Pagina 138 van 273 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188238 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.741 t/m 2.760 van 5447
    Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nochnoii Bekijk bericht
    racen is niet alleen hard knallen. Racen is efficiënt omgaan met alle middelen die je ter beschikking hebt. (je wagen, fuel, banden, ...). Misschien ligt de nadruk een beetje teveel op banden, maar iedereen rijdt ermee dus het ligt echt aan de teams als je er goed of slecht mee presteert.
    Ge hebt wel gelijk dat racen meer is dan hard knallen. Maar, en dat is hier al eerder gezegd, soms zijn die banden al op na een handvol ronden, da's echt abnormaal weinig.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krisdw Bekijk bericht
    Maar wat is er gebeurt met de term "racing incident"? Mannen toch, moet elke fout nu bestraft worden? Als je op luttele centimeters tegen 300 km/u van mekaar rijdt kan je verwachten dat er eens iets gebeurt. Dit is nu eenmaal racen, niet elk accidentje moet bestraft worden. Vind ik persoonlijk hé, ik verwacht niet dat iedereen het hier met mij eens is.
    Ik ben het wel met u eens. Niet alleen leggen ze technisch al belachelijke restricties op. Maar ook de piloten worden op deze manier beknot.

Approved 9-lifer Muismat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Typhon` Bekijk bericht
    Trouwens, da's toch geen 1 april vandaag?
    Ferrari ziet in D'Ambrosio vervanger voor Massa - HLN.be

Ik geef het evenveel kans als het feit dat Pep Guardiola de nieuwe rode duivels coach wordt, magoed het zou natuurlijk fantastisch zijn.
    Stel u voor

Member fearofthedark's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    1
    ergens een summary te vinden van de race van gisteren?

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk bericht
    Ja man D'ambrossio !!!!!! Komaan ferrari! Alleen willen ze een rijder die niet in Alonso z'n weg rijdt.. dan kunnen ze beter iemand anders nemen !
    Ik denk niet dat D'Ambrosio in Alonso's weg zal rijden.

Maar... ik denk dat het bij Ferrari zo goed als vast staat dat volgend seizoen Perez 2de rijder wordt. Denk ik eerder dat dit niet goed zou zijn voor Jerome zijn carriere. Hij zou sowieso eerst een race of 4-5 serieus moeten wennen aan de wagen, om dan nog een half seizoen te mogen uitrijden en (vermoedelijk) plaats te moeten maken voor de Mexicaan. Ik weet niet of dit wel zó super zou zijn voor hem.
    Indien hij een beetje een goede indruk maakt kan het alleen maar positief uitdraaien. Zeker (zoals hierboven al gezegd) naar kleinere teams toe.

En als hij geen goede indruk geeft, dan is hij mogelijk alle kansen kwijt, dat klopt. Maar als je nooit je nek uitsteekt ga je er ook nooit raken.

Approved 9-lifer Y-Ssin's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Niet dat ik het hem gun, iedereen moet zich maar eerst bewijzen, maar ik denk dat D' Ambrosio bij Ferrari zijn carrière niet goed zal doen. Simpel zal het niet zijn om zo int midden van het seizoen in te vallen, dan blijft hij beter, voor dit seizoen dan toch, bij Lotus...

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bwa, als hij invalt bij ferrari, en hij doet het goed, kan het alleen maar goed zijn voor zijn carriere. t zal idd niet simpel zijn naast Alonso, maar slechter dan Massa kan het niet

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    De slechtste invalbeurt staat nog op naam van Badoer. Badoer overtreffen lijkt me onmogelijk

Approved 9-lifer Schnippy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    D'Ambrosio in Ferrari: eerste gedacht: Wauw!

Maar... ik denk dat het bij Ferrari zo goed als vast staat dat volgend seizoen Perez 2de rijder wordt. Denk ik eerder dat dit niet goed zou zijn voor Jerome zijn carriere. Hij zou sowieso eerst een race of 4-5 serieus moeten wennen aan de wagen, om dan nog een half seizoen te mogen uitrijden en (vermoedelijk) plaats te moeten maken voor de Mexicaan. Ik weet niet of dit wel zó super zou zijn voor hem.
    Tiens, gewoonlijk ben ik geen pessimist. Moet eens naar de dokter ofzo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Dan nog, als er bij lotus geen plaats is volgend jaar kan dit helpen om bij bv sauber binnen te raken
    Ik zou dit toch als een positieve ervaring zien hoor, neem nu dat hij beter presteert dan Massa wat niet zo moeilijk zou moeten zijn en hij helpt goed mee met het ontwikkelen dan heeft hij toch een naam gemaakt bij een groot team : Sponsors, naambekendheid, meer kans op een team volgend jaar zoals falc zegt bij lotus weinig waarschijnlijk dat hij daar een plaatsje kan verzilveren. Denk wel dat Ferrari nog niet 100% zeker is om Perez volgend jaar van een plaatsje te voorzien aangezien kobayashi nu ook voor hem eindigt...

Weliswaar waren de penalty's voor Vettel en Massa bullshit volgens mij...

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Weliswaar waren de penalty's voor Vettel en Massa bullshit volgens mij...
    Goed dat je dit ter sprake brengt. Ik kan niet inbeelden dat Vettel daar niet gelift zou hebben, brokstukken vlogen naar zijn kop lol

De reden wellicht waarom hij zijn PB in die 1ste sector gezet heeft. DRS van achter Schumi te hangen en daarna vrije baan.

Ik bedoel stel je voor dat je net nieuwe banden hebt gepit en er gebeurt een dom ongeval ver van de baan, en je zet logisch je PB in die sector omdat nieuwe banden zoveel meer grip bieden. Een domme regel weer in mijn ogen -.-

Ik zou wel graag geweten hebben wat Vettel zijn laptijden waren op het einde.
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

F1 expert Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    De slechtste invalbeurt staat nog op naam van Badoer. Badoer overtreffen lijkt me onmogelijk
    Denk maar eens aan de invalbeurt die Fisichella gemaakt heeft bij Ferrari. Die stond nergens meer door in het midden van het seizoen in te vallen.

Member
    iTrader
    0
    Wel rekening mee houden dat ferrari toen al lang gestopt was met het updaten van die auto

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothrek Bekijk bericht
    Denk maar eens aan de invalbeurt die Fisichella gemaakt heeft bij Ferrari. Die stond nergens meer door in het midden van het seizoen in te vallen.
    Badoer was erger.
    daarbij, de ferrari was toen gewoon moeilijk om onder de knie te krijgen, zelfs Raikkonen haalde er pas op 't einde presentabele resultaten mee

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel Bekijk bericht
    Badoer was erger.
    daarbij, de ferrari was toen gewoon moeilijk om onder de knie te krijgen, zelfs Raikkonen haalde er pas op 't einde presentabele resultaten mee
    Welja, dat is mijn punt net. Massa is gene compleet lompen. Hij heeft in de winter getest en al 5 races met die kar gereden en krijgt de auto maar niet onder de knie. Is het dan slim iemand midseason in zo een moeilijk auto te steken?

Member
    iTrader
    0
    vraag is waarom hij de wagen niet onder de knie krijgt

iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    vraag is waarom hij de wagen niet onder de knie krijgt
    Makkelijk rijdbaar lijkt hij alleszins niet.

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothrek Bekijk bericht
    Is het dan slim iemand midseason in zo een moeilijk auto te steken?
    Yep. WCC halen ze sowieso niet binnen met Massa en Alonso helpen kan hij ook niet doen, dus wat riskeren ze?

F1 expert marle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Yep. WCC halen ze sowieso niet binnen met Massa en Alonso helpen kan hij ook niet doen, dus wat riskeren ze?
    Financieel is het ook niet echt aantrekkelijk. Massa betalen voor het contract te breken. Lotus betalen om D'Ambrosio over te nemen.

Nu als de situatie zo nog een race of twee blijft, zal Ferrari wel iets moeten doen of het nu veel geld kost of niet...

Als je zag hoe gemakkelijk Massa Maldonado door liet als hij gelapt werdt, toont aan dat het waarschijnlijk al stinkt tussen Ferrari en Massa.

Member Shaddix's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Lotus gaat geen geld vragen hoor. Als het door gaat lenen ze hem gewoon uit.

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    . Denk wel dat Ferrari nog niet 100% zeker is om Perez volgend jaar van een plaatsje te voorzien aangezien kobayashi nu ook voor hem eindigt...
    Welja Perez werd wel aangetikt met platte band tot gevolg in bocht 3 dacht ik. Dus die zijn race was ook al deftig verknalt dan

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De kans is klein, maar ik zit hier toc stilletjes te hopen. In een Ferrari is de kans om eens op het podium te staan wel redelijk groot.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten