squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Enerzijds vind ik het een geweldig seizoen om naar te kijken, maar anderzijds is het concept F1 en racen compleet naar haaien met de huidige Pirelli's. Ik haat dominantie en ik haat regelmaat in F1, maar ik weet nu al dat de kans groot is dat noch de snelste wagen, noch de beste piloot WK wordt. Het zal diegene zijn die het meeste geluk heeft en het meest consistent punten grabbelt.
    Dikke QFT.
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.

Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik gok op Di Resta voor ferrari en sutil krijgt dan het zitje bij FI

Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mudi Bekijk bericht
    Als ze bij Mclaren zo professioneel waren, dan waren ze nu los aan de kop met Button/Hamilton.

Ik denk dat Hamilton favoriet is om de titel te winnen. Hij is volgens mij de meest consistente rijder op de baan. Zaterdag is hij bijna onverslaanbaar en zondag wordt zijn race ofwel verpest door zijn team (onkunde en strategische fouten) ofwel door de Pirelli banden (alhoewel hij ze nog redelijk goed kan managen).

Als ik kijk hoe hij de afgelopen 5 races heeft gereden, kan ik hem op geen enkel fout betrappen. De reden waarom hij nog geen race heeft gewonnen, is omdat hij eerder veel pech kent.
    - Melbourne: ze halen hem veel te laat binnen bij zijn eerste stop + pech met de SC.
    - Sepang: onvoorspelbare omstandigheden. Op droog baan zou hij favoriet zijn om te winnen. Toch knap dat hij nog derde eindigde (alhoewel Vettel hem wel had ingehaald) terwijl zijn teamgenoot volledig aan het sukkelen was.
    - Shangai: Pech met zijn versnellingsbak. Toch mooi dat hij van P7 naar P3 rijdt.
    - Bahrein: Indien de pitcrew niet zou verkloten, zou hij op P4 geëindigd zijn, achter een superieure Vettel en Renault.
    - Barcelona: Tja, pole pakken en dan zeer zwaar bestraft worden door de fout van je team. Nog steeds voor je teammaat eindigen terwijl je op P24 start.

Als hij over twee weken wat meer geluk heeft, dan zie ik hem wel winnen in Monaco.
    Amen
    Psn: Xavve
    Project Cars Racing League => RubberMadness

JasonC's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Ik gok op Di Resta voor ferrari en sutil krijgt dan het zitje bij FI
    Wat is er eigelijk met Adrien Sutil gebeurd dit seizoen, ergens 3de piloot geworden ofzo..?

Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Niemand moet diene hebben wegens "Slechte reclame" doordat hij iemand gestoken heeft met een (gebroken) champagneglas .

Perez wordt vooral gelinkt met Ferrari doordat hij deels daar zijn opleiding kreeg dacht ik, maar prestatiegewijs zijn er eigenlijk geen redenen om hem in de Ferrari te steken. Is een beetje het niveau Maldonaldo. Ik voorzie louter een Fischichella scenario dan gebeuren: Niet strontslecht maar niet beter dan Massa. Perez eindigt nu altijd ongeveer waar Massa zit (op diene ene uitschieten na), en die Ferrari is niet beter dan de Sauber denk ik.

Ik denk dat voor dit seizoen niet veel meer uitmaakt wie in de Ferrari kruipt. Misschien doen ze daarom beter eens zot, door vb. Jules Bianchi erin te steken? Ik denk dat ze enkel Jerome erin zouden steken indien ze in hem geloven op lange termijn. Dus veel zal afhangen tot hoever ze geloven in Perez .

iTrader
    21 (100%)
    Felipe's positie staat echt wel op springen. Vanop de ferrari.com site:

Fernando has always maintained a very high level (67 points and second place in 2010, 51 and fifth place last year) while Felipe’s drop off has made itself felt. The Brazilian had picked up 49 points two years ago and 24 the following year, while so far this season he has just 2. In Montmelo, Felipe was very unlucky, both in the race and in qualifying, but everyone, he more than anyone, is expecting a change of gear starting right away with the Monaco Grand Prix, his second home race, given that he lives just a few hundred metres from what, as from next Sunday, will be transformed into the paddock for the sixth round of the 2012 championship.
    Pittig.

BuYcKi's schermafbeelding
    iTrader
    213 (99%)
    Benieuwd wie we dan mogen verwachten in de Ferrarri..

Di Resta en Perez kunnen nu toch niet zomaar van team veranderen?
    Of geeft Ferrari dan een smak geld aan Force India/Sauber?

PSN: BuYcKi

iTrader
    0
    dude

Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Lijkt me logisch dat ze nu op zoek zijn naar een vervanger die onmiddellijk beschikbaar is tot het einde van het seizoen.

Wie zit dan in dat lijstje: Sutil/d'Ambrosio/Alguersari/Buemi ...
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als autosport die 3 namen noemt, mag je er van uit gaan dat het tussen die 3 namen gaat. die zijn doorgaans net iets beter geinformeerd.

RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    idd, zoals ik al eerder zei, Jerome heeft het voordeel om onmiddellijk beschikbaar te zijn EN al met de huidige wagens gereden te hebben.
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer be
    Now Playing: | PS4: Dark Souls 2 | XONE: DR3, Rare Replay | PS3: / | 360: / | Wii:/ | PC: Diablo III

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Damn, dat zou echt geniaal zijn.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    En heeft ervaring om met een auto met slechte handling te rijden .

Racing_Genk's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Lol, zou heerlijk zijn. Al is het te hopen dat em dan nie volledig afgaat, want da is nie echt goed voor zijn toekomst

Nuja zo snel als Alonso gaan lijkt me wel onmogelijk, volgens mij is dat wel degelijke de beste coureur atm

Nochnoii's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Als Jerome bij Ferrari mag rijden moet ik mijn misnoegen jegens dat team nog eens herevalueren
    PSN: Nochnoii
    Now playing: Minecraft
    3DS Friendcode: 4596 9456 5066

Pagina 186 van 364 Eerste ... 86136176182183184185186187188189190196236286 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten