Pagina 2 van 622 EersteEerste 1234561252102502 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 9321
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Heb net de 2.4km test gelopen...
    10'15s... Toch redelijk tevreden!
    Over maandje 10minuten halen?

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Merci voor de link. Zelf sinds vorige week er ook ingevlogen Hoewel dat ik lopen een vrij saaie sport vind, ben ik er mee begonnen om snel resultaat te kunnen bereiken (lees: bierbuikje kwijtraken ^^)

Toch is mijn vraag, is lopen wel de juiste sport om af te vallen? Of combinatie aanraden met bepaalde oefeningen?
    Als je snel wil afvallen dan is lopen de verkeerde sport. Totdat je conditie het toelaat om optimaal vet te verbranden ben je wel even bezig.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Member makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lopen is perfekt om af te vallen. Maar .. - NIET - op de korte termijn. Verwacht géén mirakels. Ik ben gestart op 1 maart, bij 95.5kg. En nu tegen juni zit ik aan 88kg. 7.5kg op 3 maand dus.

En ivm dat de moed in je schoenen zakt.
    In maart --> 5km in 44 minuten (8.8min/km)
    Gisteren --> 4.65km in 25.5 minuten (5.5min/km)
    Vandaag --> 5km in 29min50sec (6min/km)

Vandaag ging het wat trager dan gisteren, maar er zat dan ook weinig recuperatie tussen, vandaar ... Dit was ook de eerste keer sinds maart dat ik 2 dagen achtereen ging lopen. Doe dat niet de eerste week hé

Of ik tevreden ben? Ja .. als je op 3 maand van bijna 9min/km naar onder de 6 minuten gaat, dan mag je best tevreden zijn toch ?? Dat het zo snel gaat, komt natuurlijk omdat ik vroeger ook regelmatig gelopen heb. Dan komt het ook sneller wéér terug ..

Mijn doel? De loopwedstrijd in Heist Op Den Berg die in augustus doorgaat uitlopen. Dat zal al lastig genoeg zijn, vermits die dekselse heuvel van 14% een aantal keer in het parkoers is opgenomen.
    Laatst gewijzigd door makila; 31 mei 2012 om 23:19

Approved 9-lifer ThibaultDC's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn doel is een scherpe tijd te lopen op de Brussels Half Marathon, en om deze zomer eens het gehele minimal/natural running gebeuren uit te proberen. Heb nogal snel last van blessures rond de achillespees / onderkant kuit, en hoop om hiermee al de belasting van gewrichten / spieren / beenderen tot een minimum te beperken. 'k Heb inmiddels al eens wat opgezocht, en de "Saucony Kinvara" lijkt me een interessante schoen daarvoor. Iemand ervaring hiermee? Of met minimal running in't algemeen?
    PSN: Cloedtje

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht

Mijn doel? De loopwedstrijd in Heist Op Den Berg die in augustus doorgaat uitlopen. Dat zal al lastig genoeg zijn, vermits die dekselse heuvel van 14% een aantal keer in het parkoers is opgenomen.
    Met zo'n progressie gaat ge nog winnen.
    Hoe lang is die wedstrijd eigenlijk?

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Lopen is perfekt om af te vallen. Maar .. - NIET - op de korte termijn. Verwacht géén mirakels. Ik ben gestart op 1 maart, bij 95.5kg. En nu tegen juni zit ik aan 88kg. 7.5kg op 3 maand dus.
    3 maand?? Maar dan is de zomer voorbij, ik wil na deze maand al resultaat

Water en brood it is!
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House Bekijk bericht
    Met zo'n progressie gaat ge nog winnen.
    Hoe lang is die wedstrijd eigenlijk?
    Heist loopt | Actie Zorgenmens

Verschillende afstanden

Member
    iTrader
    4 (100%)

En ivm dat de moed in je schoenen zakt.
    In maart --> 5km in 44 minuten (8.8min/km)
    Gisteren --> 4.65km in 25.5 minuten (5.5min/km)
    Vandaag --> 5km in 29min50sec (6min/km)

Vandaag ging het wat trager dan gisteren, maar er zat dan ook weinig recuperatie tussen, vandaar ... Dit was ook de eerste keer sinds maart dat ik 2 dagen achtereen ging lopen. Doe dat niet de eerste week hé

Of ik tevreden ben? Ja .. als je op 3 maand van bijna 9min/km naar onder de 6 minuten gaat, dan mag je best tevreden zijn toch ?? Dat het zo snel gaat, komt natuurlijk omdat ik vroeger ook regelmatig gelopen heb. Dan komt het ook sneller wéér terug ..

Jij loopt toch al véél langer? Ik herinner mij posts van jou een paar jaar terug, dat je altijd met shin splints zat...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1 Bekijk bericht
    Jij loopt toch al véél langer? Ik herinner mij posts van jou een paar jaar terug, dat je altijd met shin splints zat...
    Ja dat klopt. Ik ben vrij lang volledig moeten stoppen met lopen én in maart van nul opnieuw moeten beginnen. Ik heb door het plots stoppen er GRATIS een dikke pens bijgekregen die ik met héél véél moeite weer wegkrijg.

Leer trouwens beter lezen: Je quote oa de zin " Dat het zo snel gaat, komt natuurlijk omdat ik vroeger ook regelmatig gelopen heb. Dan komt het ook sneller wéér terug .. "

Momenteel sinds maart géén enkele keer last gehad van shin splints. Zelfs nog beter: Aantal blessures sinds begin maart = helemaal 'niks'. Ditmaal alles volledig laten genezen, dan eerst hoofdzakelijk getraind op een airwalker tot ik wat kilootjes kwijt was én dan pas buiten gaan lopen .. Die maatregelen lijken (voorlopig) te helpen.
    Laatst gewijzigd door makila; 1 juni 2012 om 21:38

Banned
    iTrader
    0
    Vandaag een goeie tempoloop gedaan. Hoewel ik me niet super fris voelde en ook geen opwarming gedaan, maar toch mooi exact 44m (avg hartslag 160, max 175) over een rondje gelopen dat ik "vaker" loop als tempoloop. 4 keer trager gelopen dan vandaag en één keer sneller.

Member Liquigi's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    net 45' gelopen met 10 versnellingen van ong 100m, telkens ong 95% v max snelheid, kan me de laatste keer dat ik nog es zo heb afgezien niet meer herinneren, ben nog ah bijkomen ... heeft ook wel ermee te maken dat ik weinig heb geslapen en nog geen 2u geleden warm heb gegeten
    Laatst gewijzigd door Liquigi; 1 juni 2012 om 23:13

Banned
    iTrader
    0

Member Karry98's schermafbeelding
    iTrader
    116 (100%)
    Mijn loopritme is volledig naar de vaantjes door mijn examens. Ik kan nog maar 1 à 2 keer per week gaan lopen, maar mijn lichaam wil meer . Ach ja, 13 juni ben ik klaar

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Deze morgen de laatste training van week 5 van mijn loopschema voor 15km (midzomernachtrun Gent) afgewerkt. Voor de geïnteresseerden https://www.polarpersonaltrainer.com...95d9be5aa858ba
    PSN: Zankietje

Member Durin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net terug van 11 km op 59 min.

Wil binnenkort naar een gemiddelde van 12km/h en dan op naar de Brussels half marathon
    Priscilla is een stout paard

Pagina 2 van 622 EersteEerste 1234561252102502 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten