Een klein fietsslot voor aan de inschrijving, een klein handpompje, reservetube, lepels en een "zonne"-bril met transparante glazen?![]()
Een klein fietsslot voor aan de inschrijving, een klein handpompje, reservetube, lepels en een "zonne"-bril met transparante glazen?![]()
Een pomp of CO² bommekes, binnenband en bandenlichters voor in geval ge platvalt.
Koersbril is ook aan te raden, biedt wat extra bescherming zodat ge minder rap takken in uw ogen krijgt.
Als het koud of drassig is: overschoenen. Dan blijven uw schoenen proper, uw voeten droog en krijgen uw voeten gene kou.
Fietstaske voor aan uw zadel vast te maken: daar kan je dan uwen binnenband en wa ander gerief weg te steken.
Laatst gewijzigd door Jack The Ripper; 17 oktober 2011 om 21:28
ik heb al alles behalve overschoenen prijzig? kwaliteitsverschillen? en ik ben van plan om een rugzak mee te nemen maakt het uit wat voor ene ?
en ik werk zonder klikpedalen wat voorschoenen vallen aan te raden ik deed tot nu toe loopschoenen met 2 paar zokken aan voor tegen de koude
en qua handschoenen?
en mijn fietsbril is iets in deze aard ; Kennisgeving voor omleiding maar ik merk op met deze bril dat ik minder dieptezicht/ inschattingsvermogen heb van hoe dichtbij een putje is het lijkt ook alsof het altijd zonsondergang is is dat normaal met deze brillen ?
Klikpedalen en MTB schoenen zijn wel heel handig om te klimmen vind ik persoonlijk. eigenlijk handiger voor alles, dat je 2 a 3 keer valt voor je het echt door hebt is te verwaarlozen.
@rollen, Uw betaling is in goede orde ontvangen. Onze dank hiervoor.
Uw order wordt verwerkt en zo spoedig mogelijk bij u afgeleverd. In de regel is dit in 2 tot 4 werkdagen waarbij 80% van onze bestellingen zelfs al in 1 werkdag wordt geleverd.![]()
ok en qua rugzak is elke goed zolang je hem maar kort maakt ?
Ik hoor soms dat fietsers in de winter een korte broek met zeem dragen, en daarover een lange broek zonder zeem. Is dat te doen? Het is wat budgetvriendelijker, maar anderzijds mag het ook allemaal geen pijn doenMijn investeringen in accessoires en kledij zijn intussen al bijna even groot als voor de MTB zelf
![]()
Tuurlijk. Als je het omgekeerd doet, dan kun je evengoed schuurpapier onder uw gat leggen.
Bij mij komt die lange broek er wel maar aan te pas onder de 5°C. Anders is dat veel te warm. Nu behelp ik me met beenstukken.
En kleren zijn duur. Allez, heb ik van horen zeggen want ik krijg er elk jaar een shitload gratis :].
Ik rijd nooit met lange broek, altijd beenstukken (lekker comfortabel en niet zo duur).
Ik heb een camelbak lobo rugzak en ben daar heel tevreden over. Ik steek daar praktisch alles in.
Vroeger moest ik ook geen klikpedalen hebben, maar ik zou nu niet meer zonder kunnen!
ja camelbak is sjiek maar stijl en functionaliteit kent daar wel een prijsje. ik heb ene dakine een redelijke grote : Kennisgeving voor omleiding dit is em, plaats genoeg maar is het niet zo als je springt dat hij omhooggaat en dan weer op je rug komt dat is wel stom en zo een camelbak wil ik ook wel overwegen maar ik vind het wel duur. Zou die rugzak niet veel goedkoper zijn zonder dat drinksysteem. Dat zou al veel beter zijn, nu vind ik hem duur er moeten toch ook concurenten zijn niet ?
ik vind die nieuwe zakken van Cube echt wel pracht : )
/edit/ iemand trouwens een idee hoe die ene website heete met die filmkes over wielrennen, zo motivatie filmkes?, was betalend geloof ik.
Laatst gewijzigd door MetalG; 18 oktober 2011 om 18:25
Ik em ook ene van Dakine van een 100€ en immens tevreden over!!
Mijne lobo heeft me 60€ gekost...
Hier staat em voor 62€, al veel via deze site gekocht en zeer tevreden over![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)