blij dat m'n Pistons eindelijk van dat contract af zijn, die dude vreette teveel cap space op!

En TROLOLOLOLO @ de Bobcats, die gaan sowieso weer een seizoen tanken:

Member ndpix's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Miami in gesprek met Ray Allen... Wel beter voor hem.

Maar als Ray en Boston fan valt duur zwaar :-P

Member
    iTrader
    19 (100%)
    De komende free agency periode wordt inderdaad leuk om te volgen.
    Op cbssports staat een top 40. Ik ben vooral benieuwd wat bv een steve nash en een deron williams gaan doen en dergelijke?

De nieuwe CBA met de nieuwe tax rules gaat ook van start en zal invloed hebben.

kwa "top" teams denk ik dat er wel eens wat flink kan/gaat veranderen. Bijvoorbeeld:

Bulls: die gaan voor een PG veteran (misschien Jason Kidd) gaan omdat Rose nog tot januari out zal zijn. Volgens de geruchten zou Deng getrade worden?
    Celtics: Garnett en Ray Allen zijn FA. Garnett zie ik niet naar een ander team gaan maar die zal eerder stoppen (zou wel zonde zijn na zijn goede playoff wedstrijden)
    Knicks: ze lonken heel hard naar Steve Nash en het zou me niet verbazen mocht Anthony of Stoudemire getrade worden omdat die in mijn ogen echt niet kunnen samenspelen
    Miami: heb ik niet onmiddellijk een zicht op. Veel ruimte zullen ze ook niet hebben omdat ze met 3 zware contracten zitten

iTrader
    4 (100%)
    In betwijfel of Anthony eruit gaat bij NY. Die dude is een money machine voor een stad als New York. Als er iemand zal moeten gaan is het Stoudemire. Then again, de Knicks hebben de slechtste front office van een sport franchise ever, ever, dus een nieuwe bonehead beslissing is niet uitgesloten. Eigenlijk echt triestig, 2 titels (en waaay back) in de hele geschiedenis en 1 playoff overwinning in 10 jaar in een stad die ook de Yankees, Giants en Rangers heeft en het 'mekka van het basketbal' zou moeten zijn... Jammer ook, want op zich is het echt een coole franchise, gewoon debielen die de touwtjes in handen hebben...

Miami zal inderdaad geen al te zotte dingen doen, al zou Allen off the bench wel huge kunnen zijn!
    Laatst gewijzigd door HelpYouFall; 27 juni 2012 om 11:59

Member stormsurfer21's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Miami zal inderdaad geen al te zotte dingen doen, al zou Allen off the bench wel huge kunnen zijn!
    Iets te huge voor een Celtics fan!

Member Theseus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legolas02 Bekijk bericht
    Waarom?
    Die kerel heeft twee versleten knieŽn, dus van zijn comeback moet je nog afwachten of hij een meerwaarde zal zijn.
    Niettemin zalige speler vroeger, maar of hij dat niveau terug aankan is nog maar de vraag.
    Hij heeft die nieuwe behandeling ondergaan die bryant ook gehad heeft.
    Ik veronderstel dat hij effectief ook zal kunnen spelen. Hij zal genoeg gescreened worden door de staff om zeker te zijn dat hij effectief terug op NBA niveau kan spelen.

Als dat dan zo is, is hij voor de bulls een goedkope manier om eindelijk een SG te hebben die zen eigen shot kan maken, maar ook in Rose zen afwezigheid de bal kan dribbelen en plays maken.

En het is ook nog eens een leuk verhaal derbij ook, als het lukt

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metool Bekijk bericht
    Brayant buiten smijten ?
    Brayant vind ik persoonlijk wel geen goede speler.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metool Bekijk bericht
    For real ?

sporza: Fotogenie
    Fotogenie: MVP van de NBA
    Slam dunk da funk! De NBA heeft voor jou geen geheimen.

En euh, moge de Utah Jazz alles kapot ownen dit seizoen. Ik vraag me af of ze Millsap verpatsen.

Pagina 1 van 129 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten