Pagina 62 van 413 EersteEerste ... 125258596061626364656672112162 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.221 t/m 1.240 van 8258
    Member Jack The Ripper's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bludgeoned Bekijk bericht
    Geen idee als ik overal zo vlot zou bovengeraken op een 39-25. Rijd eigenlijk altijd richting Vlaamse Ardennen en zwaar stoempen is ook niet aan mij besteed.
    Nog even nadenken dus. Ofwel iets van Rose ofwel van Canyon.
    Met een 39 moet ge al goed getraind zijn om in de bergen boven te geraken hoor. Kunt beter beginnen met een compact (34) en dan achteraf een 39 steken voor hier als uw benen zot draaien met de 34.

Member Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kreative88 Bekijk bericht
    Ik heb de Allez Comp 2011 (zonder HTC branding). Een uitgebreide review neerschrijven kan ik niet (omdat ik te weinig van materiaal ken) maar ik heb er al duizenden kilometers mee afgelegd en nog geen enkel probleem mee gehad. Ik fiets er praktisch dagelijks mee (door weer en wind), ik onderhoud hem goed en hij ziet er nog als nieuw uit.

Heb ondertussen wel al enkele upgrades uitgevoerd (zoals nieuwe wielen) maar in zijn geheel ben ik er heel tevreden mee en heb nog geen minuut spijt gehad dat ik voor dat model ben gegaan. Vanuit een esthetisch standpunt zijn het alleszins mooie fietsen.
    Mooi zo. Tot mijn spijt hadden ze zich vergist en hebben ze hem toch niet in mijn maat, in geen enkele kleur. Morgen dan maar eens rondbellen naar andere dealers in de buurt want ik ben wel verkocht.
    Anders gaat de zoektocht onverminderd voort. Is het eigenlijk bij de meeste merken zo dat ze nu al uitverkocht zijn? Dan zou het misschien oppertuun zijn om te wachten tot er nieuwe modellen zijn ofzo?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Is het eigenlijk bij de meeste merken zo dat ze nu al uitverkocht zijn? Dan zou het misschien oppertuun zijn om te wachten tot er nieuwe modellen zijn ofzo?
    De modellen 2012 lopen nu eenmaal op de laatste benen, die zijn al uit van Augustus/September. De merken maken logischerwijs dan ook geen 2012 meer bij, want straks zijn dat alweer de 'oude' modellen die klanten enkel nog willen kopen met fikske kortingen.
    Ben je niet te 'kieskeurig' dan zullen ze in jou maat nog wel wat hebben, maar wil je een bepaald model dat je 100% zint dan moet je eigenlijk beslissen straks in Augustus als de nieuwe modellen uitkomen. Dan gebeurt het soms nog dat het een tijdje duurt vooraleer je je fiets hebt.

Approved 9-lifer Kreative88's schermafbeelding
    iTrader
    26 (96%)
    Heeft er hier iemand ervaring met de Garmin Edge 800? Ik ben er over aan het twijfelen om er een te kopen. Het is natuurlijk veel geld maar ik woon in de UK en heb al enorm veel problemen gehad met navigatie.

Member bountty's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze zomer maak ik met een groep vrienden een fietstoch doorheen Frankrijk. Ik ben in het bezit van een garmin, en zou alle routes daarop willen zetten. Momenteel zijn alle routes in google maps uitgetekend, maar mijn vraag is: hoe zet ik die google maps routes op mijn Garmin? Het enige wat je precies kan doen is die routes afprinten en linken, maar ik zie nergens een optie ze te downloaden op één of andere manier.

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zelf nog niet geprobeerd (aangezien ik geen edge 800 heb), maar je kan dit misschien eens bekijken: GMapToGPX » Communications From Elsewhere

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Op sites zoals routeyou of wikiloc heb je bij download de keuze om deze rechtstreeks naar uw Garmin device door te sturen. Daarvoor moet je wel een plugin downloaden voor je browser (je wordt ernaar doorverwezen)

Edit: had uw post niet grondig genoeg gelezen
    Ik zal eens checken en kijken of ik iets nuttig kan antwoorden

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

EmP
    EmP is offline
    Member EmP's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *FiReStOnE^-* Bekijk bericht
    Iemand die hier mij tips kan geven ivm een nieuwe fietsreisbestemming voor deze zomer?
    Zou al de 7e keer op rij zijn dat we dat doen met een bende getrainde mannen!

Wat we al gedaan hebben: (veel)
    Franse Alpen (zowel streek Alpe d'Huez, Joux Plane als meer zuidelijker Bonnette enzovoort)
    Franse Pyreneeën (Tourmalet, Aspin, Luz Ardiden, en al andere cols die daar liggen)
    Dolomieten (Fedaia, Pordoi, San Pellegrino, Giau, ...)
    Bormio (Mortirolo, Gavia, Stelvio)
    Ventoux ook al meerdere keren

Dus al redelijk wat gedaan, nu kan ik mij voorstellen dat er nog mooie gebieden in de alpen zijn waar we heen kunnen, zoals Oostenrijk misschien. Iemand ervaring met streek rond Sölden? Kühtai, Timmelsjoch, Brenner, Jaufenpass, dat is wel de moeite neem ik aan? Zwitserse Alpen zijn ook een mogelijkheid..

Spuw jullie ideeën!
    Mallorca?

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Firestone, wil je terug een gebied met grote cols? Dan is Mallorca uiteraard geen aanrader.

Member *FiReStOnE^-*'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    jup, zijn echt wel op zoek naar de grotere cols! vogezen enzo zijn mss ook wel sjiek maar we zoeken echt de grotere cols! + het zou de eerste week van augustus zijn, dan ist mallorca wss te warm + vervoer zou moeilijker zijn aangezien we nu een iemand heeft met een grote camionette die alle fietsen kan vervoeren!

Member michael88_c's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *FiReStOnE^-* Bekijk bericht
    jup, zijn echt wel op zoek naar de grotere cols! vogezen enzo zijn mss ook wel sjiek maar we zoeken echt de grotere cols! + het zou de eerste week van augustus zijn, dan ist mallorca wss te warm + vervoer zou moeilijker zijn aangezien we nu een iemand heeft met een grote camionette die alle fietsen kan vervoeren!
    Mssn iets origineel: pivo veleta, de hoogste weg van Europa en tevens een mooie beklimming --> http://www.climbbybike.com/profile.a...ountainID=4755

Weet wel niet wat daar in de buurt nog ligt.

Member tragezot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EmP Bekijk bericht
    Mallorca?
    Gran Canaria!

(Al is het daar in de zomer wel bloedheet denk ik)

Member F e r o x's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kreative88 Bekijk bericht
    Heeft er hier iemand ervaring met de Garmin Edge 800? Ik ben er over aan het twijfelen om er een te kopen. Het is natuurlijk veel geld maar ik woon in de UK en heb al enorm veel problemen gehad met navigatie.
    Fantastisch toestel. Je gaat het je niet beklagen. Ik heb hem van toen hij net uitkwam. Zowel voor navigatie als ik ga trekken als hulpmiddel bij trainingen (in combinatie met hartslag en cadans sensoren) doet hij perfect zijn werk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bountty Bekijk bericht
    Deze zomer maak ik met een groep vrienden een fietstoch doorheen Frankrijk. Ik ben in het bezit van een garmin, en zou alle routes daarop willen zetten. Momenteel zijn alle routes in google maps uitgetekend, maar mijn vraag is: hoe zet ik die google maps routes op mijn Garmin? Het enige wat je precies kan doen is die routes afprinten en linken, maar ik zie nergens een optie ze te downloaden op één of andere manier.
    Welke kaarten staan er op je Garmin? Je hebt namelijk zoiezo een kaart van Frankrijk op het toestel zelf nodig. De uitgetekende routes exporteer je als GPX en dan is het heel eenvoudig over te zetten op de Garmin.

Member bountty's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door F e r o x Bekijk bericht
    Fantastisch toestel. Je gaat het je niet beklagen. Ik heb hem van toen hij net uitkwam. Zowel voor navigatie als ik ga trekken als hulpmiddel bij trainingen (in combinatie met hartslag en cadans sensoren) doet hij perfect zijn werk.

Welke kaarten staan er op je Garmin? Je hebt namelijk zoiezo een kaart van Frankrijk op het toestel zelf nodig. De uitgetekende routes exporteer je als GPX en dan is het heel eenvoudig over te zetten op de Garmin.
    Frankrijk staat er idd op! En het is juist bij het exporteren dat ik vastzit hoe doe je dat?

EDIT: bedankt bludgeoned! Kan ze downloaden en in een .txt file steken, morgen eens kijken of mijn edge 605 die ook pakt.

iTrader
    2 (67%)
    Nieuwe wielen worden hoogstwaarschijnlijk Zipp 303 met Dugasttubes.

Nieuwe fiets begint vorm te krijgen.

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bountty Bekijk bericht
    Frankrijk staat er idd op! En het is juist bij het exporteren dat ik vastzit hoe doe je dat?

EDIT: bedankt bludgeoned! Kan ze downloaden en in een .txt file steken, morgen eens kijken of mijn edge 605 die ook pakt.
    Je kunt ook de bestandsnaam wijzigen naar gpx.
    Als kml opslaan en via een site als routeyou converteren naar een formaat is ook een middel.

Member z0ran's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tragezot Bekijk bericht

Voor welk frame heb je gekozen?

Member herc's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tragezot Bekijk bericht

Van die dugasten gaat ge geen spijt krijgen. De beste tubes waar ik ooit mee gekoerst heb.

iTrader
    2 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door z0ran Bekijk bericht
    Voor welk frame heb je gekozen?
    Canyon | Racefietsen | Ultimate AL 9.0 Di2

Ultegra DI2: weet niet wat ervan te denken, maar het is snel leverbaar. Komt op 7,0 kg met Zipp

Canyon | Racefietsen | Ultimate AL 9.0 SL

Sram Force: pak lichter, maar niet direct leverbaar. Komt op 6,7 kg met Zipp.

CAAD10 1 DURA ACE

Frameset CAAD10. Mooier dan de Canyons, maar leveringsproblemen en minder stijf. Kan er dan wel Sram Red onderdelen opsteken.

Natuurlijk kan ik ook een Canyon Frame kopen (650) en daar Sram Red (1150) op steken. Dan ga ik een zeer licht en super fietsje hebben. Onder de UCI norm :].

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herc Bekijk bericht
    Van die dugasten gaat ge geen spijt krijgen. De beste tubes waar ik ooit mee gekoerst heb.
    Inderdaad. Nu ik voor een goedkoper Alu kader ga, kan ik wat zotter doen met mijn wielen (maar heb deze nieuw aan een hele goeie prijs gekocht).
    Laatst gewijzigd door tragezot; 21 april 2012 om 20:13

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Op die 100 of 200 gram gaat het nu ook niet komen, ik weet alleen dat DI2 echt geweldig schakelt, met geen mechanische groep te vergelijken

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten