Oorspronkelijk geplaatst door
camino
Toen ik vroeger creatine innam kon ik bv bij bankdrukken en andere toestellen na een korte tijd al wat meer kilo's heffen, dat was zeker niet zo van bv 40kg naar bv 60kg of meer, dat was eerder van bv 40kg naar 45-50kg. Hangt soms ook van oefening tot oefening af, ik merk ook nu de ene oefening mee veel beter ligt dan de andere en ik bij de ene toch iets makkelijker vooruitgang boek dan bij de ander

.
En zoals ik al heb aangehaald had ik wel spiermassa bijgekregen
Ik snap ook niet goed waarom men zegt dat ik het niet snap? Ik snap het heel goed, voeding is altijd belangrijk, ik heb gepost dat ik mijn best om bv minder snoep, frieten te eten en minder cola te drinken maar daar extreem in worden dat kan ik nie, wie lust nu eens geen goed pak friet mee ne cola erbij en eens een chipske? ;p.
Nu zit ik nog te twijfelen tussen de creatine van maximize en/of diene mega grow?
Aan allen al heel erg bedankt voor de vele info, ik leer altijd bij.
Update; sir; tuurlijk, ik ben nu ook in en korte tijd zelfs fors gestegen op bepaalde toestellen in kracht maar ik merk ik aan het stagneren ben, her en der kan ik een klein beetje bijnemen maar bij de meeste toestellen nu al blijf ik hangen, als ik meer gewicht pak dan is het al moeilijk aan het worden.