Pagina 115 van 273 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.281 t/m 2.300 van 5447
    Member
    iTrader
    0
    Verneukt in quali, ik denk dat Kimi mss ergens wel bewust zijn banden heeft gespaard afgelopen weekend.

Red Bull heeft gewoon naar mijn mening zichzelf laten zien door aanhoudelijk gezaag over Mercedes en Vettel dat ineens groenten als scheldwoorden is beginnen gebruiken. Dus als het even niet mee zit beginnen die te janken.. wat heeft de rest moeten doen vorig jaar? Die blijven er tenminste in geloven (zie Button in Canada). Doorzettingsvermogen, alles op alles zetten.. nee bij Red Bull is't van: Aaaah onze quali is niet goed, f*ck de nieuwe regels!

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL` Bekijk bericht
    Thoja het is een beetje een middenweg he als het op Vettel aankomt. Kan hij overtaken? Tuurlijk kan hij dat. Hij is een goeie rijder, daar kan geen discussie over bestaan. Maar is hij echt zo superieur als het vorig seizoen liet uitschijnen, neen. Met een gelijkwaardige wagen, is hij ook maar een rijder uit het pak.
    Vetel is wel sowieso een trapje hoger dan "een rijder uit het pak".
    CuRv3: hail ik erken jou als mijn meerdere in HU pokers!

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolverstine Bekijk bericht
    Verneukt in quali, ik denk dat Kimi mss ergens wel bewust zijn banden heeft gespaard afgelopen weekend.
    Onzin, iemand die races wil winnen zet zich niet bewust op de 11e plaats.

't gaat hem om domineren niet om plaatsen opschuiven.
    Iemand die veel plaatsen goedmaakt tijdens de race door slechte startpositie had mogelijk kunnen domineren indien gestart vanaf P1 he. Ik zag Kimi ook wel winnen vanaf een pole hoor, het voorbije weekend.

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Ik moet ook toegeven dat Vettel zich in China laten kennen heeft met die uitspraken. Maar is ook een beetje eigen aan hem, kan slecht omgaan met verlies.

Hij is nogal perfectionistisch en zeer gedreven om het uiterste te geven, in mijn ogen is hij nog erger dan Schumacher
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Battle of the fanboys, yeeeeeeeeeeeeey \o/

Kben al blij dat er dit jaar terug wat spanning in zit. De auto's liggen veel dichter bij elkaar, wat mooie races geeft.
    Ah raar, ben nochtans voor Kimi . Verder ben ik ook heel bij met het vette. Veel beter als vorig jaar.

Allee, dat denk je nu toch niet echt?

Red Bull heeft gewoon naar mijn mening zichzelf laten zien door aanhoudelijk gezaag over Mercedes en Vettel dat ineens groenten als scheldwoorden is beginnen gebruiken. Dus als het even niet mee zit beginnen die te janken.. wat heeft de rest moeten doen vorig jaar? Die blijven er tenminste in geloven (zie Button in Canada). Doorzettingsvermogen, alles op alles zetten.. nee bij Red Bull is't van: Aaaah onze quali is niet goed, f*ck de nieuwe regels!
    Ja goed, kan wel waar zijn, maar dat zegt niks over het talent van Vettel he . Alleen iets over zijn karakter.
    Laatst gewijzigd door Tsubasa; 24 april 2012 om 13:09

Member
    iTrader
    0
    Tuurlijk denk ik dat echt. Als Ferrari dit deed door hun options volledig te benutten in quali was dat om hun banden te sparen.
    Kimi was mss teleurgesteld dat hij niet in Q3 zat, maar langs de andere kant had hij verse nieuwe banden voor de race, een geluk bij een ongeluk. En of het bewust was of niet weet ik niet zeker, maar hij zal P11 toch niet beklaagd hebben hoor.
    En dat was er ook aan te zien aan zijn race-pace, zijn nieuwere banden hebben hem goed geholpen.

En 't feit dat Vettel na 3 races zaagt en Kartikhayan, de slechtste van de slechtste, uitmaakt wilt toch zeggen dat hij zelf ook twijfelt aan zijn talent hoor. Tis een goeie gast, maar er rijden er rond die volmaakter zijn:
    Button, Hamillton, Alonso en Raikonnen.

Schumacher zet ik er bewust niet bij omdat het een understatement zou zijn

En ja battle van de fanboys, ik zou er uren/dagen over kunnen doorgaan hoor...

Member
    iTrader
    14 (94%)
    Tis een goeie gast, maar er rijden er rond die volmaakter zijn:
    Ik ben dan wel een Hamilton fanboy, maar toch ga ik hier niet akkoord met je. Ik vind Vettel gewoon in het rijtje passen bij die namen die je zegt. Niet minder, niet meer. Ze hebben allemaal hun plus en minpunten. Steek Alonso in die RB6 van vorig jaar en die pakt volgens mij ook het kampioenschap met z'n vingers in z'n neus. Hamilton zou ik het dan niet direct zien doen, puur door z'n tyremanagement. Maar zo'n discussies kunnen inderdaad lang doorgaan.
    Psn: Xavve

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    En 't feit dat Vettel na 3 races zaagt en Kartikhayan, de slechtste van de slechtste, uitmaakt wilt toch zeggen dat hij zelf ook twijfelt aan zijn talent hoor.
    Pas op of je hebt de Karthikeyan-fanboys op uw dak!
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squan Bekijk bericht

Approved 9-lifer
    iTrader
    11 (100%)
    It's an impossible decision. I'll just have to hope that when I flip the coin it somehow explodes and kills me.

Approved 9-lifer
    iTrader
    5 (100%)
    Thoja het is een beetje een middenweg he als het op Vettel aankomt. Kan hij overtaken? Tuurlijk kan hij dat. Hij is een goeie rijder, daar kan geen discussie over bestaan. Maar is hij echt zo superieur als het vorig seizoen liet uitschijnen, neen. Met een gelijkwaardige wagen, is hij ook maar een rijder uit het pak.
    Daarom dat Vettel het zo goed deed met een Torro Roso en een BMW. Dat doen er niet veel na.
    PSN: Nochnoii
    Now playing: Minecraft
    3DS Friendcode: 4596 9456 5066

Member
    iTrader
    0
    Karthikeyan en Eddie Jordan dus

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    *tumbleweed*
    win
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Member
    iTrader
    21 (100%)
    En of het bewust was of niet weet ik niet zeker, maar hij zal P11 toch niet beklaagd hebben hoor.
    En dat was er ook aan te zien aan zijn race-pace, zijn nieuwere banden hebben hem goed geholpen.
    Natuurlijk draaide het relatief goed uit doordat hij nieuwere banden kon gebruiken, maar denken dat zoiets bewust gebeurt is toch een brug te ver hoor.

En 't feit dat Vettel na 3 races zaagt en Kartikhayan, de slechtste van de slechtste, uitmaakt wilt toch zeggen dat hij zelf ook twijfelt aan zijn talent hoor.
    Je overdrijft. Hij heeft zich enkel negatief uitgelaten na het incident met Karthikeyan, en dat was niet goed te praten maar wel begrijpelijk. Hij zag een mooie positie door z'n neus geboord. Maar voor de rest heeft hij zich dit seizoen al professioneel opgesteld en steeds blijk gegeven om aan de wagen en met het team te werken om vooruitgang te maken.

Tis een goeie gast, maar er rijden er rond die volmaakter zijn:
    Waarom zou hij onderdoen voor 1 van deze namen? Alsof bovenstaanden geen negatieve uitschieters gemaakt hebben als het wat minder ging (of zelfs daarbuiten). Hamilton: zie 2011. Alonso: zie Doornbos in Hongarije 2006. Raikkonen: zijn gelatenheid. Button is dan nog de gematigste, denk ik.
    Voor de rest heeft Vettel genoeg bewezen in mindere wagens (Alonso nog meer, da's waar) en weet hij elk seizoen ook altijd weer zijn teamgenoot de baas te blijven. Webber: niet hoger dan 4e tot nu toe. Vettel: win en 2nd (en minstens 3rd zonder Karthikeyan).

edit: sowieso, Hamilton "volmaakter" noemen lijkt me ook wat bij de haren getrokken. Hij kan enorm hard gaan, maar een compleet rijder vind ik hem niet echt.

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Karthikeyan en Eddie Jordan dus
    + 1 166 079 216 overige

India - Wikipedia
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.

Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Natuurlijk draaide het relatief goed uit doordat hij nieuwere banden kon gebruiken, maar denken dat zoiets bewust gebeurt is toch een brug te ver hoor.

Volgens dit artikel: was het wel bewust.

They chose to have Kimi Raikkonen deliberately miss out on the top-10 qualifying shoot-out so he could have more fresh sets of tyres for the race.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht

Je overdrijft. Hij heeft zich enkel negatief uitgelaten na het incident met Karthikeyan, en dat was niet goed te praten maar wel begrijpelijk. Hij zag een mooie positie door z'n neus geboord. Maar voor de rest heeft hij zich dit seizoen al professioneel opgesteld en steeds blijk gegeven om aan de wagen en met het team te werken om vooruitgang te maken.

Waarom zou hij onderdoen voor 1 van deze namen? Alsof bovenstaanden geen negatieve uitschieters gemaakt hebben als het wat minder ging (of zelfs daarbuiten). Hamilton: zie 2011. Alonso: zie Doornbos in Hongarije 2006. Raikkonen: zijn gelatenheid. Button is dan nog de gematigste, denk ik.
    Voor de rest heeft Vettel genoeg bewezen in mindere wagens (Alonso nog meer, da's waar) en weet hij elk seizoen ook altijd weer zijn teamgenoot de baas te blijven. Webber: niet hoger dan 4e tot nu toe. Vettel: win en 2nd (en minstens 3rd zonder Karthikeyan).

edit: sowieso, Hamilton "volmaakter" noemen lijkt me ook wat bij de haren getrokken. Hij kan enorm hard gaan, maar een compleet rijder vind ik hem niet echt.
    Vettel was ook van zijn tak aan het maken tijdens oefensessies... kom op hé zeg. Als gij niet ziet dat Vettel 'de fear' heeft gekregen dan ziet ge niet goed.
    Hij weet niet hoe het komt, maar hij vindt het klote dat ineens 3-4 man sneller als hem is...

Hij zal nog wel stoten uithalen dit seizoen om kost wat kost te kunnen winnen en dan zullen we eens babbelen.

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Vettel was ook van zijn tak aan het maken tijdens oefensessies... kom op hé zeg. Als gij niet ziet dat Vettel 'de fear' heeft gekregen dan ziet ge niet goed.
    Hij weet niet hoe het komt, maar hij vindt het klote dat ineens 3-4 man sneller als hem is...

Hij zal nog wel stoten uithalen dit seizoen om kost wat kost te kunnen winnen en dan zullen we eens babbelen.
    Aangezien ge toch niet naar rede luistert, vanwaar uw (on)gegronde haat jegens Vettel?
    ._.

Redacteur
    iTrader
    22 (100%)
    + 1 166 079 216 overige

India - Wikipedia
    Met een kastenmaatschappij en een gigantisch percentage van de bevolking dat bij al hun goden niet weet wie Karthikeyan is, wat hij doet en hoeveel geld hij er voor moet neerleggen.

Beetje realistisch blijven, het is door de rijken dat het echte toptalent te vaak links blijft liggen.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Als gij niet ziet dat Vettel 'de fear' heeft gekregen dan ziet ge niet goed.
    Graag argumenten ipv op de man spelen.
    Nee, ik zie niet dat Vettel "de fear" heeft gekregen. Ik zou ook niet weten waaruit ik dat zou moeten opmaken. De eerste qualifs verliepen iets minder dan die van z'n teamgenoot, maar in de race heeft hij tot hiertoe elke race bewezen sneller te zijn met die RBR dan Webber. Teamgenoot = eerste benchmark, altijd.
    Zijn reactie op de snelheid van andere teams is dan ook in hoofdzaak hard werken met team en wagen, en dat levert na 4 races zelfs een #1 op in het WDC. Dat sommigen op het negatieve focussen verandert daar weinig aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Volgens dit artikel: was het wel bewust.
    Ze hebben het risico genomen niet meer buiten te komen om een set banden te sparen en mogelijk Q3 te missen. Dat is nog iets anders dan bewust kiezen voor P11 he.

Pagina 115 van 273 EersteEerste ... 1565105111112113114115116117118119125165215 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten