|
||||||
| Sport - Hier kan je terecht voor alles wat met sporten en buiten activiteiten te maken heeft. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Elfstedentocht
Ik maak 'm toch maar aan. Mijn eerste topic in Sport
![]() Laatste nieuws: FOK.nl / Nieuws / Elfstedentocht kan ook op zondag / FOK!frontpage Eén van de zwakste punten is het riviertje De Luts in Balk. Daar is het op dit moment -18°, dus ik houd hoop ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#5 (permalink) | ||||
|
In 1997 ter plaatse gaan kijken, aangekomen een dag voorhand op een quasi lege parking in Leeuwarden. Overnacht op die parking in een mobilhome. Om 3 uur 's nachts wakker geworden door lawaai. Zag je duizenden mensen op dat plein samengetroept voor de start
![]() En dan de aankomst ook gezien daar. Kan me wel niks meer herinneren wat ik in de tussentijd gedaan heb ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
De kansen zijn dit jaar toch wel veel hoger dan andere jaren, in vorige jaren spraken ze ook van een elfstedentocht maar toen was er veel meer sneeuw gevallen.
Als de tocht doorgaat zal het wel een gekte van jewelste worden. In Balk en sommige andere plekken in't zuiden lag er maar 6cm, vraag is of dat ijs na vannacht veel kunnen aandikken is. |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
Nu al protest voor Elfstedentocht op een zondag - De Standaard
Er zijn toch altijd mensen die de zaak onheil aan doen he. |
||||
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | |||||
|
Er zijn echt stukken bij die nog open zijn.
IJsveegmachines vegen sneeuw van ijs Luts 7 februari 2012 - YouTube en hier voor al in de stemming te komen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=wl3J2...eature=related Citaat:
haha de tweede's van 1997, Hulzebosch, wat een humor ![]() http://www.youtube.com/watch?v=ZYDHk...eature=related Laatst gewijzigd door Milfhunter; 7 februari 2012 om 14:33 |
|||||
|
||||||
|
|
#12 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() 7-8 cm in balk dat valt wel tegen, kunnen ze dat ijs eventueel niet aandikken met ijstransplantaties of is het slechte stuk daarvoor te lang? |
|||||
|
||||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
Ik zit momenteel in Den Haag en hoop écht dat het er van komt! Zou echt een once-in-a-life-time feest zijn!
Weet iemand of ze in Zuid-Holland ook groot feest doen op grote schermen op de markt ofzo? Of ist alleen in Leeuwarden la fête? |
||||
|
|||||
|
|
#16 (permalink) | ||||
|
Echt gans de door alles al op de voet gevolgd. Om de zoveel tijd verschijnen er nieuwe artikels op internet. Duidelijk dat de vorst vannacht niet het verhoopte resultaat heeft gehad (slecht 1 à 2 cm ijsgroei) maar de meeste plaatsen zijn nu echt ijsvrij. De weermodellen lijken dooi te voorspellen vanaf zondag maar dat zou slechts tijdelijk zijn want daarna zouden de temperaturen weer heel erg diep gaan terugvallen. Maar gezien alle berichten en het feit dat nu zelfs het verlof van de Friese politie is ingetrokken voor komend weekend denk ik dat het er zondag zit aan te komen hoor ...
|
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
sporza: Swings: "Laat WK vallen voor Elfstedentocht"
Te hopen komt hij er. Ik ben geen schaatsfan maar dan ga ik toch kijken . |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|