Pagina 50 van 187 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 981 t/m 1.000 van 3725
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foohQ Bekijk bericht
    Ziezo ! Vorige week donderdag koersfiets bestelt op mijn maat ( s u p e r sympathieke verkoper ) en nu vrijdag is hij klaar ! Ik begin net met wielrennen ( heb paar jaar geleden een jaartje gespind en vond het echt leuk, al is dat uiteraard anders dan wielrennen ) en zou graag zaterdag dan een ritje maken, maar het weer is niet zo goed. Allé 8°C... Lange broek aantrekken of?

Kleine beginnervraagjes héhé ;P
    Vandaag was het schoon weer e? 16graden ofzo? en schoon zonnetje!

Maar vergis je niet, tis soms kouder op de fiets dan je denkt. Ik heb vandaag allesinds de lange broek aangedaan, truitje met lange mouwen en een windvest over (al had ik dat de hele rit open hangen).

Als je een kilometer ver bent in je korte broek weet je ook al wel hoe laat het is Kan je nog altijd huiswaarts keren om je om te kleden

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fejity Bekijk bericht
    Vandaag was het schoon weer e? 16graden ofzo? en schoon zonnetje!

Maar vergis je niet, tis soms kouder op de fiets dan je denkt. Ik heb vandaag allesinds de lange broek aangedaan, truitje met lange mouwen en een windvest over (al had ik dat de hele rit open hangen).

Als je een kilometer ver bent in je korte broek weet je ook al wel hoe laat het is Kan je nog altijd huiswaarts keren om je om te kleden
    Ja gisteren viel het idd mee. Dus best datk zaterdag skip als eerste rit of toch gaan maar dan met lange broek en truitje ?

Member langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Er is geen reden om het te skippen, zolang je je maar kleed naar de omstandigheden.
    Ikzelf overweeg het zelfs niet om zonder lange broek/beenstukken te rijden onder de 16 graden, liefst zelfs niet onder de 20 graden

Member Jack The Ripper's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Boven 15 graden en zon = korte broek bij mij, anders zweet ik mij onnozel
    Voor langere toertochten dan beenstukken, want 's morgens als je vertrekt kan het nog serieus koud zijn

Member Niinz's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vandaag dan maar een 2dehands fiets gekocht. Merida scultura 907 carbon maat medium. Héél mooie fiets naar mijn norm en voor een schappelijke prijs. Morgen eens beginnen met trappen

Member bountty's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Even hier raad vragen:

ik ben op zoek naar een nieuwe fiets (Mipozo van 5 jaar oud vorige week gebarsten), budget: 1000-1500 euro. Nu staat er bij een lokale fietswinkel een promotie: Eddy Merckx EMX-1 met Shimano 105 groep voor 1395 euro, in plaats van normaal 2095 euro. Hoewel ik weet dat Eddy Merckx normaal relatief dure fietsen zijn voor zijn prijs, lijkt deze fiets mij ideaal. Het gaat dus voor alle duidelijkheid om deze fiets: Eddy Merckx Cycles | EMX-1

Wat denken jullie?

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Er is geen reden om het te skippen, zolang je je maar kleed naar de omstandigheden.
    Ikzelf overweeg het zelfs niet om zonder lange broek/beenstukken te rijden onder de 16 graden, liefst zelfs niet onder de 20 graden
    Haha oke. Want zaterdag zou het koud zijn en ook regenen :P

Member warre's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bountty Bekijk bericht
    Even hier raad vragen:

ik ben op zoek naar een nieuwe fiets (Mipozo van 5 jaar oud vorige week gebarsten), budget: 1000-1500 euro. Nu staat er bij een lokale fietswinkel een promotie: Eddy Merckx EMX-1 met Shimano 105 groep voor 1395 euro, in plaats van normaal 2095 euro. Hoewel ik weet dat Eddy Merckx normaal relatief dure fietsen zijn voor zijn prijs, lijkt deze fiets mij ideaal. Het gaat dus voor alle duidelijkheid om deze fiets: Eddy Merckx Cycles | EMX-1

Wat denken jullie?
    idd nog altijd te duur. Voor 1400 euro zou ge toch al van niveau ultegra afmontage mogen verwachten met een degelijke alu-kader mag dat geen probleem geven

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door warre Bekijk bericht
    idd nog altijd te duur. Voor 1400 euro zou ge toch al van niveau ultegra afmontage mogen verwachten met een degelijke alu-kader mag dat geen probleem geven
    Welke merken raad je dan aan? En als ik mij niet vergis is die EMX1 full carbon?

Member warre's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Welke merken raad je dan aan? En als ik mij niet vergis is die EMX1 full carbon?
    Binnen dat budget zou ik zelf wegblijven van full-carbon. Zeker van de carbon instapmodellen, ben je beter af met een degelijk alu kader met evt carbon voor/achtervork.

Merken met goede prijs kwaliteit kan je eerder kijken naar cube, vroegere red bull (nu rose denk ik) en canyon (laatste wel enkel online te bestellen)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door warre Bekijk bericht
    Binnen dat budget zou ik zelf wegblijven van full-carbon. Zeker van de carbon instapmodellen, ben je beter af met een degelijk alu kader met evt carbon voor/achtervork.

Merken met goede prijs kwaliteit kan je eerder kijken naar cube, vroegere red bull (nu rose denk ik) en canyon (laatste wel enkel online te bestellen)
    Idd ik wou wegblijven van de carbon instapmodellen, maar ik zag dan die EMX-1 en aangezien die normaal tegen de 2200 euro kost leek mij dat geen instapmodel meer, en met die promotie dacht ik dat dat dan wel een goeie koop ging zijn.

Zal eens kijken bij Cube en Canyon, merci!

Approved 9-lifer Puppieke's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Idd ik wou wegblijven van de carbon instapmodellen, maar ik zag dan die EMX-1 en aangezien die normaal tegen de 2200 euro kost leek mij dat geen instapmodel meer, en met die promotie dacht ik dat dat dan wel een goeie koop ging zijn.

Zal eens kijken bij Cube en Canyon, merci!
    den emx-1 is inderdaad een full carbon frame en een behoorlijk goed ook!
    ik heb zelf de eFx-1. super fietsje! ben ik heel tevreden van!
    mooie prome-prijs ook! ik zou niet twijfelen!

Onze fietsenhandelaar raad cube ten zeerste af!
    prijs is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook navenant!

ozl
    ozl is offline
    Member
    iTrader
    5 (100%)
    Die mountainbikes komen nochtans meestal goed uit de tests van O2bikers. Koersfietsen weet ik wel niet.

Member Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik heb toch nog niet gehoord van de slechte reputatie van cube. Ik zoek ook een fiets in die prijsklasse en mijn oog was gevallen op de cube peloton sl.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Puppieke Bekijk bericht
    Onze fietsenhandelaar raad cube ten zeerste af!
    prijs is goedkoop, maar de kwaliteit is dan ook navenant!
    Verkoopt hij het zelf niet ofwat ? Hij verkoopt zelf Bulls ofzo ...

Member bludgeoned's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Cube maakt mooie fietsen.
    Over kwaliteit heb ik ook nog nooit horen klagen.

Member BoseBeats's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik zelf heb ook een EMX-1. Gekocht voor 1700 euro ipv 2200 vorig jaar, afgemonteerd met campa veloce en khamsin wielen. Fiets is echt iedere euro waard! Licht, comfortabel en toch stijf. Nog geen moment spijt gehad dat ik me een EMX-1 heb gekocht. Frame is idd volledig uit carbon en 'levenslang' garantie op de frame voor eventuele scheuren. Fiets mag dan uiteraard geen valschade vertonen. 1400 euro is voor zo'n fiets 'geen' geld, je kan er amper een 2dehands voor kopen.

Je moet er ook rekening met houden dat als je een Merckx verkoopt, je veel minder geld zult kwijt zijn dan dat je bv een thompson koopt.

Over Cube heb ik toch ook nog geen slechte woorden gehoort. Zelf zou ik er wel nooit een kopen.

Member Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Heeft Bulls een slechte reputatie in vergelijking met Cube?

Approved 9-lifer Puppieke's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Airjinx Bekijk bericht
    Nee hoor, hij verkoopt zelf ook cube (en geen Bulls)
    Maarblojkbaar al verschillende probs gehad met cube (veel kaderbreuken) en dan zeer slechte naservice van de fabriek.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
    Heeft Bulls een slechte reputatie in vergelijking met Cube?
    Bulls is vaak nog iets scherper qua prijs als Cube maar mixen nog meer, daar zie je soms een wielset van €90 in een fiets van €1200. Sommige onderdelen iets goedkoper zetten vind ik geen ramp, maar als je toch al zo'n bedrag geeft aan een fiets is zo'n wielset echt wel belachelijk. Er zijn grenzen aan mengen, alé dat vind ik.

Ik werk zelf in een fietsenwinkel die Cube doet, en heb in al die jaren nog maar 1 gebroken Cube gezien, zo'n heel duur carbon spul waar ze elk grammetje afhalen. Moet dus zijn dat wij enkele goede kaders krijgen dan ...
    Cube is inderdaad niet de allerbeste firma als het op garantie aankomt, maar zo ken ik er wel meer (en nog slechtere). Je moet er al eens iets langer zagen maar uiteindelijk krijg je het altijd wel gedaan.
    De consumenten willen altijd maar scherpere prijzen. Als een merk als Cube niet scherp genoeg is gaan ze op het net een fiets kopen. Zo creëer je natuurlijk wel een situatie waarbij er voor het merk amper ruimte is om wat extra's te doen.
    Wil je een perfecte garantie dan moet je naar de grote merken als Speci, Trek, ... maar die vinden de mensen dan weer te duur. Het is het één of het ander he

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)

1. DBK

Tags for this Thread

Regels voor berichten