Hahahaha, goddelijk dit.![]()
Hahahaha, goddelijk dit.![]()
HRT's nieuwe logo / stijl:
![]()
True. Hun nieuwe wagen lijkt nergens op. Lelijk en bovendien ook traag.
Oh wait, we hebben hun nieuwe wagen nog niet eens gezien.
ge moet nu ook niet overdrijven hé. Hun eerste wagen was lelijk, die van het vorige seizoen viel nog goed mee. De sauber etc waren een pak lelijker.
Eerlijk gezegd, ik denk dat ze zich bij Mclaren stilletjesaan zorgen beginnen maken. Blijkbaar zijn de meeste teams, onafhankelijk van elkaar, toch op deze neus uitgekomen als optimaal antwoord op de nieuwe reglementering. Dat zal wel voor een reden zijn.
Misschien krijgen ze alsnog gelijk maar ik zou er, Mclaren zijnde, op dit ogenblik toch even niet gerust in zijn.
Mijn indruk ivm voorvleugel zegt dat McLaren gaat sukkelen op de high downforce circuits en beter is op tracks zoals Monza, Belgium. Jaartje 2010 all over again![]()
‘RB8 heeft mooiere neus dan Ferrari’ - Nieuws van F1 Pits
Ik denk dat Mclaren alleen gaat blijven met hun niet bobbel neus. Nuja als HRT geen bobbel heeft dan wilt da eerder zeggen dat ze geen nieuwe neus konden betalen en met de oude rondrijden waar een dikzak heeft opgezeten.
Hmm, als McLaren nu de bal compleet heeft misgeslaan, kan Lotus misschien nog voor een onverhoopte derde plaats gaan![]()
Damn, wat een lelijk hok![]()
Ik snap het nut van die regel toch ni goe zenne. De tip van de neus staat toch nog altijd even hoog? Ja er is een knik, maar de neus is bijna perfect waterpas tot aan de punt. Ze hadden beter in de regels gezet dat de tip van de neus maximaal x hoog is, en niet het punt net voor de ophanging.
alé nu nog red bull en torro rosso vandaag.
Wat me ook opvalt is dat die neuzen precies veel langer zijn geworden. Wordt wel aanpassen als ze op het scherp van de snee rijden.
Jacky bails out ?
Jacky Eeckelaert has left the HRT team, where he was heading up the design work of its new 2012 challenger.
The Belgian was appointed to the role last October after Geoff Willis left during the summer, but HRT has opted not to give him a new contract after his existing one expired at the end of January.
"It is part of the restructuring of the team and the decision was taken some time ago," a spokesperson told AUTOSPORT.
Jacky Eeckelaert leaves HRT F1 team - F1 news - AUTOSPORT.com
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)