Pagina 3 van 273 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 5447
    Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    "coward" , "not a man"... Wel gemakkelijk geroepen achteraf natuurlijk. Feit is dat hij een ander gevaarlijk verwond heeft met een glazen fles en niet andersom. Ik begrijp dat de coureurs niet geassocieerd willen worden met zo'n rechtzaken, zeker als alles wat je zegt en doet uivergroot wordt in de pers (en naar sponsors toe!)

Bad for business...

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Hopelijk zijn er ze nu vanaf de start goed bij Let the season begin!

En wat Sutil betreft, tsjah. Moest Hamilton echt kroongetuige geweest zijn, dan zouden ze hem verplicht hebben te komen. Dus Sutil moet niet teveel neuten, hij duwde het glas in die man z'n nek, niet Lewis.

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mooi wagentje, sexy.

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik vind die McLaren toch wel verrassend mooi. Rekening houdende met het feit dat ik vormen had verwacht zoals bij de Caterham... 't is basic ja, maar daar is imo niks mis mee.

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Vreemde exits voor de uitlaten wel.
    Inderdaad, recht voor de achterste brake duct intakes. Lijkt mij niet zo goed voor de temperatuur ervan, hoewel die achterste remmen altijd een stuk minder zwaar belast worden.

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik dacht dat de uitlaten nu sowieso langs boven moesten? En dat de meesten dit dan zullen aangrijpen om er toch het een en het ander mee te proberen.

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Inderdaad, recht voor de achterste brake duct intakes. Lijkt mij niet zo goed voor de temperatuur ervan, hoewel die achterste remmen altijd een stuk minder zwaar belast worden.
    misschien is het de bedoeling dat de achterbanden en remmen sneller en beter op temperatuur komen.

Mee
    Mee is offline
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Heb ik ook al bedacht. Na een lang recht stuk koelen die remmen serieus hard af (te hard?), maar nu zouden ze de warmte van de uitlaat kunnen gebruiken om die toch wat op temperatuur te houden.

Ik weet niet of te koude remmen na de rechte stukken momenteel een probleem is? KERS neemt misschien ook wat hitte weg van die achterste remmen?

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    "coward" , "not a man"... Wel gemakkelijk geroepen achteraf natuurlijk. Feit is dat hij een ander gevaarlijk verwond heeft met een glazen fles en niet andersom. Ik begrijp dat de coureurs niet geassocieerd willen worden met zo'n rechtzaken, zeker als alles wat je zegt en doet uivergroot wordt in de pers (en naar sponsors toe!)

Bad for business...
    Tgohja, geen idee hoe het volledige verhaal zit met dat incident van Sutil, maar als je weet dat beiden zogezegd al jaren beste vrienden waren, dan is het toch maar vuil dat Hamilton zelfs de moeite niet doet om een verklaring af te leggen. Als hij blijkbaar al zijn nummer veranderd zodat Sutil hem niet kan contacteren... Alléja, bad for business, dat wel, maar imo is dit ook allesbehalve goed voor zijn -nu al wankele- imago.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ik vind die McLaren toch wel verrassend mooi. Rekening houdende met het feit dat ik vormen had verwacht zoals bij de Caterham... 't is basic ja, maar daar is imo niks mis mee.
    Yup, de Mclaren is best mooi. Met voorsprong de mooiste van alle Mclarens vanaf 2009 (maarja, wat een draken waren die ook allemaal). Het enige wat ik nog hoop dat zou veranderen is de brede nosecone.

Overigens eens gigantisch dikke zet voor de zwarte velgen! Breekt dat chrome eindelijk een beetje.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Heb ik ook al bedacht. Na een lang recht stuk koelen die remmen serieus hard af (te hard?), maar nu zouden ze de warmte van de uitlaat kunnen gebruiken om die toch wat op temperatuur te houden.

Ik weet niet of te koude remmen na de rechte stukken momenteel een probleem is? KERS neemt misschien ook wat hitte weg van die achterste remmen?
    Nee, het zou mij echt serieus verbazen dat ze die exits gebruiken om rechtstreeks op de rem te blazen. De remmen gaan ook niet zoveel opwarmen door die warme lucht, het is door de wrijving met de remblokken dat ze opwarmen.

Volgens mij is er wel nog iets speciaals met die uitlaten, met name rond het blazen van de achtervleugel/beam-wing.

Mee
    Mee is offline
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    De remmen gaan ook niet zoveel opwarmen door die warme lucht, het is door de wrijving met de remblokken dat ze opwarmen.
    Opwarmen gaat dat niet doen nee, maar wel een stuk minder afkoelen doordat er veel minder koude lucht op komt.

Maar het zal inderdaad eerder gericht zijn op de achtervleugel .

Member Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Mee
    Mee is offline
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Machtige velgen!

Member R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Bangelijk mooie wagen, hopelijk WK contructeurs dit jaar

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13

scarbs heeft de wagen alweer door

Member
    iTrader
    0
    Dat had ik al ergens gelezen. zal 1 van de punten zijn waar mclaren zever over verwacht want volgens mij is dat een bewegend aerodynamisch onderdeel.

Grote kans dat Barrichello naar indycar trekt en zich niet meer op F1 concentreert, zijn test de voorbije 2 dagen was een groot succes

Mee
    Mee is offline
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Dat was snel .
    Zijn dat nu mini-wings in de brake duct inlaat (controversie!) of zit die inlaat nog ergens anders?

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Die plaat, diffuserplaat dacht ik? enfin soit, hebben ze precies ook mooi hermaakt, benieuwd of we nog letterlijk er vonken van gaan zien

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Hmm, dat is alleszins al niet de MP4 27 hoor. De ducts komen niet overeen, alsook het bodywork niet. Lijkt mij een Red Bull, ook gezien de beschrijving in de link.

Linkje naar eventueel artikel van Scarbs? Want ik vind voorlopig niets. (zou btw immens snel zijn dat hij dat én doorheeft én uittekent op Illustrator)

Ik vraag mij wel af in welke mate dat voor extra downforce zorgt. Die ducts zijn nu niet bepaald groot en ik zou het bijzonder vreemd vinden als ze de brake-ducts blowen.

Approved 9-lifer Tyfius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hmm, dat is alleszins al niet de MP4 27 hoor. De ducts komen niet overeen, alsook het bodywork niet. Lijkt mij een Red Bull, ook gezien de beschrijving in de link.

Linkje naar eventueel artikel van Scarbs? Want ik vind voorlopig niets. (zou btw immens snel zijn dat hij dat én doorheeft én uittekent op Illustrator)

Ik vraag mij wel af in welke mate dat voor extra downforce zorgt. Die ducts zijn nu niet bepaald groot en ik zou het bijzonder vreemd vinden als ze de brake-ducts blowen.
    Afbeelding staat in zijn blogpost van 20 januari: F1 2012: Rules, Designs and Trends | Scarbsf1's Blog

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten