Pagina 78 van 593 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178578 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.156 t/m 1.170 van 8894
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tragezot Bekijk bericht
    Maar 'k ben op de goeie weg. Bloed laten controleren vorige week en uitslagen zijn perfect. Geen tekorten, alles binnen de waarden.
    Hier meer dan 8 maanden na mijn eerste afwijkende bloedresultaten nog altijd chronische leuko- & trombocytopenie en ernstige vermoeidheidsklachten. "I just don't know what to do with myself"

Approved 9-lifer Kreative88's schermafbeelding
    iTrader
    26 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skate Bekijk bericht
    ik heb nog een vraagje om weer even af te wijken :/
    -ik rijd pas met een koersfiets (heb hiervoor altijd met een mtb gereden).
    Maar mijn vraag luid als volgt: met wat moet ik oppassen op de weg om niet al te vlug lek te rijden?
    Ik denk dat lekke banden vooral met de kwaliteit van je buitenband te maken hebben. Je kan constant paniekerig rondrijden en alle scherpe voorwerpen ontwijken maar af en toe zal je toch in iets rijden.

Met mijn Specialized had ik wekelijks platte banden (standaard buitenband) daarna heb ik Continental GP4000 banden gekocht en nu al enkele maanden zonder!

Wat ook helpt is ervoor zorgen dat je banden de juiste druk hebben (meestal staat er op de band een minimum en maximum PSI).
    .

Member skate's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kreative88 Bekijk bericht
    Ik denk dat lekke banden vooral met de kwaliteit van je buitenband te maken hebben. Je kan constant paniekerig rondrijden en alle scherpe voorwerpen ontwijken maar af en toe zal je toch in iets rijden.

Met mijn Specialized had ik wekelijks platte banden (standaard buitenband) daarna heb ik Continental GP4000 banden gekocht en nu al enkele maanden zonder!

Wat ook helpt is ervoor zorgen dat je banden de juiste druk hebben (meestal staat er op de band een minimum en maximum PSI).

ja, 8bar-8.5bar en ik heb aangepaste banden maar vraag me niet welke ik heb deze fiets tweedehands gekocht maar hij rijdt lekker zacht en veel sneller snel. haha grappig tongtwister
    'bollen doet het, comfort is maar luxe'

iTrader
    26 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelS Bekijk bericht
    Waarvoor dank, zo zag hij eruit toen ik 'm kocht in juli van vorig jaar. Kleine mods kunnen veel verschil maken!
    Hoe zijn die Planet X wielen ? Geraak je daar nog een gemiddelde helling mee op?
    .

Member
    iTrader
    0
    Bedoel je qua gewicht? Omdat ze zo hoog zijn ogen ze misschien zwaar en log, maar ze wegen niet meer dan dat setje laagvelgen dat er oorspronkelijk opstond. Zijn ook tubulars hé dus dat scheelt dan ook weer wat. Over de duurzaamheid kan ik mij (nog) niet uitspreken omdat ik er door mijn ziekte nog niet veel mee kunnen rijden heb. Ik kan je wel zeggen dat je er gegarandeerd veel bekijks mee hebt en dat het "gewoosh" een streling voor het oor is.

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    Ben ook eens op zoek naar een koersfiets maar als beginner wil ik niet direct veel kosten doen, kan evengoed zijn dat binnen 6 maand ik nooit meer fiets en hij in het tuinhuis blijft staan.

Doen FM moeilijk over fietsen die niet bij hen zijn gekocht? Ik zou gewoon ergens een tweedehands willen kopen van een liefhebber..

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommie314 Bekijk bericht
    Ben ook eens op zoek naar een koersfiets maar als beginner wil ik niet direct veel kosten doen, kan evengoed zijn dat binnen 6 maand ik nooit meer fiets en hij in het tuinhuis blijft staan.

Doen FM moeilijk over fietsen die niet bij hen zijn gekocht? Ik zou gewoon ergens een tweedehands willen kopen van een liefhebber..
    Hoeveel wil je er aan uitgeven?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Member tommie314's schermafbeelding
    iTrader
    54 (98%)
    800-1000

Member tragezot's schermafbeelding
    iTrader
    3 (71%)
    En het noodlot slaat toe:

Vandaag is m'n koersfiets gestolen in Gent. Gestolen zoals hij erbij staat, met hoge wielen:

Ik zou het ten zeerste appreciëren moesten jullie dit delen op je facebook. Of gewoon al een oogje in het zeil houden op tweehandssites, het echte leven want zo'n fiets valt wel op. Misschien heb je hem deze avond zelfs al in het Gentse gezien.

'k Zit in zak en as.
    Een aardbeving maakt bergen, en voor bergen hebben we ontzag. - Bint (F. Bordewijk)

iTrader
    26 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelS Bekijk bericht
    Bedoel je qua gewicht? Omdat ze zo hoog zijn ogen ze misschien zwaar en log, maar ze wegen niet meer dan dat setje laagvelgen dat er oorspronkelijk opstond. Zijn ook tubulars hé dus dat scheelt dan ook weer wat. Over de duurzaamheid kan ik mij (nog) niet uitspreken omdat ik er door mijn ziekte nog niet veel mee kunnen rijden heb. Ik kan je wel zeggen dat je er gegarandeerd veel bekijks mee hebt en dat het "gewoosh" een streling voor het oor is.
    Ja vooral wat gewicht betreft, ik vermoed dat je eens boven de 30 wel vooruit vliegt maar hoe snel ben je op snelheid met zoon wielen? Plus wat bij een zijwind en hoe makkelijk rem je ?

Ze steken ook mijn ogen uit moet ik zeggen . Ik zit regelmatig wel rond te kijken op de site van Planet-X. Ooit haal ik zeker zoon setje aero wheels in huis, gewoon al voor de looks en om op lange vlakke stroken eens te kunnen vlammen.
    .

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7

Vandaag is m'n koersfiets gestolen in Gent. Gestolen zoals hij erbij staat, met hoge wielen:

Ik zou het ten zeerste appreciëren moesten jullie dit delen op je facebook. Of gewoon al een oogje in het zeil houden op tweehandssites, het echte leven want zo'n fiets valt wel op. Misschien heb je hem deze avond zelfs al in het Gentse gezien.

'k Zit in zak en as.

Owh man, dit is wel zeer erg! Ik zal hem posten op Facebook en wielrennersfora en zal eens uitkijke op 2dehands-sites. Is hij voor jouw deur gestolen? Was hij op slot/getuigen? Kunt gij hem niet tracken? Ik al allesinds eens rondkijken, en hopelijk is ie nog niet naar het buiteland.

†15-02-2012†

iTrader
    26 (96%)

'k Zit in zak en as.
    Vreselijk , echt schandalig hoe tegenwoordig alles vast aan de grond genageld moet zijn of ge zijt het kwijt.

Waar is hij gestolen, gewoon bij u thuis?
    .

Member tragezot's schermafbeelding
    iTrader
    3 (71%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht

Owh man, dit is wel zeer erg! Ik zal hem posten op Facebook en wielrennersfora en zal eens uitkijke op 2dehands-sites. Is hij voor jouw deur gestolen? Was hij op slot/getuigen? Kunt gij hem niet tracken? Ik al allesinds eens rondkijken, en hopelijk is ie nog niet naar het buiteland.

Ja, gestolen vanop m'n appartement. Vraag me niet hoe, want geen sporen van inbraak op de deur te vinden.

Geen getuigen, niemand van het gebouw of bij wie we al hebben aangebeld heeft iets gehoord of gezien. Morgen een 100tal blaadjes afdrukken en hier in 't straat in de brievenbus steken. Iemand moet wel iets gezien hebben. Bovendien weet iedereen hier in de straat dat ik met die fiets rij.

Foto aan de politie gegeven. Morgen naar huis rijden en zoeken tussen m'n papieren of ik nog ergens het kadernummer vind.

Maar realistisch gezien is de kans erg klein dat ik hem nog terugzie... Fiets is al 2 jaar oud, maar alles tesamen een 4000tal euro kwijt.
    Een aardbeving maakt bergen, en voor bergen hebben we ontzag. - Bint (F. Bordewijk)

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

'k Zit in zak en as.
    Dat is inderdaad serieus balen!
    Hopelijk vind je hem nog terug en was het gewoon een student die snel spijt heeft van zijn daden.
    Woon en werk in Gent (en fiets vaak langs de Schelde), dus zal ik een oogje in het zeil houden.
    Succes met de zoektocht!

Member
    iTrader
    0
    @Tragezot: Say whaaaat???!!! Wat een mokerslag! Shared op FB alvast.

@Kreative: Moeilijk te zeggen aangezien ik niet echt referentiepunten heb. Zijwind voelt soms wel alsof er iemand anders mee aan je stuur aan het trekken is maar serieuze escapades heb ik nog niet meegemaakt. Remmen voelt in het begin wel wat raar aan ja, alsof je op karton remt. Maar ik ben iemand die dikwijls nogal overijverig in de remmen gaat dus dat conservatiever remmen is voor mij zo'n slechte zaak nog niet.

Pagina 78 van 593 EersteEerste ... 286874757677787980818288128178578 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten