Pagina 59 van 588 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159559 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 871 t/m 885 van 8814
    Member morfer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Blijkbaar da kan mijnen bruinen nie trekken ze

Deze zijn anders ook niet mis

even de prijs van zoeken
    - Pc specs -
    Rampage IV Formula ROG 3930x 4.8 ghzCorsair H100iCorsair + 16 gb Gskill ripjas z 2133mhz EVGA 780TI Classified SLI 27" ASUS PB278Q 1440p AX1200WAtt, Samsung 840 Pro 256gb, Corsair F60gb, 3x300gb Veloci, 2x4tb black, lianli v2120x, asus xonar stx, galaxy S3
    Marantz PM8003 + Bower & Wilkins CM9 + 4Ktv

Member
    iTrader
    0
    Qua "carbon on a budget"-gehalte scoren deze: Planet X Pro Carbon NO LOGO 82/101 Wheelset ni mis. :-)

iTrader
    2 (100%)
    Kennis heeft hem mavic cosmic alu gekocht ( +- 440 euro ) kga zien wat zijn ondervindingen zijn , carbon heeft in mijn ogen geen meerwaarde, zeker nie als beginnende toerist
    - Pc specs -
    Rampage IV Formula ROG 3930x 4.8 ghzCorsair H100iCorsair + 16 gb Gskill ripjas z 2133mhz EVGA 780TI Classified SLI 27" ASUS PB278Q 1440p AX1200WAtt, Samsung 840 Pro 256gb, Corsair F60gb, 3x300gb Veloci, 2x4tb black, lianli v2120x, asus xonar stx, galaxy S3

Member Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morfer Bekijk bericht
    Kennis heeft hem mavic cosmic alu gekocht ( +- 440 euro ) kga zien wat zijn ondervindingen zijn , carbon heeft in mijn ogen geen meerwaarde, zeker nie als beginnende toerist
    Toch liever een licht carbon setje dan zware hoge velgen. Hoge velgen zien er mooier uit, maar voor de rest ben je er weinig mee. Als ik mijn wielsetje van 1250 gram in mijn fiets steek lijkt het precies alsof ik op een andere zit

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Toch liever een licht carbon setje dan zware hoge velgen. Hoge velgen zien er mooier uit, maar voor de rest ben je er weinig mee. Als ik mijn wielsetje van 1250 gram in mijn fiets steek lijkt het precies alsof ik op een andere zit
    Kan ik mij wel inbeelden maar ik vraag mij dan echt af, je kan daar zo ver in gaan en duizenden euro's neerleggen voor betere wielen, maar tzijn uiteindelijk toch de benen die het moeten doen ?

Ik kan mij niet echt voorstellen dat bv door lichtere betere wielen u gemiddelde snelheid beter zal zijn ?

Die wielen van mavic cosmic alu wegen 1770 btw, 500gram verschil
    Laatst gewijzigd door morfer; 26 maart 2012 om 21:25
    - Pc specs -

Member
    iTrader
    0
    Hoi allemaal

Ik ben nieuw op het vlak van fietsen. Ik rij nu rond met een MTB en om het nu 'echt' te doen wil ik een koersfiets kopen. Ik wil er niet teveel aan uitgeven omdat ik als beginner nu eenmaal niet zeker weet hoe alles me bevalt. Ze hebben mij een Thompson r7200 aangeraden. Deze zou met shimano 105 afgemonteerd zo een 1300 euro kosten (wrs wel nog een kleine korting bij).
    Is dit de moeite om mee te beginnen? Ik zou er zeker niet meer geld aan willen uitgeven. Maar misschien zijn er nog betere alternatieven?

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderkeD Bekijk bericht
    Hoi allemaal

Ik ben nieuw op het vlak van fietsen. Ik rij nu rond met een MTB en om het nu 'echt' te doen wil ik een koersfiets kopen. Ik wil er niet teveel aan uitgeven omdat ik als beginner nu eenmaal niet zeker weet hoe alles me bevalt. Ze hebben mij een Thompson r7200 aangeraden. Deze zou met shimano 105 afgemonteerd zo een 1300 euro kosten (wrs wel nog een kleine korting bij).
    Is dit de moeite om mee te beginnen? Ik zou er zeker niet meer geld aan willen uitgeven. Maar misschien zijn er nog betere alternatieven?
    Even meegeven, in mijn zoektocht ben ik deze tegengekomen

viper verbier
    viper galibier

Beide te krijgen voor 1399 carbon met 105 afgemonteerd.
    Fietsenmaker sprak er vol lof over, prijs kwaliteit.

de moeite om even te bekijken denk ik.
    - Pc specs -

Member Airjinx's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morfer Bekijk bericht
    Kan ik mij wel inbeelden maar ik vraag mij dan echt af, je kan daar zo ver in gaan en duizenden euro's neerleggen voor betere wielen, maar tzijn uiteindelijk toch de benen die het moeten doen ?

Ik kan mij niet echt voorstellen dat bv door lichtere betere wielen u gemiddelde snelheid beter zal zijn ?

Die wielen van mavic cosmic alu wegen 1770 btw, 500gram verschil
    Uiteraard zijn het in de eerste plaats de benen die het moeten doen, maar het materiaal geeft toch dat net ietsje extra. Niet als je tegen 28 langs de vaart rijd, maar als je in groep rijd en na een bocht terug moet optrekken, bij bergop, je fiets is een stuk vinniger. Wielen zijn roterend gewicht, dat is zowat het belangrijkste van je fiets.
    Ik heb mijn wielen tweedehands gekocht, nieuwprijs zou ik dat er nooit aan durven geven, maar ik had niet gedacht dat het zo'n groot verschil zou zijn

iTrader
    2 (100%)
    Uiteraard zijn het in de eerste plaats de benen die het moeten doen, maar het materiaal geeft toch dat net ietsje extra. Niet als je tegen 28 langs de vaart rijd, maar als je in groep rijd en na een bocht terug moet optrekken, bij bergop, je fiets is een stuk vinniger. Wielen zijn roterend gewicht, dat is zowat het belangrijkste van je fiets.
    Ik heb mijn wielen tweedehands gekocht, nieuwprijs zou ik dat er nooit aan durven geven, maar ik had niet gedacht dat het zo'n groot verschil zou zijn
    Ik denk dat dit iets is dat je zelf moet ondervinden of anders moeilijk kan geloven, maar dat je vinniger kan rijden als je een laag roterend gewicht hebt kan ik wel inkomen.
    Dan nog gezwegen over de stijfheid van uw wiel..
    - Pc specs -

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Als ge echt goede wielen wielt voor ne "spotprijs" kunde best een goei lichte mavic velg kopen met een goede naaf a la dura ace, record of ne dt swiss.

Khed mij in den tijd mavic reflex tubewielen mee een dt swiss naaf. Beste wiele ooit. Da bleef gewoon draaien ;-) koste een 6j terug iets van een 900-1000€. Mn ksyriums ware toen ma iets goedkoper ze
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ben sinds kort ook wat terug beginnen fietsen, kwestie van wat fysiek op te bouwen. Ben nu eigenlijk nog maar een kleine maand bezig en ga als ik een uurtje vrij heb eens rond gaan toeren. (I know, niet zo veel ).

Zondags rijd ik rond de 60 km. Nu, hoe start ik best met "trainen"? Eerst op souplesse oefenen alvorens kracht te duwen, of...? Momenteel rijd ik ook vlak (langs de Schelde voor mensen omgeving Gent/Oudenaarde), zal ik dit aanpassen of eerst een basisconditie opbouwen?

Heb de ambitie om tochtjes van 100 km te rijden, die vrij gevarieerd zijn qua landschap, tegen eind augustus. Heb nu nog maar 200-300 km in de benen.

Daarnaast wil ik ook graag enkele kilo's kwijt (sta wat te vet momenteel). Ik ben nu al op een week of 3, 2 kilogram verloren door te fietsen en te sporten. Als ik zo verder doe, komt dat wel goed vermoed ik? Mijn vetlaag situeert zich vooral boven mijn onzichtbare buikspieren. Als ik nog wat op mijn eten let, zal die vetlaag wel op het gemak verdwijnen zeker?

Ten slotte ben ik ook aan het uitkijken om een helm aan te schaffen, daar een val sneller gebeurd is dan gedacht. Zou ik bij Decathlon iets degelijks kunnen kopen? Waar moet ik zeker op letten?

Mvg,

Member jvc's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Ben sinds kort ook wat terug beginnen fietsen, kwestie van wat fysiek op te bouwen. Ben nu eigenlijk nog maar een kleine maand bezig en ga als ik een uurtje vrij heb eens rond gaan toeren. (I know, niet zo veel ).

Zondags rijd ik rond de 60 km. Nu, hoe start ik best met "trainen"? Eerst op souplesse oefenen alvorens kracht te duwen, of...? Momenteel rijd ik ook vlak (langs de Schelde voor mensen omgeving Gent/Oudenaarde), zal ik dit aanpassen of eerst een basisconditie opbouwen?

Heb de ambitie om tochtjes van 100 km te rijden, die vrij gevarieerd zijn qua landschap, tegen eind augustus. Heb nu nog maar 200-300 km in de benen.

Daarnaast wil ik ook graag enkele kilo's kwijt (sta wat te vet momenteel). Ik ben nu al op een week of 3, 2 kilogram verloren door te fietsen en te sporten. Als ik zo verder doe, komt dat wel goed vermoed ik? Mijn vetlaag situeert zich vooral boven mijn onzichtbare buikspieren. Als ik nog wat op mijn eten let, zal die vetlaag wel op het gemak verdwijnen zeker?

Ten slotte ben ik ook aan het uitkijken om een helm aan te schaffen, daar een val sneller gebeurd is dan gedacht. Zou ik bij Decathlon iets degelijks kunnen kopen? Waar moet ik zeker op letten?

Mvg,
    Bij de decathlon heb je genoeg deftige helmen om tussen te kiezen, gewoon niet de goedkoopste kiezen als je regelmatig wil gaan fietsen. Belangrijk bij een helm is gewoon dat hij goed zit

Voor de rest denk ik dat je gewoon best je basisconditie verder blijft opbouwen. Maar dat wil niet zeggen dat je nu nooit eens wat gevarieerd landschap e.d. mag doen.
    Some cars are made to haul groceries.
    Others are made to haul ass.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Wat is het beste om te dragen dit weer? Heb enkel koude kledij ( een lange fietsbroek en een windstop vest) heb nu nog niet gaan rijden met dit weer omdat ik nog geen kledij heb voor dit weer. Ik neem aan buiten een korte broek en tshirt dat jullie nog wel iets onder dat shirt dragen zeker? Zo'n speciaal hemd van craft? En arm en beenstukken neem ik aan? Vergeet ik nog iets?
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Member pieterm's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Bij dit weer draag ik een thermisch onderlijfje, korte broek en korte mouwen. Maar ik doe wel, als het al wat later op de dag is, mijn been- en armwarmers aan. Eigenlijk is dit niet te koud en tegelijk ook niet te warm.

Approved 9-lifer The_Cat's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mja maar ik moet naar de winkel voor andere kledij ^^ met mijn dikke windstoppervest en mijn lange broek val ik dood met dit weer xD
      /l、
    ゙(゚、 。 7
     l、゙ ~ヽ
     じしf_, )ノ MEOW!

Pagina 59 van 588 EersteEerste ... 94955565758596061626369109159559 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten