Pagina 4 van 348 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 5212
    Approved 9-lifer AliChemicali's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    Ik s'middags rond 3-4 uur altijd een dipje ik ga 10 minuten liggen en das gedaan iemand die daar nog last van heeft?
    StackOverflow Account
    Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

Member wtf?hax!kthxbye's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Ja, elke mens op aarde.
    To conquer fear is the beginning of wisdom.

Approved 9-lifer kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaSSaSLaYeR Bekijk bericht
    Ik s'middags rond 3-4 uur altijd een dipje ik ga 10 minuten liggen en das gedaan iemand die daar nog last van heeft?
    Gij een dipje? Da geloof ik niet.

Vandaag borstdag, heb best veel massa maar weinig "cleavage" in verhouding vind ik. Tips?

Approved 9-lifer AliChemicali's schermafbeelding
    iTrader
    30 (97%)
    StackOverflow Account
    Pain is temporary. It may last a minute, or an hour, or a day, or a year, but eventually it will subside and something else will take its place. If I quit, however, it lasts forever.

Member Kenzani's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
    Gij een dipje? Da geloof ik niet.

Vandaag borstdag, heb best veel massa maar weinig "cleavage" in verhouding vind ik. Tips?
    Sinds ik mijn grip smaller neem bij alle barbell presses is mijn borst er enorm op vooruitgegaan, zowel qua massa als cleavage. Of zit de pec deck er voor iets tussen? Die doe ik namelijk ook in mijn recentste schema
    Follow me on FACEBOOK

Member Tyki's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Slechte training vandaag.

Onderrug voelde niet goed aan bij het squatten wat dan ook weer de rest van de training uit balans gegooid heeft. Ik moet toch echt eens aan mijn flexibiliteit werken, maar ik vind nogal moeilijk de motivatie om me daarmee bezig te houden.

Ben nu ook aan het overwegen om naar een split schema over te stappen i.p.v. 3x/week fullbody, maar dan moet ik weer een hele hoop nieuwe oefeningen leren en de juiste gewichten zoeken. Ik doe feitelijk liever fullbody maar soms heb ik het gevoel dat 3x/week squatten, deadliften en bench pressen te belastend is voor mijn lichaam. (Lees: schrik dat ik later last van men rug ga krijgen door slechte vorm)

Decisions, decisions..
    Laatst gewijzigd door Tyki; 29 mei 2012 om 21:54

Member
    iTrader
    24 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door likes to kill Bekijk bericht
    als je start met 5/3/1 moet je 80% van je max nemen en dan daarvan nog eens 80% nemen en dat is dan je training max.
    En dat is een losse squat, dus echt weinig zou ik dat toch niet noemen
    @Cody, zoals l2k hier zegt

doe 3 cyclussen van 4 weken voordat ik naar amerika vertrek voor de US nationals, waar ik de laatste 2 weken geen gewichten meer vastneem

+ tijdens deze 12 weken minimum 5 BJJ sessies per week (worden er rap meer) + extra conditioning ( vnl burpee tabata's, (hill) sprints, vertical jump improvements, GPP elke morgend

en bovenopalles nog op 80.5 kilo staan ook nog -_-'
    fish oil, mah buddie

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door likes to kill Bekijk bericht
    als je start met 5/3/1 moet je 80% van je max nemen en dan daarvan nog eens 80% nemen en dat is dan je training max.
    En dat is een losse squat, dus echt weinig zou ik dat toch niet noemen
    Niet juist. Training max = 90% 1RM

Daar pas je dan wekelijks andere percentages op toe afhankelijk van in welke week je zit.

Member de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyki Bekijk bericht
    Slechte training vandaag.

Onderrug voelde niet goed aan bij het squatten wat dan ook weer de rest van de training uit balans gegooid heeft. Ik moet toch echt eens aan mijn flexibiliteit werken, maar ik vind nogal moeilijk de motivatie om me daarmee bezig te houden.

Ben nu ook aan het overwegen om naar een split schema over te stappen i.p.v. 3x/week fullbody, maar dan moet ik weer een hele hoop nieuwe oefeningen leren en de juiste gewichten zoeken. Ik doe feitelijk liever fullbody maar soms heb ik het gevoel dat 3x/week squatten, deadliften en bench pressen te belastend is voor mijn lichaam. (Lees: schrik dat ik later last van men rug ga krijgen door slechte vorm)

Decisions, decisions..
    Al overwogen wat aan je full body te sleutelen zodat alles wat beter gespreid is?
    <Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
    vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen

<Carrion> k denk da ge the undying darkness bedoelt

Member Tyki's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Waaslandwolf Bekijk bericht
    Al overwogen wat aan je full body te sleutelen zodat alles wat beter gespreid is?
    bedoel je dan reps/gewichten aanpassen of de oefeningen zelf?

Approved 9-lifer toru's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Beide neem ik aan.

Gisteren gaan zwemmen en ben ervan verschoten. Baantjes trekken heb ik totaal geen conditie. Dat wordt een abo'ke pakken en dat proberen om toch wekelijks ook te doen. Is dat goed of slecht in combo met powertraining op de zelfde dag? De enige dag wanneer ik zou kunnen gaan (en wanneer er geen klein jong rondloopt) is mijn vrije dag op maandag. maar die dag is ook een dag dat ik zeker nodig om te trainen?

Member wtf?hax!kthxbye's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Waarom niet? Maar als je zodanig hard zwemt dat je powertraining eronder lijdt, dan zou ik het rustiger aandoen. En genoeg eten is ook de boodschap.
    To conquer fear is the beginning of wisdom.

Member
    iTrader
    24 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon Bekijk bericht
    Niet juist. Training max = 90% 1RM

Daar pas je dan wekelijks andere percentages op toe afhankelijk van in welke week je zit.
    idd, maar heb 90% gepakt van correct uitgevoerde vorm onder par. gaat mij nog altijd meer om de qualiteit & uitvoering dan om de nummers

Member Kenzani's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wat denken jullie van deze kerel? (buiten het feit dat het een grote homo is natuurlijk)
    Die droge fysiek op zo'n korte tijd kan toch alleen maar met roids tot stand zijn gekomen?
    vergelijking na 9 maanden fitness - Pagina 10 - DutchBodybuilding.com forum
    Follow me on FACEBOOK

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het feit dat em op een jaar tijd ofzo 23kg bijgekomen is en toch vrij droog staat lijkt me sowieso niet al te zuiver in dat verhaal
    23kg pure spiermassa in een jaar tijd
    of 10kg in de laatste 3 maand
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Pagina 4 van 348 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten