Pagina 113 van 364 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.681 t/m 1.695 van 5447
    Member JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typhon` Bekijk bericht
    En is idd. beetje zielig, maarja, is een ontwenningsverschijnsel zekers. Na 2j succes te hebben en nu een seizoen dat minder vlot gaat... Je moet nog altijd weten da het pokkeheet is en dat hij toen al 2u in de wagen zat. De concentratie en het nuchter denken gaat dan ook wel beetje achteruit. Vettel heeft 2 vingers hé, eentje dat scheef staat en dewelke hij gebruikt bij overwinningen, en dan een ander vingertje dat hij liever gebruikt als er een andere rijder zijn race naar de kloten helpt .
    Om nu al te spreken van een seizoen dat minder vlot gaat... We zijn nog maar 2 GP's ver he. Ik zou ook nogal pissig zijn als iemand na, zoals je zelf opmerkt, 2 uur rijden in die krappe cockpit in hete en vochtige omstandigheden me een kapotte band flikt en olijk verder rijdt. In beide camerahoeken zie ik Karthikeyan meer achter Seb schuiven dan Seb voor hem, dus dan ben ik ook van mening dat het Narains fout is.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Guitar in Kludde :: All instruments in Toorn :: Bass in Tim's Favourite

I guess I should know the limits of the world... There are moments I find myself not breathing at all

Platinum Member lantaarnpaal's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Eindelijk krijgen we eens een andere vinger te zien

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Allee jongens, zo'n beetje animo is toch plezant?

Feit is dat velen hier met Marussia en HRT zaten/zitten te lachen en dat ze beter in de GP2 zouden rijden en dergelijke... Dit is hier een perfect voorbeeld van en nu is het allemaal op Vettel zijn kap?!

Ik vind zo'n beetje animo wel plezant. 't Moeten niet allemaal zoutloze gasten zijn op 't circuit hé

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

*Flickr*
    *Last.fm*
    *XBlive: vloet*

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Nu ik de beelden herbekijk vraag ik me af wtf Karthikeyan daar naar rechts stuurt. Die moet gewoon wegblijven van degene door wie hij gedubbeld wordt, klaar. Ik zou ook vol frustratie zitten moest een dergelijke snulpiloot met meer geld dan talent mijn race verknoeien. Betekent in de WDC-tussenstand een zesde ipv gedeelde tweede plaats. Triest.

Soit, geweldig wel voor zowel Alonso als Perez, die beiden een waanzinnige race rijden. Ik vraag me wel af wat Sauber bezielde hem nog een ronde buiten te laten - toen Massa al van zijn eerste volledige sector op de nieuwe banden sneller bleek dan al de rest leek het me wel duidelijk dat ze zo snel mogelijk binnen moesten - en dus Perez zeker geen ronde langer buiten laten dan Alonso.

Massa: eh?
    Grosjean: dubbele eh? Schumacher was in fout? Riiiiiiiiight

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik had net hetzelfde gedaan in Vettel zijn plaats.

Het is een rijdende chicane die na heel zijn race-"carrière" achteraan te rijden nog steeds niet deftig opzij kan gaan als hij de blauwe vlag te zien krijgt (was heus niet de enige keer dit seizoen hoor). Enig idee hoe enorm frustrerend het is om in een achtervolging een seconde of 2 (waar je 10 laps lang voor hebt gewerkt!) te verliezen door een idiote Indiër die zich verveelde 's zondags en dan maar een zitje kocht in de F1?

Member TX.Conn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Damn wat een entertainende race was me dat!

Spijtig dat Perez dat foutje gemaakt heeft, ik gunde hem die 1ste plaats van harte... zou gewoon fantastisch geweest zijn en het zat er wel degelijk in!

Opeens gejank bij RBR , "We need to stop, box box box" "Stay out" "Stop the car". Waar sloeg dat allemaal op bij Vettel... Red Bull onwaardig dit.

Khartikeyan was de pispaal van dienst, maar in de 2 incidenten kon hij er niks aan doen... Button die te opportunischtisch de HRT wou inhalen en Vettel die te vroeg instuurt richting de racelijn waar de HRT nog zat. Beide heren waren in de fout.

Ik lag strijk met Massa , dat ze die maar rap vervangen.

Vanochtend gekeken op VT4... het was bij momenten janken met de pet op, serieus veel foute informatie gehoord.
    Simulation Racing: GTR²/Evo - nK-Pro - Ferrari Virtual Academy - iRacing
    iRacing footage: Untitled Movie - GT2 Race Battle - Defending the Lead on the Last Lap
    iPhone 4S/iPad 1&2/iPod Touch 4thG: The Simpsons Tapped Out - (add me: iJkW)
    F1 Driver: Robert Kubica - Renault

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    * Alonso
    Rainmeister. Als het giet, rijdt hij vanvoor. Ook met dat hok van een Ferrari. Verdiende overwinning.

* Perez
    Had overwinning wel verdiend, maar maakte een gezond beginnersfoutje toen hij in die bewuste ronde wel érg dicht achter Alonso kon rijden. Heeft zijn contract bij Ferrari voor volgend jaar op zak.

* Hamilton
    Snel. Berekend. Alles wat hij vorig jaar niet was. Twee podiumplaatsen is niet goed als er 2 overwinningen in gezeten hebben. Maar het is verdomd regelmatig. Volhouden en hij mag aan een kampioenschap beginnen denken.

* Webber
    Idem als bij Hamilton. Staat voor zijn teammaat. Helpt om vertrouwen op te bouwen.

* Raikkonen
    Wanneer mag deze jongen eens vooraan in de race starten? We gaan hem deze lente nog op het podium zien, let maar eens op. Die Lotus is een droomwagen.

Vielen negatief op:

* Grosjean
    Telkens mooie kwalificatie, maar hij mag toch eens verder geraken dan ronde 3 hoor. Nuja, mij niet gelaten. Dat ze Jerôme er maar snel insteken!

* Massa
    ... proest... Heeft volgens mij toch wel iets overgehouden aan zijn accident.

* Vettel
    Turkije 2010 all over again. Boos zijn omdat hij op een klunzige manier een tragere rijder inhaalde. Racelijn terug aannemen terwijl hij er niet voorbij was. Het gebeurt nog wel meer, onder andere Hamilton vorig jaar in Spa. Maar hij mag wel de fout op zich nemen ipv de frustraties de vrije loop laten gaan en wat middelvingertjes in het rond te gaan gooien. (van Coulthard geleden dat ik nog zo'n driftkikker gezien heb)

* Button
    Alles ging gewoon mis nadat hij, door een inschattingsfout op de HRT reed.

* HRT
    Moet ik nog een reden verzinnen waarom deze kloefkappers, rijdende chicanes, niet meer op de baan mogen? Weg ermee! C4 that shit.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laat de Vettel fans hier al maar komen met hun verdediging. Vettel maakt de fout door net als hijzelf in Turkije 2010 en Hamilton in Spa 2011 te vroeg terug te draaien naar de racing-line. Einde verhaal. Dom.

Member
    iTrader
    0
    Wat wel mooi was deze morgend op VT4 was de quick recap van de race van vorige week, dat was mooi om te zien en te horen. De race zelf was stukken minder ... Maar soit volgende keer kunnen we zien op bbc dacht ik. Ze zullen het wel voelen aan hun kijkcijfers overval

Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    Laat de Vettel fans hier al maar komen met hun verdediging.
    Ok. Kijk naar vloet zijn filmke (dit), Karthikeyan zegt zelf dat hij wheelspin had op de kerb en naar rechts ging daardoor...

iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Feit blijft, op beide beelden draait hij terug naar de racing line terwijl hij niet voorbij de HRT is. Heb mijn reactie pas gemaakt nadat ik de volledige BBC uitzending gezien heb.

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    De racing line ligt in het midden (aangezien bij het uitkomen deze naar de andere kant ging) waar hij al zat bij het passeren Karthikeyan moet gewoon liften meer niet maar zelfs dat kan em niet.

Afvoeren!!!

En Vettel was idd de gap naar Hamilton aan het dichten...

Achja zo erg is het allemaal nog niet. Als je de rijdersstand ziet ligt iedereen nog op een zakdoek. Tzal afhangen welk team zijn wagen het beste kan ontwikkelen door het seizoen
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik snap niet dat niemand roept dat Vettel buiten moet bij Red Bull. Achter uwe ploegmaat finishen. Hij is de Massa toer aan het opgaan.

iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Ik zie net dat hij een tijdstraf opgelegd heeft gekregen. Dan moet ik mij hierbij plechtig verbeteren. Heb mij gebaseerd op beelden van BBC, meestal genoeg maar niet deze keer
    (al ga ik niet akkoord met deze straf)

Mabon. Volgende keer dan maar met het andere vingertje zwaaien?

Pagina 113 van 364 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten