Pagina 53 van 273 EersteEerste ... 34349505152535455565763103153 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.041 t/m 1.060 van 5447
    Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyfius Bekijk bericht
    Hij heeft ze gisteren al Abbey gedoopt.
    ah dat heb ik gemist dan
    ik zie vettel dit jaar eigenlijk nog wel een paar rare dingen (lees frusto moves) doen als het niet zo gaat lopen bij redbull...
    wel mooi voor schumi dat hij eindelijk nog iets gaat kunnen laten zien met een wagen die blijkbaar voor podiums kan meedoen, en dat hij al dadelijk rosberg klopt
    en ferrari, spijtig dat alonso eraf ging, nu weet je nog niet wat ze nu kunnen halen, massa zie ik dit seizoen niet uitrijden of er moest iets grondig schelen aan zijn wagen, alonso rijdt hem nog meer verloren als vorig jaar...

hoewel dit morgen ook nog allemaal kan draaien, voor hetzelfde geldt rijdt die mercedes in de eerste 3 rondes zijn banden aan gort & eindigen ze 12de of is de red bull in de race wel sneller dus toch nog wat afwachten voor conclusies te trekken
    .

Member *BeLiSiMa*'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Schoon zo in HD

Vettel kan den druk nie aan njihihihi. Bijna de muur in ook tijdens Q1
    Spijtig van Kimi heeft het zelf verkloot. Heel mooi van Grosjean !
    En Massa mjah..

Member
    iTrader
    32 (97%)
    Aja en zie je wel dat die stomme lelijke neuzen eigenlijk nergens voor nodig zijn ...

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Die LaDeux HD, heeft iedereen dat? Deze middag m'n zendernummering eens aanpassen, te lang moeten zoeken achter LaDeux

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL` Bekijk bericht
    Die LaDeux HD, heeft iedereen dat? Deze middag m'n zendernummering eens aanpassen, te lang moeten zoeken achter LaDeux
    Geloof dat het wel standaard zit bij Telenet en Belgacom La Une en La deux zijn eigenlijk gewoon de waalse tegenhangers van één en canvas geloof ik

Approved 9-lifer Bloob's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RipTor Bekijk bericht
    Kijk toch gewoon La2... Dat is schitterende commentaar, en na 3 races verstaat ge alles wat die zeggen. Uw Frans kan er alleen maar op vooruit gaan.
    mja, ik kijk meestal op PC, en met bbc + iplayer ging dat vorig jaar perfect in zeer goede kwaliteit.

Approved 9-lifer Qronicle's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fulcoboy Bekijk bericht
    Geloof dat het wel standaard zit bij Telenet en Belgacom La Une en La deux zijn eigenlijk gewoon de waalse tegenhangers van één en canvas geloof ik
    Ik kan hier toch geen la deux hd vinden hier. Ik denk dat deze enkel bij Belgacom zit

Approved 9-lifer Bloob's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qronicle Bekijk bericht
    Ik kan hier toch geen la deux hd vinden hier. Ik denk dat deze enkel bij Belgacom zit
    http://klantenservice.telenet.be/con...enderwijziging

Vanaf 2 april 2012 ook bij telenet in hd te ontvangen dus. nog even geduld

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *BeLiSiMa* Bekijk bericht
    Vettel kan den druk nie aan njihihihi.
    Waarom, heeft hij iets raar gedaan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeltex Bekijk bericht
    Aja en zie je wel dat die stomme lelijke neuzen eigenlijk nergens voor nodig zijn ...
    Ik zou toch nog eventjes wachten om die conclusie te trekken tbh. Grosjean, een rijder die al lang geen competitief ritme in de F1 meer heeft, zit angstvallig dicht bij Button en Hamilton. Wie weet is die Lotus met Hamilton erin nog sneller dan de Mclaren met Hamilton erin.

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Qronicle Bekijk bericht
    Ge hebt gelijk maar ge moet niet lang meer wachten

Telenet maakt ruimte voor digitale tv

Vanaf eind maart is La Deux HD ook beschikbaar voor Telenet

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    ah dat heb ik gemist dan
    ik zie vettel dit jaar eigenlijk nog wel een paar rare dingen (lees frusto moves) doen als het niet zo gaat lopen bij redbull...
    wel mooi voor schumi dat hij eindelijk nog iets gaat kunnen laten zien met een wagen die blijkbaar voor podiums kan meedoen, en dat hij al dadelijk rosberg klopt
    en ferrari, spijtig dat alonso eraf ging, nu weet je nog niet wat ze nu kunnen halen, massa zie ik dit seizoen niet uitrijden of er moest iets grondig schelen aan zijn wagen, alonso rijdt hem nog meer verloren als vorig jaar...

hoewel dit morgen ook nog allemaal kan draaien, voor hetzelfde geldt rijdt die mercedes in de eerste 3 rondes zijn banden aan gort & eindigen ze 12de of is de red bull in de race wel sneller dus toch nog wat afwachten voor conclusies te trekken
    We hebben Vettel idd nog niet gezien als hij echt moeite moet doen met gen superieure wgen. in 2009 met Brawn GP was RedBull op het einde ook gewoon beter en het beste team & 2010&2011 helemaal.
    Mercedes gaat wel een zege boeken denk ik dit jaar, lotus mss ook.
    Nuja, mss zijn de racepaces helemaal anders...

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vreemd dat zowel Massa als alonso zelfde beginnersfout maken, blijkbaar echt nog wennen aan die nieuwe wagen, mss. wordt hun zicht iets meer belemmerd door de hogere cockpit... niet tegenstaande het lachwekkend is wat Massa presteert enja volgens mij toch duidelijk dat de ferarri weer geen kans maakt op titel dit jaar, alonso zou zonder z'n fout wss. niet binnen top6 geraakt zijn.

Raikonen... tja zal ook opnieuw moeten wennen denk ik, maar wel leuk voor de race morgen, raiko en alonso zullen inhalen...!!!

Massa zal wel met iemand botsen en vooraan zal het ook erg leuk worden, kan niet wachten..

Grosjean m'n favoriet heeft het schitterend gedaan en dit toont ook aan dat de lotus sneller is dan ferrari.

Vergne had ik iets hoger ingeschat maar de kwalificatie heeft er allesinds voor gezorgd dat het morgen een niet te missen race zal worden.

Approved 9-lifer Qronicle's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Morgen zal het dan TF1 hd worden dan hier.
    Vandaag VT4 gezien, en dat viel nog wel mee (ivm kanaal 2 en sporza) buiten dat ik de stem van kris nie zo goed afkan :P

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    We hebben Vettel idd nog niet gezien als hij echt moeite moet doen met gen superieure wgen. in 2009 met Brawn GP was RedBull op het einde ook gewoon beter en het beste team
    2007, 2008, 2009. Hij heeft begot al meer seizoenen in een niet- dan wel superieure wagen gezeten. Dat de RBR tegen eind 2009 de betere wagen was klopt, maar Vettel heeft heel 2009 consistent gepresteerd (behalve de eerste 2 races).

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Formula 1 Season 2012 - Streaming and Downloads : formula1
    Nog een mooi overzicht met streamlinks en downloads naar de verschillende sessies.

Approved 9-lifer enj0i^'s schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Interessante eerste quali

kan niet wachten tot morgen! Schumacher!

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    236 (100%)
    Opmérkelijke kwalificatie inderdaad.. Grosjean op een indrukwekkende 3e plaats, daar zijn ploegmakker 15 plaatsen lager staat geklasseerd. Schumi zelfs voor de Red Bulls

Alleen de 2 McLarens vooraan zinnen me niet, hopelijk geen nieuwe heerschappij op komst.

Massa & Alonso. Amai wat een opdoffer.

Member ShApeBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hmm, red bull maar liefst 2 sec trager dan de pole tijd van vettel vorig jaar.

Voor de rest:
    -Mclaren wordt de nieuwe red bull?
    -Grosjean
    -Williams verassend goed.
    -Kovalainen slechts op 1 seconde van het middenveld, en rapper dan zijn snelste tijd vorig jaar.

Member
    iTrader
    0
    Kovalainen vind ik net een teleurstelling, een seconde is veel te veel. denk dat caterham punten opnieuw kan vergeten

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Een seconde is te veel, inderdaad, ik had ook gedacht dat ze iets beter voor de dag zouden komen.

Aan de andere kant, 1 jaar geleden zaten ze in Australië tijdens de qualifs op 2 seconden van de rest. Nu nog op 1 seconde. Vorig jaar een halve seconde voor de Virgins, nu meer dan 2 seconden voor Marussia.

Ze maken vooruitgang en ze zullen er wel komen. Mogelijk, in tegenstelling tot wat ik dacht, zal dat echter dit jaar niet zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten