Pagina 119 van 364 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129169219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.771 t/m 1.785 van 5447
    Member
    iTrader
    32 (97%)
    Idd, was het makkelijk te kopiëren dan zou er niet zo over gezaagd worden, zo is het al altijd geweest ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothrek Bekijk bericht
    Lotus blijft daar ook over klagen...
    Dat Lotus er het hardst over klaagt snap ik ergens wel, want zoals het er nu naar uitziet worden zij een rechtstreekse concurrent van Mercedes in het constructeurskampioenschap.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Het gaat hier niet meer over die botsing nu, het gaat over het gedrag van red bull en vettel zelf. die gedragen zich enorm kinderachtig momenteel, veel harder dan dat ferrari doet als het ff niet goed gaat
    Kijk kijk, zijn we hier nog steeds over bezig? 't Is duidelijk komkommertijd bij een pauze van 3 weken ...
    Ik herinner me anders ook nog Abu Dhabi 2010 en Alonso zijn reactie t.o.v. Petrov nadat hij rondenlang vast zat achter de Rus en het WK verloor. Daar is een pak minder over gezeverd geweest, terwijl het een veel lager gebaar was dan dat van Vettel nu. Petrov deed toen gewoon zijn job en er viel hem niks te verwijten. Karthikeyan daarentegen ...

Member Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    En na een jaar waarbij er 2 lotus teams waren, naar géén lotus teams:
    Group Lotus niet langer titelsponsor van Lotus - GPUpdate.net

De naam "lotus" willen ze behouden, marja ik denk dat dat lolleke niet zolang gaat duren. Ik vind het wel beke jammer.

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Dus...

Er komt een nieuw team in de F1 dat de rechten had gekocht op Team Lotus van vroeger.
    Renault die flirtten met Lotus Group konden daar niet mee lachen en begon een rechtzaak.
    Team Lotus mocht zo niet meer heten en Renault mocht de Lotus naam houden.
    Team Lotus heet nu Caterham.
    Lotus - Renault (of Lotus F1) heeft nu alweer niets meer met Lotus te maken, ze gaan later misschien terug van naam moeten veranderen...

Klucht!

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht

Kijk kijk, zijn we hier nog steeds over bezig? 't Is duidelijk komkommertijd bij een pauze van 3 weken ...
    Ik herinner me anders ook nog Abu Dhabi 2010 en Alonso zijn reactie t.o.v. Petrov nadat hij rondenlang vast zat achter de Rus en het WK verloor. Daar is een pak minder over gezeverd geweest, terwijl het een veel lager gebaar was dan dat van Vettel nu. Petrov deed toen gewoon zijn job en er viel hem niks te verwijten. Karthikeyan daarentegen ...
    dude

Member sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Terwijl ze in Texas nog wat aan het aanmodderen zijn met de aanleg van het nieuwe circuit voor de GP eind dit jaar, zijn ze in New York ook al begonnen met de aanleg van de circuitvoorzieningen, voor de GP in 2013.. daar het precies toch al wat beter vooruit

2013 Grand Prix of America at Port Imperial Formula One venue starting to take shape - Autoweek
    Followmy.tv | Letterboxd
    i7-3770K | 16 GB DDR3 RAM | ASUS STRIX GTX 960 | SSD Samsung 830 128 GB + 2x 2 TB Samsung HD

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typhon` Bekijk bericht
    En na een jaar waarbij er 2 lotus teams waren, naar géén lotus teams:
    Group Lotus niet langer titelsponsor van Lotus - GPUpdate.net

De naam "lotus" willen ze behouden, marja ik denk dat dat lolleke niet zolang gaat duren. Ik vind het wel beke jammer.
    Ondanks dat de sponsordeal beëindigd is, zouden we graag gebruik blijven maken van de naam Lotus, omdat we denken dat het goed is om deze naam in de Formule 1 te hebben
    Da's ook maar zever he.
    Op dit moment denk ik trouwens bij de naam Lotus vooral aan al die belachelijke naamkwesties ipv het belangrijke voormalige F1 team. Ga maar terug naar 'Renault F1 team' ofzo, voor de naam Lotus helemaal verkloot is.

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Bahraini opposition leader predicts “violence” for GP weekendJames Allen on F1

Bahrein gaat weer gecanceled worden als ge het mij (en vele anderen) vraagt...

Member
    iTrader
    0
    En hopelijk meteen definitief weg daar. Vraag me af hoe lang het nog gaat duren eer ze in abu dhabi beginnen.
    dude

Member
    iTrader
    0
    Formule1Nieuws.nl - Nieuws

weeral regen in de lucht

Member
    iTrader
    0
    Formule1Nieuws.nl - Nieuws

weeral regen in de lucht

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Touché

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ik wil eens een normale race...
    ._.

Member
    iTrader
    32 (97%)
    McLaren fan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Bahraini opposition leader predicts “violence” for GP weekendJames Allen on F1

Bahrein gaat weer gecanceled worden als ge het mij (en vele anderen) vraagt...
    En terecht ook, wat mij betreft hoeft die race nooit meer gereden te worden.

Wat een imagoschade opnieuw voor de F1, maar 't lijkt Bernie precies niet te deren. Sterker nog, de situatie lijkt hem zelfs van pas te kunnen komen om er nog wat extra munt uit te slaan:

'Als de teams niet willen gaan, dan kunnen we hen niet dwingen', aldus Bernie Ecclestone, op zijn 82ste nog altijd de ringmeester van het circus en niet van gisteren: teams die weigeren, dat klinkt als contractbreuk, met alle schadeclaims vandien.

En dit is ook wel een interessant gegeven:

The Bahrainis have quite a bit of influence within the FIA, including a seat on the World Council. They also have a major share holding in McLaren, which makes team principal Martin Whitmarsh’s position awkward, in light of his role as FOTA president, which requires him to reflect the views of the seven teams still involved in that organisation.

Whitmarsh zal zich dus niet snel uitspreken tegen de race in Bahrein, tenzij er enorme druk komt van de andere FOTA-teams.

Member Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Was er tijdens de US GP van 2005 dan sprake van contractbreuk? Ik denk het niet. Nog maar eens een bewijs van hoe seniel hij wel niet is.

Pagina 119 van 364 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129169219 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten