Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member poochie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Voetbalwedstrijd Arsenal

Hoi,

Ik hoop dat ik hiervoor op het goede gedeelte zit van het forum.

Begin dit seizoen heb ik samen met mijn vriendin besloten om een weekendje Londen te doen en natuurlijk doe ik dit alleen als we ondertussen naar een wedstrijd van Arsenal gaan kijken!

Nu heb ik al enkele sites geraadpleegd alsook informatie gevraagd bij een reisbureau. Toch vind ik de prijzen voor een ticket vrij duur (500 pond voor een wedstrijd tegen man city bijvoorbeeld tot 600 pond voor een wedstrijd tegen Chelsea) dit met hotel voor 2 dagen. Als ik dan Eurostar bijreken krijg ik het toch wel even warm...

Nu had ik graag van iemand hier gehoord of ze hiermee ervaring hebben? Is er misschien een site om jezelf 'in te schrijven' om goedkoper aan tickets te geraken. (Ik sta open om een supportersclub te contacteren om hier zo een jaarlijks event van te maken).
    Hoe lossen jullie dit op?

Graag suggesties!

Groetjes
    Alive and kicking

Approved 9-lifer
    iTrader
    878 (100%)
    Als je naar een topmatch wilt gaan genre Man City / Chelsea / Man u / ... betaal je gewoon veel. Er zijn amper losse tickets te verkrijgen.

En via een SC regelen zal ook niet simpel zijn om snel een match te kunnen gaan zien. Clubs die ik ken van Liverpool en Manchester hebben hier wachtlijsten die al oplopen tot 1,5 jaar
    RSC ANDERLECHT : Pride Of Belgium
    Xbox Live Gamertag : Sportinggboy

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb vrienden die vaak gaan kijken naar Arsenal, dat is dan wel tegen Stoke of Sunderland ofzo. Denk dat ze dan maar rond de 50 Euro betalen. Ze hebben wel zo'n Arsenal membership card moeten aanvragen als ik mij niet vergis.

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (90%)
    Flemish Gooners zou een oplossing kunnen zijn...

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Arsenalbenelux.be
    ik ben zelf nog wel niet met hun meegeweest, dus zou niet weten hoe het geregeld word
    Xbox Live: SSSander
    No respawning or cheatcodes & a crappy final stage ending a mediocre story mode.
    Real life; worst fucking game ever.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten