Morgen efkes van ninof naar scherpenheuvel en terug, 200km
Hopelijk wa goe weer morgen
Morgen efkes van ninof naar scherpenheuvel en terug, 200km
Hopelijk wa goe weer morgen
Iemand ervaring met Tacx Satori Pro? Kost bij Decathlon iets van een €200. Of zijn er betere alternatieven?
Ik kruip daar geregeld op, misschien bij goed weer minder. Maar ge kunt daarop zeer goed op hartslag trainen
Ondertusse beke tv zien
Alhoewel ik geen schema volg maar zelf mijn grenzen stel
Ik ben deze morgen achter mijn 'nieuwe' fiets geweest. Hij is bedoeld voor op de rollen en voor als het slecht weer is. Mijn EMX-1 mag niet teveel afzien
Ik heb een 2dehands AMX-1 gekocht voor 470 euro. Het leek me een correcte prijs voor een fiets die amper 60km gereden heeftAfgemonteerd met Tiagra trippel.
http://img9.imageshack.us/img9/3040/img0719z.jpg
in afdaling tegen de grond gekletst, 5tal meter gesleerd en tegen soort van splitsing in straat tot stilstand gekomen, vooral mijn stuur is zichtbaar geschaafd, en ik denk da ikzelf de rest van de klap opgevangen heb.. nuja uitwendig niets te zien aan mijn carbon frame, iemand enig idee of er inwendig schade kan optreden na een val?
Als er langs de buitenkant niks aan te zien is zal het langs binnen normaal ook wel ok zijn. Carbon kan wel wat hebben hoor. Ben je frontaal met de carbon ergens tegen gebotst?
ik moest vol in de remmen en begon daardoor te schuiven dus ik lag onder mijne velo.
Mijn wiel kwam dus waarschijnlijk eerst tegen dat verhoogske terecht..
Stuur, schoen en vooral mijne linkerkant geschaafd, dus mijne velo heeft gewoon de grond nie geraakt veronderstel ikdacht dat die klap mogelijk schade zou meebrengen, maar niets te zien op het frame zelf na wat inspectie..
juist s een ritje weest maken met m'n flandria van '76 ^^
Met carbon oppassen ookal zie je niks, zeker alles eens goed nakijken met een blacklight. Dan ben je pas zeker.
Verstuurd van mijn HTC Wildfire S A510e met Tapatalk
Inderdaad, altijd gevaarlijk bij een carbonnen frame. Zou zeker ook je vorkbuis controleren, of daar geen barstje inzit.
Er bestaan machines die dmv x-ray stralen (als ik me niet vergis) inwending breuken kunnen vaststellen, maar of dat de moeite is om dat te laten doen.
Vandaag mijn achterste trainingswiel tubeless gemaakt om eens te testen. Een gewone velg (maw geen UST velg) met een gewone Michelin Prorace 3. Was wel een huzarenstukje om die band gemonteerd te krijgen aangezien Michelins altijd een klein beetje kleiner zijn qua diameter. Voorlopig lijkt de lucht redelijk goed te houden. Is gewoon gefixt met toile isolant en een "losse" sjupappe.![]()
Vandaag in groep ff naar Scherpenheuvel gereden, 220km aan 27,3 gemiddeld. Naar't einde toe begon ik het wel te voelen maar echt dood zat ik nog niet.
Heb vandaag voor de eerste keer in 2 jaar nog is op mijn racefiets gezeten, leuk ritje van 60 km met 28 avg.
Ongewenst waren wel mijn 2 lekke banden, op een setje banden (Vittoria rubino pro) die nog geen 1000 km gereden hebben.
Ivg met mijn andere fietsen vind ik dit wel erg zwak.
Woon-werk fiets:
6700 km zonder lek op bontrager satellite sl (700 x 35)
5800 km zonder lek op schwalbe marathon (700 x 28)
Met welke banden rijden jullie hier eigenlijk en hoeveel lekke banden hebben jullie dan ?
Zijn er mensen in de Buurt van Haacht/Kampenhout die graag eens gaan MTB'en ?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)