Of misschien een slecht afgestelde klikpedaal?
Ik ga hem zaterdag binnen steken bij Van Eyck. Normaal nog in garantieIk durf er zelf niet teveel aan prutsen voor eventueel meer schade aan te richten.
Aan de pedalen zal het niet liggen. Heb al de pedalen van mijn MTB en andere koersfietsen gebruikt.
Ik pak meestal el cheapo mueslirepen mee of bananen, no way dat ik gaan 1 euro geven voor zo'n reep van 30g, echt geldklopperij zijn die sportrepen.
Qua sportdrank doe ik gewoon wa isostar poeder in water ofwel neem ik van die goedkopere river sportdrank mee van den aldi.
Dit al geprobeerd ?
Schoenplaatjes afstellen
Kuota >> Road >> Korsa Lite
Puur uit interesse, maar is dit kader iets waard? Internet leert me niets...
Pffrt, nog sterk aan het twijfelen over de fietsmaat van m'n Canyon. Fietsenmaker blijft erbij dat ik balhoofdlengte moet hebben van 19 (beenlengte van 89,5), maar ik wil een kleiner kader en een agressieve fiets.
On a bright note: Zipp 303 zijn raceklaar voor zondag.
Met welke caoutchouc?![]()
Iemand hier ervaringen met BikeExperience (www.bikeexp.be) in Wuustwezel?
Nog nooit van gehoord, ondanks dat hij hier toch in de buurt zit.
Wel al positieve zaken gehoord over de retul bikefitting van 185 (ook uit Wuustwezel) en zelf zeer positief over de bikefitting van notebohm fitlab (Brecht).
net een nieuw middenblad op mijn mtb gezet.
Heeft die driehoek/pijl een of andere betekenis? moet dat ergens mee gelijkstaan?
http://img100.imageshack.us/img100/1...4117800100.jpg
gelijk met uwen traparm waarschijnlijk, andersom dus!
gvd! , edit; is dat ook zo voor het kleinste blad? (ziet er rondomrond hetzelde uit.)
want daar zie ik geen driehoek opstaan,ftewel is die afgesleten :S
nvm heb gezien dat er op het kleinste kettingblad een verbreding is, die moet ook in het verlengde van de arm?
al doende leren we![]()
Laatst gewijzigd door bloodoo; 4 mei 2012 om 22:36
Ik doe constant de Brugse binnenstad met mijn fiets & ik heb veel problemen door het slechtewegdek/kasseien. Mijn fiets ziet echt af.
Als ik een nieuwe fiets wil kopen, naar wat zou ik dan best uitkijken?
ga ik eerder een mountenbike type op? of iets met vering voor de kasseien ofzo?
Graag tips en advies aub.
Ik wil graag gewoon een fiets die niet veel stuk gaathij moet niet mooi of snel zijn ofzo
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)