Pagina 113 van 273 EersteEerste ... 1363103109110111112113114115116117123163213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.241 t/m 2.260 van 5447
    Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    De rijders en teams moeten s stoppen me bleiten over de banden
    Waarom? Omdat het "voor iedereen hetzelfde is"?

Ik denk, mocht ik als volbloed racepiloot constant op mijn bandenslijtage moeten letten en geen enkele keer vollenbak kunnen gaan, dat ik ook iets zou hebben van "jah... en graag zou ik toch wel eens iets willen laten zien zonder de rubber ervan af vliegt..."

De reden dat ze er zoveel over "bleiten" is ook gewoon dat alles dit jaar, nog meer dan andere jaren, rond bandenslijtage draait. Set-up dit jaar bestaat erin, niet om zo snel mogelijk te gaan tijdens de race, maar wel om de banden zo proper mogelijk te houden... En dat kan toch ook de bedoeling niet zijn. Of vind jij dat wel dan?

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proim Bekijk bericht

Bende grapjassen
    Welke zender was dat?

Member Glaeden's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bende speelvogels

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Welke zender was dat?
    Geen idee, denk dat het een Chinese zender moet geweest zijn.

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    De rijders en teams moeten s stoppen me bleiten over de banden
    Geweldige argumentering daar falc

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat iemand met MS zijn ervaring wel weet waarover hij spreekt

Vergelijk ook eens de qualif-tijden en de snelste racerondes. Dat verschil ondersteunt ook wat Schumi zegt.
    Pole: 1.32.4
    Fastest Lap: 1.36.4

Vroeger ten tijde van Bridgestone & Goodyear was dat verschil belange niet zo immens. Het afschaffen van het tanken speelt hierin een kleine rol, maar op het einde van de race is hun tank ook bijna leeg en hebben ze ook een relatief nieuw setje banden.

Trouwens, vind het er wel een beetje over hoe gefrustreerd Alonso daar reageert op zen twitter. Rosberg verdedigde aggressief, maar correct volgens de regels imo. Hij is maar 1 keer van zen lijn gegaan.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Meh, teams en rijders hebben groot gelijk. Rij een paar ronden wat hard om iemand in te halen, en je mag het vergeten voor de rest van de stint. Dit is niet waar racen om draait.

Heb dat hier trouwens een tijdje geleden ook gezegd.

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Heb het hier ook al meermaals gezegd. Dé reden waarom Hamilton het zo "slecht" doet.

Rijders als Button en Vettel hebben in mijn ogen het voordeel wegens de smoothere rijstijl die ze hanteren.

Maar vorig jaar was dat degradatieprobleem toch niet zo erg had ik de indruk?

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Meh, teams en rijders hebben groot gelijk. Rij een paar ronden wat hard om iemand in te halen, en je mag het vergeten voor de rest van de stint. Dit is niet waar racen om draait.
    Voila, dit zegt alles.

Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    kan ik ergens de highlights van de race zien ?

Member Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    anderzijds is dit denk ik net mede verantwoordelijk voor dat het voorlopig zo spannend is, omdat je zo situaties krijgt zoals Raikonnen in China, Rosberg in Maleisie en Di Resta vandaag. Je moet ook weten dat door die banden het ook moeilijker is te verdedigen, het gaat hem inderdaad gewoon om op't juiste moment alles eruit persen.

Member Hamiltoe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (95%)
    idd grapjassen, bere

Member lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    In mijn ogen ging Rosberg erover en is de frustratie van Alonso terecht! Ik hoop echt dat ze Rosberg dit seizoen zo tegen de muur duwen. Hij wint ook is iets en hij gaat direct zo rijden, nee dank u.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squan Bekijk bericht
    Waarom? Omdat het "voor iedereen hetzelfde is"?

Ik denk, mocht ik als volbloed racepiloot constant op mijn bandenslijtage moeten letten en geen enkele keer vollenbak kunnen gaan, dat ik ook iets zou hebben van "jah... en graag zou ik toch wel eens iets willen laten zien zonder de rubber ervan af vliegt..."

De reden dat ze er zoveel over "bleiten" is ook gewoon dat alles dit jaar, nog meer dan andere jaren, rond bandenslijtage draait. Set-up dit jaar bestaat erin, niet om zo snel mogelijk te gaan tijdens de race, maar wel om de banden zo proper mogelijk te houden... En dat kan toch ook de bedoeling niet zijn. Of vind jij dat wel dan?
    Het draait in eender welke tak van de autosport om banden sparen. Als ze nu de klok gaan terugdraaien zitten we met races van voor 2010, waar alles in de eerste ronden beslist werd en het de rest van de race treintje rijden was en het alleen nog draaide om banden en brandstof te sparen, retesaai dus.

Red bull zat vorig jaar constant te neuten om de banden tot in spa bleek dat ze qua afstellingen buiten de limieten gingen die pirelli had opgegeven.

De banden zijn wat ze zijn, en de teams en rijders moeten zoeken naar de beste manier om er mee om te gaan ipv van constant te liggen "bleiten"

Alleen de kliff mag iets zachter imo
    dude

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    In mijn ogen ging Rosberg erover en is de frustratie van Alonso terecht! Ik hoop echt dat ze Rosberg dit seizoen zo tegen de muur duwen. Hij wint ook is iets en hij gaat direct zo rijden, nee dank u.
    Het zag er redelijk hard en spectaculair uit maar Rosberg ging gewoon helemaal naar rechts van de baan en Hamilton besloot rechts toch maar voorbij te gaan.

Bij Alonso net dezelfde verdedigende lijn, enkel zag ik niet goed of Alonso er al naast zat. Leek wel op het randje

Approved 9-lifer Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Ik vond het al bij al wel meevallen. Hij gaat alleen maar naar rechts, geen sprake van weaving: dus veel verkeerd doet hij niet. Hou er ook rekening mee dat er genoeg plaats is naast de track en dat het niet naast een muur is gebeurd. En in't verleden hebben zowel Alonso als Hamilton al getoond ook niet vies zijn van iemand naar buiten duwen.

Btw, noodgedwongen de race op VT4 bekeken en ik moet zeggen dat het al bij al wel meevalt. Een paar kleine foutjes en versprekingen en geregeld wel eens een zinnige opmerking. Alleen ontbreekt het enthousiasme soms, wat wel jammer is. Langs de andere kant wel eens blij om een race te zien zonder commentaar met dikke laag Brits chauvinisme.

Member Glaeden's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kvond gwn de moment waarop Rosberg naar rechts dook nogal gevaarlijk en te laat. Zowel Hamilton als Alonso hadden een pak meer snelheid en maakten hun beweging naar rechts wnr ze er vlak achter zaten (kdenk dat Hamilton er al naast zat met zijn neus). Dan kiest Rosberg om zijn lijn te verdedigen en hun naar buiten te sturen.

In vergelijking heb je dan Vettels defense tegen Raikonnen in T1, hij gaat tijdig zijn verdedigende lijn rijden en behoud goed en proper zijn positie.

Ben blij dat Rosberg daar in China gewonnen heeft en op VT4 zeiden ze dat hij precies aan zelfvertrouwen gewonnen had. Arrogantie zullen ze bedoeld hebben

soit, mijn mening vooraleer ik hier geflamed wordt
    Guildwars 2: Zane
    iRacing: Yannick Van Broeck

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Ik vond het al bij al wel meevallen. Hij gaat alleen maar naar rechts, geen sprake van weaving: dus veel verkeerd doet hij niet. Hou er ook rekening mee dat er genoeg plaats is naast de track en dat het niet naast een muur is gebeurd. En in't verleden hebben zowel Alonso als Hamilton al getoond ook niet vies zijn van iemand naar buiten duwen.
    iemand buiten de limieten van de baan dwingen is gewoon niet toegestaan. volgens het boekje was Schumacher in Hongarije correcter dan Rosberg gisteren. (Barrichello zat niet ín de muur, dat zou het verhaal anders gemaakt hebben). het is gewoon weer een voorbeeld van hoe inconsistent de stewarding is in de F1.

en dat van die banden? ik snap niet hoe mensen met een uitgestreken gezicht zeggen dat er tegenwoordig meer aan banden-management gedaan wordt? vergelijk met 5 jaar geleden of zo: toen was het allemaal treintje rijden, en allemaal heel clean, enz. nu: bijna elke ronde in duel, elkaar opjagen, en regelmatig banden blokkeren enz. precies het omgekeerde van "meer bandenmanagement". denk je echt dat Rosberg en Alonso hun duel zo ver op het vuil (en in het woestijnzand!) zouden doorgedreven hebben als ze alleen maar aan hun banden gedacht zouden hebben?

Member Typhon`'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    lol

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten