Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    En voor een bandenvretende auto als de Mercedes kan het vaak nog een voordeel zijn om 11de of 12de te starten met een extra setje vers rubber.
    Zo denk ik er ook over. Door niet te kwalificeren voor Q3, had Schumi de keuze om met hard of soft te vertrekken.

Nuja Schumacher doet het zeker nog goed, WK zie ik hem wel nooit weer worden. Kzou hem nog wel eens graag zijn overwinningssprongske zien maken op het podium (kans zit er dit jaar wel in)
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    Dat klopt dus niet, gezien Rosberg meer punten haalde dan Schumacher in 2011.
    Dat wel, maar het verschil was zeker niet groot genoeg om het over "naar huis rijden" te hebben (zie xDama).

Akkoord, van achter naar voor met een goede wagen is gemakkelijker dan van vooraan naar nog meer vooraan tegen betere wagens, maar puur naar race pace gekeken (tijden vergelijken tijdens de races) kon Schumacher vorig jaar best mee met Rosberg.

Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Zo denk ik er ook over. Door niet te kwalificeren voor Q3, had Schumi de keuze om met hard of soft te vertrekken.

Nuja Schumacher doet het zeker nog goed, WK zie ik hem wel nooit weer worden. Kzou hem nog wel eens graag zijn overwinningssprongske zien maken op het podium (kans zit er dit jaar wel in)
    De kans is groter dan vorig jaar, maar met de inconsistentie van de teams dit seizoen, kan het wel eens snel keren.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

PaLaDiN's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Ze hebben Schumacher gehaald:

Omdat ze een volledige Duitse bezetting wouden bij Mercedes;
    Omdat ze een all-time legend konden strikken voor een 'schappelijke' prijs;
    Omdat dat massa's veel promotie ging zijn voor Mercedes;
    En ook omdat hij destijds een wagen tot op het bot kon ontwikkelen.

Hoewel ik rond dat laatste puntje de laatste 3 jaar wel meer en meer mijn twijfels heb. Ik denk dat Schumacher een geweldige teambuilder is, dat vooral. Want het feit dat ze in hun 3e jaar nog altijd met quasi dezelfde problemen sukkelen bij Mercedes, als tijdens hun eerste GP, doet mij toch vragen stellen.
    Wel toen hij van Benetton naar Ferrari ging duurde het ook 1 seizoen om de wagen en het team in orde te krijgen.
    Nu rekening houdende dat hij van een lange pauze kwam, er veel minder getest mag worden kan je ervan uitgaan dat Schumacher nog steeds mee helpt met de ontwikkeling van de wagen en het team.

Mja en het verhaal Rosberg > Schumacher... meh als je ziet hoe lomp Schumi zijn voor vleugels breekt of hij door iemand van de baan wordt gereden ist nogal moeilijk om daar over te discusieren...
    PSN: Kenshee LvL 27 Titan
    World of Tanks: Kenshee Member of Quickybaby's Special Forces-X
    Follow Quickybaby's World of Tanks live stream: http://twitch.tv/quickybaby

R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Da's van in de tijd dat Ferrari met het geld smeet voor Schumacher, kan je totaal niet vergelijken met nu, toen testen Schumacher en Ferrari dagelijks!!!!
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)

iTrader
    0
    typo op groene banner
    dude

Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Maak jij eens dezelfde banner in't Arabisch.
    now playing: Grow Home | LittleBigPlanet 3 | Metal Gear Solid 2

iTrader
    0

Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ben nog altijd aan het wachten op het verheugelijke nieuws dat Ferrari Massa per direct ontslaat... maar het gebeurt maar niet

VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    0
    Ze zouden beter Fisichella ipv Massa zetten ja.

Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolverstine Bekijk bericht
    Als ik het mij goed herinner is dat de laatste keer dat ze dat gedaan hebben niet zo goed uitgedraaid.
    It's an impossible decision. I'll just have to hope that when I flip the coin it somehow explodes and kills me.

Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Lijkt mij ook terecht.
    Mercedes heeft een illegaal device en daar kraait niemand naar bij de FIA. Redbull was enorm sterk in die flexiwing (waarom werd dit in godsnaam verbannen?) en de blow diffuser (gratis snelheid door middel van uitlaatgassen, wat was hier mis mee?) en dat zijn nu net de enige 2 dingen die verboden zijn.
    Echter zijn er geen nieuwe domeinen van innovatie bijgekomen, vandaar ook dat alle teams zo dicht bij elkaar zitten. Er zijn geen nieuwe regels bijgekomen, enkel meer restricties gekomen.
    Wat kan je als team nu nog doen? De voorbije jaren zijn de regels nooit uitgebreid, telkens maar strenger en strenger tot het belachelijke toe, ik kijk al uit naar 2014 eindelijk wat ontwikkelingsvrijheid.
    ._.

Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Kidding right?
    Beter een jong talent. Massa bakt er nu toch echt niks van he, dat kan toch niet lang meer duren...

Pagina 135 van 364 Eerste ... 3585125131132133134135136137138139145185235 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten