Pagina 55 van 273 EersteEerste ... 54551525354555657585965105155 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.081 t/m 1.100 van 5447
    Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummi88 Bekijk bericht
    Sky Sports F1 2012 - 01 Australian GP - Practice Highlights - YouTube
    Kobayashi op 1.25 . Handig kanaal, kerel upload alles van Sky.
    Tnx man, zie altijd graag de reacties enzo na de race zeker handig tijdens de races die niet worden uitgezonden door BBC

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    blijkbaar zou mclaren de halve auto uiteen aan het draaien zijn op opdracht van de fia voor inspectie, msschien iets illegaals gevonden?
    Is daar ergens meer van te vinden? Ik ben het nog op geen enkele F1 website die ik volg tegen gekomen.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    gezien rosbergs zijn beter qc capaciteiten, zou je inderdaad mogen stellen dat het een gemiste kans was. Maar eerlijk als het erin zit komt dat er morgen er wel uit.
    Ik vond schumacher vorig seizoen nochtans de betere in de race zelf. Had wel nogal rapper pecht met collisies (soms ook door zijn eigen schuld), maar puur op racepace vond ik schumi beter dan Rosberg vorig seizoen.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    Klopt, maar met druk omgaan, echte druk heb ik hem toch al een paar keer zien schuiven
    Iedereen heeft al een paar keer geschoven. Zegt weinig tbh. Ik denk niet dat je echt veel fouten van Vettel moet verwachten. Hij is ondertussen 2 keer wereldkampioen, veel druk om zich te bewijzen heeft hij ook al niet meer.

Toch frappant hoe wederom bewezen wordt dat de auto de man maakt en zelden andersoms.
    Het is gewoon beide nodig: een goede wagen en een goede rijder. Webber kon in die superieure RBR toch ook geen tweede plaats in het WDC vasthouden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typhon` Bekijk bericht
    Ook beetje teleurgesteld over het feit dat Caterham gelijk nog altijd niet beter is dan vorig jaar.
    Zoals ik al zei:
    Aan de andere kant, 1 jaar geleden zaten ze in Australië tijdens de qualifs op 2 seconden van de rest. Nu nog op 1 seconde. Vorig jaar een halve seconde voor de Virgins, nu meer dan 2 seconden voor Marussia.
    Ze zijn volgens mij een stuk beter dan vorig jaar. Zeker als je volgende commentaar van Kovalainen ziet:
    on my last quick lap I was held up by an HRT which probably cost me something like six tenths
    Dus hij had nog wel iets dichter kunnen zitten.

Approved 9-lifer Nochnoii's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Prachtige qualifying gezien. Half het veld overhoop gehaald maar wat zijn die ferrari's toch aan het doen? Ze hebben de kwaliteiten en de kennis maar nee, ze moesten per se een legoauto maken. Het was hartverwarmend om te zien dat de Lotus zo sterk presteerde! Dit gaat een razendspannend seizoen worden

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Ik vond schumacher vorig seizoen nochtans de betere in de race zelf. Had wel nogal rapper pecht met collisies (soms ook door zijn eigen schuld), maar puur op racepace vond ik schumi beter dan Rosberg vorig seizoen.
    Schumacher had vooral een beter wedstrijd omdat hij banden kon sparen omdat em zich niet vaak voor Q3 kon kwalificeren itt Rosberg -.-

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Het is gewoon beide nodig: een goede wagen en een goede rijder. Webber kon in die superieure RBR toch ook geen tweede plaats in het WDC vasthouden.
    Webber hield nochtans goed stand het eerste jaar van de absolute dominantie, het verschil vorig jaar zowel in qc als race is op zen minst merkwaardig te noemen.
    Maar dat verschil zal je altijd wel hebben. En oja, geen wagen is gelijk

Maar hier doelde ik niet op. Maar bon maakt niet uit

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Schumacher had vooral een beter wedstrijd omdat hij banden kon sparen omdat em zich niet vaak voor Q3 kon kwalificeren itt Rosberg -.-
    Schumacher was over algemeen idd altijd beter in de race ongeacht de banden, denk dat dit gewoon te maken heeft met de ervaring.

Member
    iTrader
    0
    Ik hoop echt op een seizoen dat compleet open ligt.
    Als de Red Bulls weer de GP beslissen een paar ronden vanaf start/finish,hou ik F1 voor bekeken.

Approved 9-lifer exCite's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Lewis

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Op de 1 & 2 van Mclaren na was het idd wel een zeer verrassende quali. Kimi zal zich meteen mogen tonen in een inhaalrace .

Crew Member Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    103 (100%)
    Nog meer slecht nieuws voor Red Bull...

BANGKOK – Billionaire Chaleo Yoovidhya, the co-founder of energy drink Red Bull and the second richest man in Thailand, died Saturday at the age of 89, a company spokeswoman said.

Chaleo was Thailand’s second richest man, with a fortune of $5 billion last year according to business magazine Forbes, having fallen from the top spot on its annual list which he held in 2009.

According to local reports he was born into a poor Sino-Thai family in the northern province of Phichit who made their living from duck farming and fruit trading.

Chaleo moved to Bangkok to help his brother in his drug store before becoming a salesman and later set up his own pharmaceutical factory in the old quarter of Bangkok.

His TC Pharmaceuticals produced a “tonic drink” called Krating Daeng (“Red Bull”) which was popular with factory shift workers and truck drivers and provided the inspiration for the international beverage.

In 1984 Chaleo founded Red Bull with Austrian marketing whiz Dietrich Mateschitz, who had become aware of “tonic drinks” while travelling in Asia, and they started selling the drink in Austria in 1987.

According to the company website, Mateschitz got the idea for the business while sitting at the bar in the Mandarin Hotel in Hong Kong in 1982.

The pair each owned 49 percent of the company, with Chaleo’s son Chalerm holding the remaining two percent.

The drink, which was produced in Chaleo’s factory, is now sold in more than 70 countries worldwide.

Chaleo married twice and has 11 children, five from his first wife and six from his second.
    Apart from its energy drink business, Red Bull also owns two football teams, Red Bull Salzburg in Austria and the New York Red Bulls in the United States, and a Formula One stable of the same name.

Chaleo’s family were due to start a week-long traditional Buddhist rites at a monastery west of Bangkok, a temple worker said.

Approved 9-lifer Nochnoii's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elentrikkepaal Bekijk bericht
    Ik hoop echt op een seizoen dat compleet open ligt.
    Als de Red Bulls weer de GP beslissen een paar ronden vanaf start/finish,hou ik F1 voor bekeken.
    Waarom? Buiten dat Red Bull zo dominant was heb ik een fantastisch seizoen beleefd! Veel actie, de nodige drama en veel beloftes aan het werk gezien. Het was niet zoals 2010, waar er 5 man kampioein kon worde, maar qua spektakel tijdens de races was het zeker beter dan 2010.

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Wekker om 6u50 gezet... moet hem in mijn slaap hebben afgezet. De voorbeschouwing van Sky gedownload: die van BBC is echt wel beter. Ze stonden nu in de pits met hun presentator, Brundle en Damon Hill, maar het is gewoon niet zo "plezant" als bij de Beeb. De BBC heeft ook mooiere editing van de clips, betere muziekkeuzes (Sky's intro is gepikt van BBC's 2010 season review clipke btw ) en hun presentatie is veel vloeiender: bij Sky is het momenteel praten in de pits, opeens een clipke gevolgd door meer praten. Bij de BBC zijn die overgangen een pak beter. En heb je geen reclame-onderbrekingen die de snelheid eruit halen natuurlijk.
    Het was Sky hun eerste weekend natuurlijk, maar bij de BBC verliep hun eerste weekend in 2009 toch vlotter.

Nadien de kwalificatie zelf op de BBC gezien (samenvatting) en dan merk je meteen het verschil met Sky. Aan hun nieuwe commentator moet je wat wennen (zeker aan zijn stem) maar lijkt mij goed mee te vallen. Juist jammer dat ze telkens de eerste minuten van de Q's lieten vallen, maar toen gebeurde er niet veel natuurlijk.
    BBC Radio 5 live werkt blijkbaar niet live dus ga ik het morgen (tot mijn spijt!) houden op de herhaling op BBC in de namiddag...

De kwalificatie zelf dan: super!
    - Hamilton: wat een pole lap, zo vroeg in Q3 en genoeg voor pole.
    - Button: imo minder snel dan Hamilton over een enkele ronde, maar als hij er zo dicht bij zit in Q gaat Lewis het morgen moeilijk krijgen!
    - Grosjean: ik had ook wel verwacht dat die sneller dan Räikkönen ging zijn, maar niet dat hij zich als 3de ging kwalificeren. Fantastisch gereden, en gaat nog een aantal keer op het podium staan dit jaar.
    - Schumacher: heel leuk om hem weer meer vooraan te zien, zal zwaar zijn best doen (en zal imo lukken) om P3 te pakken achter de McLarens.
    - Webber & Vettel: teleurstellend, P5 & 6 kunnen ze zelf niet verwacht hebben. Bizar hoe snel dominantie kan omslagen!
    - Hülkenberg verwachtte ik Di Resta een veeg uit de pan te geven, maar niet zo een grote. Staat bij mij al langere tijd vooraan in het rijtje "future world champions".
    - Mooi van Maldonado, da's ook de eerste keer denk ik .
    - Ferrari. Oh boy. Alonso haalde er nog alles uit tot zijn wild trappelend paard eindelijk finaal steigerde, maar Massa... Noteer dat ik het gezegd heb: die rijdt het seizoen niet uit bij Ferrari.

Zal een schitterende race worden morgen!

Approved 9-lifer enj0i^'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Damn, ik ben morgen pas om 16u thuis en ga dus race missen.

Is er iemand die weet of ik na 16u die race zondag nog ergens kan downloaden zodat ik hem s'avonds op gemakske kan zien

Opnemen gaat niet, geen digitale tv...

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door enj0i^ Bekijk bericht
    Damn, ik ben morgen pas om 16u thuis en ga dus race missen.

Is er iemand die weet of ik na 16u die race zondag nog ergens kan downloaden zodat ik hem s'avonds op gemakske kan zien

Opnemen gaat niet, geen digitale tv...
    The internet is a powerful tool my friend Zeker na 16u bij een race die hier om 07.00 plaats vindt

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Goe begonnen, half gewonnen

Approved 9-lifer Qronicle's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    We kunnen nu enkel hopen dat wanneer McLaren het goed doet, de rest van het veld ook besluit om voor een optisch verantwoorde neus te gaan

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qronicle Bekijk bericht
    We kunnen nu enkel hopen dat wanneer McLaren het goed doet, de rest van het veld ook besluit om voor een optisch verantwoorde neus te gaan
    Wat helaas niet het geval gaat zijn aangezien de McLaren specifiek rond dat lage zwaartepunt gebouwd is en reeds drie jaar die filosofie volgt, terwijl de rest van het veld het met hogere voorkanten rondrijdt.

Maar wat ik me dan wel afvraag is wat de FIA gaat doen als ze die neuzen willen afschaffen. Ze kunnen moeilijk de McLaren-wijze verplichten, want dat betekent zo goed als van nul beginnen voor het hele veld. Eenvoudigweg die T-bone regel afschaffen dan maar? (Die McLaren, moet je toegeven, wel geen windeieren heeft gelegd!)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten