Pagina 139 van 273 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189239 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.761 t/m 2.780 van 5447
    Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluto Bekijk bericht
    De kans is klein, maar ik zit hier toc stilletjes te hopen. In een Ferrari is de kans om eens op het podium te staan wel redelijk groot.
    Kdenket ni zenne, tis omdage in een betere wagen rijdt, dage ook ineens goed met die wagen rijdt...
    Stel nu dat D'Ambrosio in Canada bij Ferrari mag beginnen, dan betwijfel ik ten zeerste dat hij voor de rest van het seizoen nog opt podium zal staan...

Approved 9-lifer xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Ik vind de Williams situatie eerder een bevestiging van wat ik de hele tijd al vond: Senna heeft nog niks bewezen in F1, en de vaak gehoorde mening dat hij enkel in de F1 zit door zijn naam vind ik echt geen onterechte uitspraak. Maldonado doet het consistent beter, en ook vorig jaar heeft Senna bitter weinig getoond (rekening houdende met het feit dat hij wel al veel pech gekend heeft ook).
    Maldonado heeft de overwinning van vandaag alleszins verdiend, maar ik zie Senna hem dat niet nadoen, terwijl Maldonado zelf ook geen hoogvlieger is (maar wel beter dan weleens gedacht wordt)
    Nee, daar ga ik absoluut niet mee akkoord. Om 2 redenen. Eerst en vooral heeft Maldonado dit jaar nu niet bepaald consistent sneller gereden dan Senna. Voor Barcelona zat Senna 2x in de punten, Maldonado 1x. Beide al de nodige pech gehad, beide ook al fouten gemaakt die niet moesten gebeuren. Dus voor Barcelona zaten ze imo quasi gelijk (wat ik voor Senna dan weer niet goed vond)

Wat Maldonado in Barcelona heeft gepresteerd zie ik hem niet meteen nog nadoen. Alleen maar lof voor wat hij dit weekend heeft laten zien, daar niet van. Solide weekend, waar niets op aan te merken valt, maar het is hier al aangehaald en het wordt globaal ook gezegd: dit jaar is 1 groot kunstmatig circus geworden, waarbij er geen enkele constante is. Het is langs een kant grof om te zeggen, maar ik denk dat het voornamelijk een grote factor 'geluk' was voor hem. Net zoals bij Alonso/Rosberg met hun overwinning dit seizoen.

5 GP's, 5 winnaars, 5 verschillende wagens. Dat is niet omdat het veld zodanig dicht bij elkaar zit, of omdat we met zo'n grote talenten bij elkaar zitten, maar simpelweg omdat de Pirelli's elk verschil in rijgedrag, rijstijl en vooral ook snelheid drastisch verkleinen. Het is nu al consequent 5 GP's op rij dat alle wagens op een fractie van een seconde bij elkaar zitten tijdens de kwalificaties en dat 1 rondje 'teveel' tijdens de race een drop in 10 plaatsen kan betekenen. Het is gewoon een absurde loterij geworden, waarbij de factor geluk 10x belangrijker aan het worden is, dan een snelle wagen en een snelle piloot. Alles moet tot op het detail perfect zitten, of je komt niet meer in aanmerking voor de overwinning/podium.

Enerzijds vind ik het een geweldig seizoen om naar te kijken, maar anderzijds is het concept F1 en racen compleet naar haaien met de huidige Pirelli's. Ik haat dominantie en ik haat regelmaat in F1, maar ik weet nu al dat de kans groot is dat noch de snelste wagen, noch de beste piloot WK wordt. Het zal diegene zijn die het meeste geluk heeft en het meest consistent punten grabbelt.

En ik had het nooit gedacht, maar in dat opzicht zie ik Raikkonen en Alonso als voornaamste titelkandidaten.

.LAST.FM
    .F1 manager: xDama GP-xDama RT.

Member RipTor's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    De reden wellicht waarom hij zijn PB in die 1ste sector gezet heeft. DRS van achter Schumi te hangen en daarna vrije baan.
    Kleine opmerking hierbij.
    Volgens mij zijn het niet de sectortijden (3 per ronde) die wij zien die hiervoor worden gebruikt.
    Naar wat ik begrijp hebben ze achter de schermen ook tijden van veel kleinere sectoren (20 ofzo op een ronde) en worden die tijden van die kleine sectoren vergeleken. Dus dat DRS rechtstuk werd daar denk ik helemaal niet meer mee in rekening gehouden.

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1

Member
    iTrader
    0
    i dont get it

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    En ik had het nooit gedacht, maar in dat opzicht zie ik Raikkonen en Alonso als voornaamste titelkandidaten.
    Vergeet Vettel niet. Die is eigenlijk vrij tot zeer consistent, ware het niet van Karthikeyan had hij er nog een derde plaats bij en stond dus 15 punten los.

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Vergeet Vettel niet. Die is eigenlijk vrij tot zeer consistent, ware het niet van Karthikeyan had hij er nog een derde plaats bij en stond dus 15 punten los.
    Hmm, ja ik weet het niet met Vettel. Op zich is hij inderdaad een heel consistent piloot, maar dit jaar heb ik het gevoel dat vooral de Red Bull heel wispelturig is en dat hij die bak niet optimaal rond krijgt. De enige 2 die mij tot nu toe al hebben 'overtuigd' zijn Alonso en Raikkonen. Alleen is het bij Alonso wel een beetje koffiedik kijken. Of Massa is echt IMMENS aan het falen, of hij is hier echt 1 van de meest indrukwekkende seizoenen ooit aan het rijden.

Approved 9-lifer Bloob's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)

Wel beetje versneld zo te zien, maar nog steeds indrukwekkend.

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    236 (100%)
    Het pitteam van Ferrari is gewoon top.

Member Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Eniac, je bent fan, tis duidelijk

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Dus omdat ik rekening hou met Vettel op basis van zijn prestaties tot hiertoe ben ik fan?

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloob Bekijk bericht

Wat moeten die twee mannetjes in 't midden doen? Thv Alonso zelf?

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xperia Bekijk bericht
    Eniac, je bent fan, tis duidelijk
    Ja, tis goed, kruip maar snel in uw bed.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Legolas02 Bekijk bericht
    Wat moeten die twee mannetjes in 't midden doen? Thv Alonso zelf?
    In die .gif doen ze nu net niets, maar dat zijn normaal de mannen die het vizier afkuisen en indien nodig de vuiligheid uit de side-pods halen. Maar nu is die hun rol vooral beperkt om de wagen te stabiliseren tijdens de stops.

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Een loos maar toch belangrijk jobke .

Ondanks dat geluk belangrijker is dit seizoen, vind ik het wel wat sterk gesteld dat je al uitsluit dat de beste of de snelste WK zal worden. Dat lijkt mij toch nog altijd reŽel. Het blijft hetzelfde bandenprobleem voor iedereen he.

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloob Bekijk bericht

Als ze bij Mclaren zo professioneel waren, dan waren ze nu los aan de kop met Button/Hamilton.

Ik denk dat Hamilton favoriet is om de titel te winnen. Hij is volgens mij de meest consistente rijder op de baan. Zaterdag is hij bijna onverslaanbaar en zondag wordt zijn race ofwel verpest door zijn team (onkunde en strategische fouten) ofwel door de Pirelli banden (alhoewel hij ze nog redelijk goed kan managen).

Als ik kijk hoe hij de afgelopen 5 races heeft gereden, kan ik hem op geen enkel fout betrappen. De reden waarom hij nog geen race heeft gewonnen, is omdat hij eerder veel pech kent.
    - Melbourne: ze halen hem veel te laat binnen bij zijn eerste stop + pech met de SC.
    - Sepang: onvoorspelbare omstandigheden. Op droog baan zou hij favoriet zijn om te winnen. Toch knap dat hij nog derde eindigde (alhoewel Vettel hem wel had ingehaald) terwijl zijn teamgenoot volledig aan het sukkelen was.
    - Shangai: Pech met zijn versnellingsbak. Toch mooi dat hij van P7 naar P3 rijdt.
    - Bahrein: Indien de pitcrew niet zou verkloten, zou hij op P4 geŽindigd zijn, achter een superieure Vettel en Renault.
    - Barcelona: Tja, pole pakken en dan zeer zwaar bestraft worden door de fout van je team. Nog steeds voor je teammaat eindigen terwijl je op P24 start.

Als hij over twee weken wat meer geluk heeft, dan zie ik hem wel winnen in Monaco.

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Enerzijds vind ik het een geweldig seizoen om naar te kijken, maar anderzijds is het concept F1 en racen compleet naar haaien met de huidige Pirelli's. Ik haat dominantie en ik haat regelmaat in F1, maar ik weet nu al dat de kans groot is dat noch de snelste wagen, noch de beste piloot WK wordt. Het zal diegene zijn die het meeste geluk heeft en het meest consistent punten grabbelt.
    Dikke QFT.

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik gok op Di Resta voor ferrari en sutil krijgt dan het zitje bij FI

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mudi Bekijk bericht
    Als ze bij Mclaren zo professioneel waren, dan waren ze nu los aan de kop met Button/Hamilton.

Ik denk dat Hamilton favoriet is om de titel te winnen. Hij is volgens mij de meest consistente rijder op de baan. Zaterdag is hij bijna onverslaanbaar en zondag wordt zijn race ofwel verpest door zijn team (onkunde en strategische fouten) ofwel door de Pirelli banden (alhoewel hij ze nog redelijk goed kan managen).

Als ik kijk hoe hij de afgelopen 5 races heeft gereden, kan ik hem op geen enkel fout betrappen. De reden waarom hij nog geen race heeft gewonnen, is omdat hij eerder veel pech kent.
    - Melbourne: ze halen hem veel te laat binnen bij zijn eerste stop + pech met de SC.
    - Sepang: onvoorspelbare omstandigheden. Op droog baan zou hij favoriet zijn om te winnen. Toch knap dat hij nog derde eindigde (alhoewel Vettel hem wel had ingehaald) terwijl zijn teamgenoot volledig aan het sukkelen was.
    - Shangai: Pech met zijn versnellingsbak. Toch mooi dat hij van P7 naar P3 rijdt.
    - Bahrein: Indien de pitcrew niet zou verkloten, zou hij op P4 geŽindigd zijn, achter een superieure Vettel en Renault.
    - Barcelona: Tja, pole pakken en dan zeer zwaar bestraft worden door de fout van je team. Nog steeds voor je teammaat eindigen terwijl je op P24 start.

Als hij over twee weken wat meer geluk heeft, dan zie ik hem wel winnen in Monaco.
    Amen

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Ik gok op Di Resta voor ferrari en sutil krijgt dan het zitje bij FI
    Wat is er eigelijk met Adrien Sutil gebeurd dit seizoen, ergens 3de piloot geworden ofzo..?

Member Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Niemand moet diene hebben wegens "Slechte reclame" doordat hij iemand gestoken heeft met een (gebroken) champagneglas .

Perez wordt vooral gelinkt met Ferrari doordat hij deels daar zijn opleiding kreeg dacht ik, maar prestatiegewijs zijn er eigenlijk geen redenen om hem in de Ferrari te steken. Is een beetje het niveau Maldonaldo. Ik voorzie louter een Fischichella scenario dan gebeuren: Niet strontslecht maar niet beter dan Massa. Perez eindigt nu altijd ongeveer waar Massa zit (op diene ene uitschieten na), en die Ferrari is niet beter dan de Sauber denk ik.

Ik denk dat voor dit seizoen niet veel meer uitmaakt wie in de Ferrari kruipt. Misschien doen ze daarom beter eens zot, door vb. Jules Bianchi erin te steken? Ik denk dat ze enkel Jerome erin zouden steken indien ze in hem geloven op lange termijn. Dus veel zal afhangen tot hoever ze geloven in Perez .

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten