Pagina 101 van 273 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.001 t/m 2.020 van 5447
    Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    Dat lijkt me ook logisch.. Daarvoor is Schumi ook gehaald imho, voor de ontwikkeling van Mercedes.
    ~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 5.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Obsidian 650D - Corsair K50 - Corsair M60 - Win8 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 237(100%), eBay: 138(100%), 2dehands.be: 15(100%)

Member Mefke's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typhon` Bekijk bericht
    Mercedes zie ik niet echt kampioen worden, volgens mij zijn die in Monaco niet veel waard. Zal dan meer Red Bull zijn denk ik, vermits de topsnelheid hun grootste handicap is.
    Zoals alles dicht bij elkaar ligt zie ik voor Monaco zelfs een verrassing uit de bus komen.
    We gaan nog een leuk seizoen tegemoet zoals alles voor 2e plek zondag op een schotelvod bij elkaar lag. Maar langs de andere kant ziet ge daarmee toch ook wel weer hoe "gemaakt" de sport is: wa tweaken aan de regels, aan de banden en dan hopen voor Bernie en de FIA dat er niemand is die een gaatje tussen de reglementen vindt en er boven uit steekt.

Beste team tot hier toe is McLaren en voor mij de grootste kandidaat op de titel. Maar alles ligt zo dicht bij elkaar dat het van details zou kunnen afhangen (voor zover da al niet het geval is in F1 )
    PSN: Iendrachter
    Now playing:
    PS3: Gran Turismo 6; F1 2011, GTA V
    PC: Football Manager 2014

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IceMaN.* Bekijk bericht
    Dat lijkt me ook logisch.. Daarvoor is Schumi ook gehaald imho, voor de ontwikkeling van Mercedes.
    Ze hebben Schumacher gehaald:

Omdat ze een volledige Duitse bezetting wouden bij Mercedes;
    Omdat ze een all-time legend konden strikken voor een 'schappelijke' prijs;
    Omdat dat massa's veel promotie ging zijn voor Mercedes;
    En ook omdat hij destijds een wagen tot op het bot kon ontwikkelen.

Hoewel ik rond dat laatste puntje de laatste 3 jaar wel meer en meer mijn twijfels heb. Ik denk dat Schumacher een geweldige teambuilder is, dat vooral. Want het feit dat ze in hun 3e jaar nog altijd met quasi dezelfde problemen sukkelen bij Mercedes, als tijdens hun eerste GP, doet mij toch vragen stellen.

Enja, na de laatste 2 jaar moge het wel duidelijk zijn dat Rosberg duidelijk de betere is van Schumacher. Dit weekend was hij echt fenomenaal (eindelijk!) en de vorige 2 jaar heeft hij Schumacher ook naar huis gereden. Weliswaar is Schumacher dit jaar toch duidelijk sterker geworden (ook eindelijk!)

Maar zoals hierboven al aangehaald, ik zie Rosberg zeker en vast nog voor de WDC gaan! Rosberg is een immens consistent en berekend piloot. 2 jaar terug heeft hij ook een tijdje op P1 in de WDC gehangen, tot Mercedes begon te prutsen aan de wagen om het Schumacher makkelijk te maken.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Maar zoals hierboven al aangehaald, ik zie Rosberg zeker en vast nog voor de WDC gaan! Rosberg is een immens consistent en berekend piloot. 2 jaar terug heeft hij ook een tijdje op P1 in de WDC gehangen, tot Mercedes begon te prutsen aan de wagen om het Schumacher makkelijk te maken.
    Ik zou toch nog even wachten om Rosberg al meteen kandidaat te noemen. De eerste 2 races waren ze haast nergens in de race, en ook de pace van rosberg was allesbehalve super. Schumacher was in de eerste 2 races ook altijd de betere (tot het moment dat hij uitviel natuurlijk). China heeft Rosberg altijd al gelegen, en ik denk dat de slijtage van de Mercedes wel meeviel in China.

Ik ben trouwens geen grote fan van Rosberg. Hij mist het charisma en talent van een echt kampioen. Zeker qua racepace moet hij quasi altijd afleggen tegen een Schumacher. Enige voordeel dat hij had is dat Schumacher heel wat pech heeft te verduren gekregen, ook nu weer. In China reed hij zeer verdienstelijk, maar ik wacht toch nog even op een bevestiging van zijn vorm, en belangrijker, op een bevestiging van de vorm van Mercedes.

Als Mercedes echt die slijtage onder controle zou krijgen kunnen ze wel iets betekenen, maar voor hetzelfde geld is het in Bahrein/Spanje weer van hetzelfde laken en broek: goeie quali en een race pace die nergens is.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member
    iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ik denk dat je VishnuSixDix's punt mist. Hij bedoelt (volgens mij) dat Schumacher die wagen achter de schermen mee helpt te ontwikkelen en op punt te stellen zodat Rosberg er dit soort resultaten mee kan halen.
    Er wordt idd wel aangenomen dat Schumacher een wagen goed kan helpen ontwikkelen, maar of hij nu bij Mercedes een groter aandeel heeft in de ontwikkeling dan Rosberg is allesbehalve duidelijk.
    Zoals xDama al aanhaalde was Mercedes de laatste 2 jaar nu ook niet bepaald het sterkste team op vlak van ontwikkeling.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Ik ben trouwens geen grote fan van Rosberg. Hij mist het charisma en talent van een echt kampioen. Zeker qua racepace moet hij quasi altijd afleggen tegen een Schumacher. Enige voordeel dat hij had is dat Schumacher heel wat pech heeft te verduren gekregen, ook nu weer. In China reed hij zeer verdienstelijk, maar ik wacht toch nog even op een bevestiging van zijn vorm, en belangrijker, op een bevestiging van de vorm van Mercedes.
    Als je de laatste 2 jaar de sport gevolgd hebt snap ik niet dat je kan zeggen dat Rosberg het qua racepace moet afleggen tegen Schumacher. Schumacher heeft 2 races eens iets laten zien en plots krijg je dit soort verdraaiingen van de feiten ...

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Hij liet in 2011 toch ook af en toe zien dat hij in de race de evenknie (of de betere) kon zijn van Rosberg. Alleen lijkt hij sinds zijn terugkeer ook nog eens fel geplaagd door alle vormen van ongeluk.
    Of hij nog steeds een groot aandeel kan hebben in de succesvolle ontwikkeling van een wagen is de vraag, maar ik ben ook geneigd om te denken dat dat zo is.

Member
    iTrader
    19 (100%)
    Over het algemeen zie je dat Rosberg goed kwalificeert en afzakt in de race , en dat Schumi slecht kwalificeert en in de race wat plaatsen goedmaakt.

Member
    iTrader
    0
    Erm, zelfs de grootste criticasters van Schumacher moesten toegeven in 2011 dat hij terug de vorm van vroeger liet zien (niet de volle 100%, maar toch goed genoeg om Rosberg puur op racepace in te halen).

2011 was gewoon Rosberg degelijke Q3 quali, Schumacher Q2, en in de race zakte Rosberg weg en ging Schumacher met de punten lopen. 't Verschil was ook enorm klein tussen hen, en dat is net zoals dit jaar.
    Schumacher heeft Rosberg al 2 keer out-qualified en Rosberg is nu beter in de race (mede dankzij Schumi's pech) dus het is de omgekeerde situatie momenteel.

Rosberg heeft prima gereden afgelopen race, maar ik had 'em wel eens willen zien als Button's pitstop niet zo slecht was uitgedraaid...

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Hij liet in 2011 toch ook af en toe zien dat hij in de race de evenknie (of de betere) kon zijn van Rosberg. Alleen lijkt hij sinds zijn terugkeer ook nog eens fel geplaagd door alle vormen van ongeluk.
    Of hij nog steeds een groot aandeel kan hebben in de succesvolle ontwikkeling van een wagen is de vraag, maar ik ben ook geneigd om te denken dat dat zo is.
    Voila. 2010 kan je niet als referentie nemen aangezien dat zijn seizoen van de terugkeer was, maar kijk maar eens naar de onderlinge resultaten van vorig seizoen. Een seizoen waarin Schumacher ook niet gespaard is gebleven van pech, maar hij eindigt maar net achter Rosberg.

Zoals gezegd is Rosberg quasi altijd de snellere in quali, maar in de race is het vaak Schumacher met de betere pace.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member
    iTrader
    32 (97%)
    Ok het houdt wel steek wat jullie zeggen, maar het is ook wel net iets eenvoudiger om plaatsen goed te maken als je vanop P12 vertrekt dan vanop P6. Zeker met een Mercedes die na Red Bull, McLaren en Ferrari toch de 4de wagen was vorig seizoen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolverstine Bekijk bericht
    2011 was gewoon Rosberg degelijke Q3 quali, Schumacher Q2, en in de race zakte Rosberg weg en ging Schumacher met de punten lopen. 't Verschil was ook enorm klein tussen hen, en dat is net zoals dit jaar.
    Dat klopt dus niet, gezien Rosberg meer punten haalde dan Schumacher in 2011.
    En de rest zei ik eigenlijk hierboven al. Een plaats of twee verliezen aan piloten met betere auto's is geen schande, net zoals piloten met mindere auto's inhalen nu ook geen supergrote verdienste is.
    En voor een bandenvretende auto als de Mercedes kan het vaak nog een voordeel zijn om 11de of 12de te starten met een extra setje vers rubber.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolverstine Bekijk bericht
    Rosberg heeft prima gereden afgelopen race, maar ik had 'em wel eens willen zien als Button's pitstop niet zo slecht was uitgedraaid...
    Zie niet in wat er dan zo anders zou geweest zijn. Zelfs mocht hij achter Button geëindigd zijn zou hij een heel sterke race gereden hebben.
    Of heb je het over druk? Rosberg zit volgens mij wel lang genoeg in de F1 om daarmee om te gaan.

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    En voor een bandenvretende auto als de Mercedes kan het vaak nog een voordeel zijn om 11de of 12de te starten met een extra setje vers rubber.
    Zo denk ik er ook over. Door niet te kwalificeren voor Q3, had Schumi de keuze om met hard of soft te vertrekken.

Nuja Schumacher doet het zeker nog goed, WK zie ik hem wel nooit weer worden. Kzou hem nog wel eens graag zijn overwinningssprongske zien maken op het podium (kans zit er dit jaar wel in)
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    Dat klopt dus niet, gezien Rosberg meer punten haalde dan Schumacher in 2011.
    Dat wel, maar het verschil was zeker niet groot genoeg om het over "naar huis rijden" te hebben (zie xDama).

Akkoord, van achter naar voor met een goede wagen is gemakkelijker dan van vooraan naar nog meer vooraan tegen betere wagens, maar puur naar race pace gekeken (tijden vergelijken tijdens de races) kon Schumacher vorig jaar best mee met Rosberg.

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Zo denk ik er ook over. Door niet te kwalificeren voor Q3, had Schumi de keuze om met hard of soft te vertrekken.

Nuja Schumacher doet het zeker nog goed, WK zie ik hem wel nooit weer worden. Kzou hem nog wel eens graag zijn overwinningssprongske zien maken op het podium (kans zit er dit jaar wel in)
    De kans is groter dan vorig jaar, maar met de inconsistentie van de teams dit seizoen, kan het wel eens snel keren.
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member PaLaDiN's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Ze hebben Schumacher gehaald:

Omdat ze een volledige Duitse bezetting wouden bij Mercedes;
    Omdat ze een all-time legend konden strikken voor een 'schappelijke' prijs;
    Omdat dat massa's veel promotie ging zijn voor Mercedes;
    En ook omdat hij destijds een wagen tot op het bot kon ontwikkelen.

Hoewel ik rond dat laatste puntje de laatste 3 jaar wel meer en meer mijn twijfels heb. Ik denk dat Schumacher een geweldige teambuilder is, dat vooral. Want het feit dat ze in hun 3e jaar nog altijd met quasi dezelfde problemen sukkelen bij Mercedes, als tijdens hun eerste GP, doet mij toch vragen stellen.
    Wel toen hij van Benetton naar Ferrari ging duurde het ook 1 seizoen om de wagen en het team in orde te krijgen.
    Nu rekening houdende dat hij van een lange pauze kwam, er veel minder getest mag worden kan je ervan uitgaan dat Schumacher nog steeds mee helpt met de ontwikkeling van de wagen en het team.

Mja en het verhaal Rosberg > Schumacher... meh als je ziet hoe lomp Schumi zijn voor vleugels breekt of hij door iemand van de baan wordt gereden ist nogal moeilijk om daar over te discusieren...
    PSN: Kenshee LvL 27 Titan
    World of Tanks: Kenshee Member of Quickybaby's Special Forces-X
    Follow Quickybaby's World of Tanks live stream: http://twitch.tv/quickybaby

Member R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Da's van in de tijd dat Ferrari met het geld smeet voor Schumacher, kan je totaal niet vergelijken met nu, toen testen Schumacher en Ferrari dagelijks!!!!
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    23 (96%)

Member
    iTrader
    0
    typo op groene banner
    dude

Crew Member Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    105 (100%)
    Maak jij eens dezelfde banner in't Arabisch.
    now playing: Assassin's Creed Unity | Far Cry 4 | Grand Theft Auto V

Member
    iTrader
    0

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Ben nog altijd aan het wachten op het verheugelijke nieuws dat Ferrari Massa per direct ontslaat... maar het gebeurt maar niet

Pagina 101 van 273 EersteEerste ... 5191979899100101102103104105111151201 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten