Pagina 269 van 273 EersteEerste ... 169219259265266267268269270271272273 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.361 t/m 5.380 van 5447
    Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothrek Bekijk bericht
    Gaan we serieus HLN quoten hier?

Marko is een eikel ja. Maar ergens heeft hij wel een punt. Die penalty is veel te zwaar. Dat is penalty die maldonado krijgt door er mensen uit te rammen. Dit lijk mij dan toch iets anders, niet?
    Die penalty is niet veel te zwaar. Die penalty zegt juist dat je niet buiten de baan mag racen. Hadden ze hem zijn plaats terug gegeven, dan zou Vettel een volgende keer weer geprobeerd hebben om iemand op een niet-legaal manier in te halen want wat heeft hij te verliezen? Nu zal Vettel (en andere coureurs) 3 keer nadenken vooraleer ze zo'n manoeuvre uithalen.

En over Maldonado: We hebben het hier over race-incidenten. Mocht er bewijs zijn dat Maldonado de andere coureurs met opzet benadeelt of in gevaar brengt, dan zou hij waarschijnlijk gediskwalificeerd worden.

Ik zou graag iemand van jullie eens een spel waardoor je gepassioneerd bent zien verliezen zonder gezaag. F1 is super competitief. Die coureurs doen alles om 1e (of zo hoog mogelijk) te raken bij een wedstrijd. Als dat niet lukt, dan ben je uiteraard teleurgesteld.
    Imo is dit gewoon de media die alles zo uitvergroot van RBR. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind.
    Dat button elke voorbije race zat te zaniken over zijn auto, dat die slecht was, continu geween, dat zie je amper boven komen. Maar ohwee als iemand van RBR eens zijn emotie laat spreken. Dan is het een blijter, een gefrustreerd ventje, altijd iets...
    Terwijl elke coureur dit doet. Iemand Hamilton van vorig jaar vergeten? Die, om het in jullie woordenschat te zeggen, blijtte continu dat hij uit de race werd gereden. "Maybe it's because I am black". Dat wordt hier allemaal rap vergeten precies.
    Het is altijd hetzelfde verhaal met RB. Ze hebben (en vooral Vettel) altijd felle kritiek op andere en zijn nooit de schuldige. Als Button/Hamilton (dit seizoen)/Alonso klaagt, dan is het dat hij TERECHTE kritiek heeft op zijn EIGEN team en niet zoals Vettel steeds iemand anders bekritiseerd.
    Vettel is niet de eerste die een penalty kreeg omdat hij buiten de lijnen iemand inhaalde. Er zijn genoeg rijders voor hem geweest die hetzelfde hebben ondervonden. Waarom hoorde je hun niet zo hard klagen.

Ten tweede willen ze nog hun acties goed praten. Vettel heeft basically gezegd dat als Hamilton zich niet ontdubbelde dan zou hij nooit zijn plaats verloren hebben en dus nooit die illegale actie gedaan hebben.

Als laatste, Hamilton kreeg vorig jaar ook zeer felle kritiek op zijn daden! Niemand is dat vergeten en het is dat Hamilton zich dit jaar verbeterd heeft waardoor hij minder kritiek krijgt. Zie maar naar de volgende reacties van Hamilton bij de accident met Maldonado.
    Hamilton vrij kalm na teleurstelling in Valencia - GPUpdate.net
    Hamilton: "Ik blijf altijd voor elke plaats strijden" - GPUpdate.net

Zie je Vettel al zo reageren als Maldonado hem van een 4de plaats zou beroven. Dit zou waarschijnlijk zijn reactie zijn:
    Sebastian Vettel calls Narain Karthikeyan an 'idiot' | News | NDTVSports.com

Redacteur JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Verschil is dat Karthikeyan effectief een idioot is die gewoon veel geld heeft
    Maar Bon, Vettel is precies inderdaad wel wat driftiger als 't tegen zit.

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ach ja, het zorgt toch weer voor wat entertainment

Ik wist meteen zeker dat Vettel die plaats ging afgenomen worden toen hij die 'inhaalactie' deed. Het was gewoon té duidelijk een fout. Als hij die 20sec penalty niet wilde riskeren, had hij Button daar maar niet op die manier moeten inhalen. Simple as that.

Een plaats achteruit had wel voldoende geweest als straf in feite. Maarja, de regels zijn duidelijk, en Vettel wordt geacht die te kennen.

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Moet ook wel zeggen dat ge als team uw rijder dan moet terugfluiten, of stewards die zeggen dat er een illegale move is gebeurd. Nuja was jammer genoeg op het einde van de race...

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Kimi Raikkonen Vs JP Montoya - YouTube

1 uit de oude doos die hier wel op trekt
    Dat geluid.. das pas magisch!

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Mee
    Mee is nu online
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Moet ook wel zeggen dat ge als team uw rijder dan moet terugfluiten, of stewards die zeggen dat er een illegale move is gebeurd.
    Inderdaad. Dom van Vettel om de plaats niet meteen terug te geven en het de volgende ronde te proberen (met 3 sec/ronde sneller moest dat wel lukken), maar dat is toch meestal de taak van het team om dat door te geven vermits die een beter zicht (camera's) hebben hierop.

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathelas Bekijk bericht
    Heeft er trouwens nog iemand het probleem dat familie en vrienden gewoon geen interesse hebben om naar een formule 1 race te gaan kijken?

Alleen gaan is ook maar triest. Mss volgend jaar met een 9lives groepje naar Spa gaan.
    Leuk idee, ik zit met hetzelfde probleem, niemand in mn familie/vriendenkring die enige interesse toont voor de F1.
    Dus kben zeker wel down om volgende seizoen met een paar 9livers nr spa te gaan!

Approved 9-lifer EagleEye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathelas Bekijk bericht
    Heeft er trouwens nog iemand het probleem dat familie en vrienden gewoon geen interesse hebben om naar een formule 1 race te gaan kijken?

Alleen gaan is ook maar triest. Mss volgend jaar met een 9lives groepje naar Spa gaan.
    Inderdaad... Zelfde hier, niemand wil naar een race gaan ("te duur", "ge kunt toch niks zien"), maar ik zou het toch graag eens doen...

Member
    iTrader
    0
    iemand een idee wanneer Mercedes wéér met nieuwe updates afkomt?

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EagleEye Bekijk bericht
    Inderdaad... Zelfde hier, niemand wil naar een race gaan ("te duur", "ge kunt toch niks zien"), maar ik zou het toch graag eens doen...
    uw vrienden hebben (jammer genoeg) gelijk.
    een grand prix bijwonen is (voor mij) zijn geld niet waard.
    - belachelijk lange files (ook al omdat de politie bizarre omleidingen regelt)
    - 0.0 bewegingsvrijheid (voor F1 betaalde ik 100+ €, en ik mocht mij langs nauwelijks 100m circuit verplaatsen, voor WEC betaal ik 45€ voor het hele circuit + paddock, + prototypes zijn interessanter)
    - op Spa valt het nog mee, maar ge kunt het race-verloop nauwelijks volgen. zeker tijdens de pitstops weet je echt niet meer wie waar ligt
    - en je zal het altijd zien, de belangrijke "incidenten" gebeuren altijd op een ander deel van het circuit (maar da's niet alleen voor F1 zo )

Approved 9-lifer Proim's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    uw vrienden hebben (jammer genoeg) gelijk.
    een grand prix bijwonen is (voor mij) zijn geld niet waard.
    - belachelijk lange files (ook al omdat de politie bizarre omleidingen regelt)
    - 0.0 bewegingsvrijheid (voor F1 betaalde ik 100+ €, en ik mocht mij langs nauwelijks 100m circuit verplaatsen, voor WEC betaal ik 45€ voor het hele circuit + paddock, + prototypes zijn interessanter)
    - op Spa valt het nog mee, maar ge kunt het race-verloop nauwelijks volgen. zeker tijdens de pitstops weet je echt niet meer wie waar ligt
    - en je zal het altijd zien, de belangrijke "incidenten" gebeuren altijd op een ander deel van het circuit (maar da's niet alleen voor F1 zo )
    - kamperen, dan heb je geen files + super ambiance
    - heb nu de laatste jaren toch al altijd meegemaakt dat je enkel de zondag "vast zit", alle andere dagen mochten we gaan en staan waar we wilden al is dit misschien enkel met de duurste tickets zo (en daar heb je wel zeker gelijk in, F1 is gewoonweg duur)
    - volgen gaat toch deftig met de schermen imo, is gewoon net als thuis
    - dat is inderdaad wel jammer, wij nemen zo goed als altijd start/finish plekken om dat mooi te zien + wat er in de pitsen gebeurd. Dat ze dan snel passeren is dan weer jammer maar zoals ik al zei gaan we dan op de andere dagen gewoon ergens anders gaan zitten

Approved 9-lifer Djesmin's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)

Member Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    nice one

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Mooie foto's! Ben wel fan van iets langere sluitertijden, zodat je wat beweging in je foto's krijgt. Maar nice

iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djesmin Bekijk bericht
    Heel mooie foto's! Proficiat Met welk toestel en lens zijn deze getrokken?

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    228 (100%)

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IceMaN.* Bekijk bericht

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Ik zag nu pas de Magnum dat em vast had en lol @ Rosberg

iTrader
    9 (91%)
    Nieuwe regels voor Engine mapping \o/

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten