Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
    Member Anvil's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Nu zondag eerste match van de FFL te Puurs.West Vlaanderen Tribes tegen de Brussels Black Angels ( Belgian Bowlers van vorig seizoen ).Het gaat ne zwaren match worden, de Angels die een revenge zoeken en de Tribes die hun winning streak willen voortzetten.

Na deze match is het aan de Limburg Shotguns tegen de Puurs Titans, hopelijk owrdt dit ook een deftige game

wie gaat er ( als speler of als toeschouwer )? ik zal er alvast zijn om (hopelijk) wat angel velugelkes te verzamelen

Member wtf?hax!kthxbye's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Binnen een paar maand ben ik terug in België. Sowieso ga ik het proberen. Ik weet enkel nog niet waar... West-Vlaanderen/ Oost-Vlaanderen :/

iTrader
    1 (100%)
    West vlaanderen heeft de West Vlaanderen Tribes, wij trainen zowel in Izegem als in Oostende ( tijden en plaatsen veranderen nogal, best eens vragen als je van plan bent om eens af te komen ).Bij ons krijg je 3 gratis trainingen als je eens wilt proberen.

Oost Vlaanderen heeft de Gent Gators, geen idee wanneer die trainen, maar zo te zien trainen die wel enkel te Gent ( zou je eens moeten navragen bij de Gators zelf natuurlijk ).

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Jullie kunnen misschien Moss of T.O eens bellen?

Member Tyki's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Stel dat ik hiermee wil beginnen, aan wat zou ik me als beginneling mogen verwachten? Hoe weet je welke rol het best bij je past? Hangt dit ook af van welke rollen bij een team eventueel al 'volzet' zijn? En op welke manier leer je kennismaken met de sport?(Regels, de juiste technieken, etc.)

Ik ben sedert enkele maanden begonnen met krachttraining en daarbij had ik graag een sport gedaan waar die kracht bij van pas komt, maar waar ook wat snelheid mee gemoeid gaat. Gezien mijn interesse in AF lijkt het me wel de moeite om eens serieus te overwegen, ook al is de sport niet zo populair hier. ()

Ik heb een vage kennis van hoe het spel gespeeld word, maar ken heel weinig van het AF wereldje. De sport heeft me altijd al geïnteresseerd maar ik wist niet eens dat het mogelijk was om er hier in België serieus mee bezig te zijn. >>

iTrader
    1 (100%)
    Best van al is eens naar de dichts bijzijnde ploeg gaan, in u geval zou dat wss de Leuven Lions zijn.Waarschijnlijk zul je dan wel eens kunnen mee-trainen, zodat je kennis kunt maken met de sport ( bij ons de Tribes wordt je der gewoon ingesmeten, je leert het wel terwijl we bezig zijn, maar we leggen alles wel goed uit ).

Qua rol, als je groot, breed en sterk zijt ga je meer kans maken op de linie, terwijl als je kleiner, snel en gemiddeld weegt, je meer receiver/safety/cornerback komen.je zult zien dat de wide receivers bijna allemaal fijne, rappe gastjes zijn, terwijl de manne die op de line of scrimmage staan zo goed als allemaal goei beren zijn ( er zijn uitzonderingen, maar niet zoveel in belgie ).Hulp bij het bepalen van je positie zal ja natuurlijk krijgen als je naar een ploeg gaat.

Spelregels kun je overal wel vinden, maar het doen geeft je nog altijd de meeste kennis vindt ik ( en VEEL ESPN kijken ).

Dit weekend eerste match tegen de Brussels Black Angels, MAN wat een spannende match.Het heeft tot de laatste minuut geduurt dat het een tie was.Tribes zijn wakker geschud, wat wel nodig was want DAMN zoveel tackles missen is niet meer gezond.Uiteindelijke eindstand was 13-6 voor de Tribes.

De 2de match van de dag, tussen de Puurs Titans en de Limburg Shotguns was een afslachting, de Shotguns waren met 19man aanwezig.Denk dat de stand daar op een 50-7 ofzo belandt is.
    Number 75 of the Izegem Tribes - Defensive Tackle
    Excitus Acta Probat

iTrader
    1 (100%)
    Dit weekend terug Football in belgie ( de 2 vorige weekends ook, maar had dan geen tijd om hier deftig te posten ), ditmaal tussen de West Vlaanderen Tribes - Limburg Shotguns en de Puurs Titans tegen de Leuven Lions.

Tribes Shotguns ; Zal waarschijnlijk niet zo spectaculair zijn, de Shotguns zijn aan een bouwjaar bezig, zitten zonder coach en zitten met roster troubles ( eerste match 19 man aanwezig, 2de 18man, doet zeer als ge met 11 opt veld moet staan, Iron Man Football is hard! ).Tribes zitten met een paar blessures in de ranks, maar in een match zoals deze kunnen de rookies zich ook eens uitleven en (hopelijk) zich bewijzen.

Titans - Lions : Dit belooft dan weer een iets interessantere match te worden.De lions zijn sterk bezig, vooral in offense dan, waar de titans op defense goed hun mannetje staan.

Als er mensen willen komen; deze wedstrijden zijn in Leuven, hometurf van de Lions.

Verder zijn er ook nog de Brussels Black Angels - Brussels Bulls en Antwerp Diamonds - Gent Gators.

Hier is de Match-to-Watch die tussen de brusselse teams.De Angels hebben met hun nipte loss tegen de Tribes en de NIPTE win tegen de Lions toch wel een ietwat slechte start van het seizoen.De Bulls daarentegen hebben met hun eerste match direct een win tegen de Lions, wat een al wat betere start is.Vorig seizoen was de strijd geïndigt op 0-0, maar daar de Angels wat zwakker gestart zijn dit jaar, vermoed ik dat deze keer de Bulls zullen winnen.

Diamonds - Gators is ook een degelijke match.Gators zijn dit jaar een snelheids-gericht team met enkele rookies, maar de diamonds laten zich zeker niet kennen en beide kunnen hier aan de haal gaan met de overwinning.Toch zie ik de mannen van Gent ietsje sneller met de punten lopen.

Deze wedstrijden zijn in Gent, homefield van de Gators.

Hopelijk komt er wat volk opdagen qua toeschouwers, altijd leuk om voor een crowd te spelen

Member
    iTrader
    11 (100%)
    hmmm de thread hier ne keer doorlopen en ik zou iets terug van teamsport willen doen.
    voorbije 2 jaar enorm geinteresseerd geraakt in NFL dus waarom is geen AF proberen?

Nu ik heb meer dan 5j stilgezeten en nu terug beginnen fitnessen/krachttraining beginnen doen. Conditie is momenteel op bijzonder laag pitje.

Ik ben 30 en is dat dan niet wat te laat om te beginnen met AF?
    de dichtste club is de titans in puurs. Ik zie daar ongelooflijk veel volk op de roster staan maar zonder nummer. Ik neem aan dat die dan allemaal op de reserve lijst staan?

Approved 9-lifer Remi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inqubus Bekijk bericht
    hmmm de thread hier ne keer doorlopen en ik zou iets terug van teamsport willen doen.
    voorbije 2 jaar enorm geinteresseerd geraakt in NFL dus waarom is geen AF proberen?

Nu ik heb meer dan 5j stilgezeten en nu terug beginnen fitnessen/krachttraining beginnen doen. Conditie is momenteel op bijzonder laag pitje.

Ik ben 30 en is dat dan niet wat te laat om te beginnen met AF?
    de dichtste club is de titans in puurs. Ik zie daar ongelooflijk veel volk op de roster staan maar zonder nummer. Ik neem aan dat die dan allemaal op de reserve lijst staan?
    Ik ben zelf ook op die leeftijd begonnen hoor.. niks ergs...
    en veel volk wilt ni zeggen da ze geen extra volk kunnen gebruiken.. 't hangt af van uwen bouw en uw kunnen waar ge't best geschikt voor zijt...

Neem gewoon is contact met ze op en ga ervoor

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten