Pagina 158 van 364 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.356 t/m 2.370 van 5447
    Platinum Member Teknohol1c's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Probleem komt door verschil in materie. Bij de andere teams is die wieldop uit een bepaald metaal (vind ni meer welk precies) en bij Mclaren uit titanium? (ook ni zeker, vind nergens dat bericht meer waar ik het in gelezen heb)
    Dat metaal is lichter, maar ook kwetsbaarder, dus als je ook ma beetje fout opsteekt (stampt) tijdens de pitstop kan de draad al kapot zijn. Vooral ook door de hitte op dat onderdeel.
    Critical killing is an art unto itself... And I am Rembrandt, sucker!
    PSN: teknohol1c
    Currently playing: B2 - Zero level 63/Mecro level 43 /// Borderlands TPS - slaptrap level49 /// Destiny - Warlock 32/Hunter 30

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    "aan het failen"
    Jezus zeg, laten we hopen dat dit soort stomme modewoordjes nu niet overal beginnen opduiken.
    In het Nederlands lukt het anders ook wel hoor.

Soit, ik heb de race in Bahrain maar half gevolgd. Ging hem boycotten vanwege de politieke situatie maar heb er toch niet aan kunnen weerstaan af en toe te zappen.
    't Viel me inderdaad wel op dat Hamilton steeds meer naar achter aan 't schuiven was. Wat was het probleem met zn pitstop precies?
    Gij ging de race boycotten door ze half te bekijken..

Oké, thanks for making my day

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Op de post-race van Sky heeft Ted een uitleg gedaan over die wielmoeren. Zo vertelde hij dat Ferrari nu een systeem heeft waar de schroefdraad in de velg zelf zit ofzo (daar was ik niet helemaal mee tbh) en dat die hun stops daardoor sneller zijn. McLaren is ook met zo'n systeem bezig, maar het grote nadeel is dat als ze de band er dán niet op krijgen moeten ze ALLE banden verwisselen ipv enkel de moer. Want je mag enkel met een complete set rijden en omdat die schroef geïntegreerd is kan je deze niet snel-snel vervangen.

Member TeknomanFan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    de kans dat dat gebeurt lijkt mij vrij klein want dat probleem heeft zich nog niet voorgedaan denk ik

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Op de post-race van Sky heeft Ted een uitleg gedaan over die wielmoeren. Zo vertelde hij dat Ferrari nu een systeem heeft waar de schroefdraad in de velg zelf zit ofzo (daar was ik niet helemaal mee tbh) en dat die hun stops daardoor sneller zijn. McLaren is ook met zo'n systeem bezig, maar het grote nadeel is dat als ze de band er dán niet op krijgen moeten ze ALLE banden verwisselen ipv enkel de moer. Want je mag enkel met een complete set rijden en omdat die schroef geïntegreerd is kan je deze niet snel-snel vervangen.
    Dacht dat ze dat hadden overgenomen van DTM, toch zo iets eens gelezen of gehoord op BBC/RTBF.

Member
    iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teknohol1c Bekijk bericht
    Probleem komt door verschil in materie. Bij de andere teams is die wieldop uit een bepaald metaal (vind ni meer welk precies) en bij Mclaren uit titanium? (ook ni zeker, vind nergens dat bericht meer waar ik het in gelezen heb)
    Dat metaal is lichter, maar ook kwetsbaarder, dus als je ook ma beetje fout opsteekt (stampt) tijdens de pitstop kan de draad al kapot zijn. Vooral ook door de hitte op dat onderdeel.
    Ok, best wel interessant. Werkt McLaren daar al lang mee? Want tijdens de vorige 3 races leken hun pitstops wel vlot te gaan. In Bahrain duidelijk niet, en zo win je inderdaad geen races.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolverstine Bekijk bericht
    Gij ging de race boycotten door ze half te bekijken..

Oké, thanks for making my day
    Ja jongen, lees anders eens wat ik schrijf:

Ging hem boycotten vanwege de politieke situatie maar heb er toch niet aan kunnen weerstaan af en toe te zappen.
    Denk dan na.

En post dan.

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Ik stel voor dat we hier niet meer op de man gaan spelen en gaan stoppen met elkaar verwijten toe te gooien (met verzonnen feiten of niet), dit om de thread een beetje aangenaam te houden.

Een gewaarschuwd forumgebruiker...

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Ok, best wel interessant. Werkt McLaren daar al lang mee? Want tijdens de vorige 3 races leken hun pitstops wel vlot te gaan. In Bahrain duidelijk niet, en zo win je inderdaad geen races.
    In China was er met Button ook een fuckup van de pitcrew.
    Psn: Xavve
    Project Cars Racing League => RubberMadness

iTrader
    27 (100%)
    Ge kunt het ook gewoon hetzelfde probleem noemen ipv fuck up...

Nee, ik dacht dat ze hier nog ni zolang geleden naar over geschakeld zijn. Maar in de race voor Bahrain hadden ze dus bij Button ook 1x hetzelfde probleem gehad. En ook links achter...

Dus 3x hetzelfde probleem. Ik zou me nog durven gaan afvragen, ligt het probleem dan bij de wagen/het onderdeel of eerder bij de pitcrew?
    Currently playing: B2 - Zero level 63/Mecro level 43 /// Borderlands TPS - slaptrap level49 /// Destiny - Warlock 32/Hunter 30

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Sky's uitleg over de wheelnuts bij McLaren:

iTrader
    27 (100%)
    Dus op het soort metaal na had ik 't toch just onthouden. Ze zouden wel overschakelen naar het systeem dat "mee" beschreef (nut-in-rim)

Maar dat ze het puur materiaal-probleem blijven noemen vind ik ma erg. 3x bij de 3 andere banden géén probleem, 3x links achter hetzelfde probleem. Ik blijf er bij twijfelen, pitcrew??

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Ge kunt het ook gewoon hetzelfde probleem noemen ipv fuck up...
    China vond ik toch een beetje een fuck up. Op het einde van Mee z'n filmpke zie je het nog eens. De man die de achterkant moest tillen, moet 2-3x grijpen voor dat de wagen omhoog is. Nuja kzou ook niet graag in die mannen hun plaats staan. Druk is immens. Toffe info in het filmke Mee, thx!
    Psn: Xavve
    Project Cars Racing League => RubberMadness

iTrader
    27 (100%)
    Denk da je da in't filmke verkeerd ziet ze. De wagen was (op het ritme van een pitstop) omhoog, alle banden worden vervangen, 3/4 zijn klaar en zetten zich uit positie (het punt dat de wagen terug naar beneden komt) dan wordt opgemerkt dat de 4e 'n probleem heeft en moet ie snel snel terug omhoog. Doe da ma es terwijl je da ni verwacht op 1 sec

Ma zoals je zegt, druk moet immens zijn op zo'n pitcrew.

Member JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Er zijn twee manieren om iets te doen: snel of goed. Zowel snel als goed doen is gekkenwerk en toch slagen die mannen daar bijna altijd in.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Member Cash's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Denk da je da in't filmke verkeerd ziet ze. De wagen was (op het ritme van een pitstop) omhoog, alle banden worden vervangen, 3/4 zijn klaar en zetten zich uit positie (het punt dat de wagen terug naar beneden komt) dan wordt opgemerkt dat de 4e 'n probleem heeft en moet ie snel snel terug omhoog. Doe da ma es terwijl je da ni verwacht op 1 sec

Ma zoals je zegt, druk moet immens zijn op zo'n pitcrew.

Check het filmpje nog eens, op 04:03 is dat van China te zien.
    De wagen komt toe, en de man aan de achterkant moet 2-3 keer proberen om hem op te liften.

Pagina 158 van 364 EersteEerste ... 58108148154155156157158159160161162168208258 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten