Pagina 1 van 119 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 2364

Discussie: NBA 2011-2012

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0

NBA 2011-2012

Aangezien er zelfs op Sporza al een transfer voor volgend seizoen aangekondigd werd is het tijd voor een nieuwe thread.

Ricky Rubio naar Minnesota. Daarbij komt dan waarschijnlijk nog Derrick Williams. Twee deftige nieuwkomers.

Approved 9-lifer d-loc's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Beniewd wat de bulls nog kunnen verwezenlijken de komende dagen.

iTrader
    0
    Ik hoop vooral dat de Heat een center kunnen krijgen en dat er geen lockout komt natuurlijk.

Crew Member StickyPummel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe zit dat eigenlijk met die lockout? Ik bedoel, hoe zit dat in elkaar. Ik heb nog nooit de tijd genomen om te bekijken hoe die salary caps en al die toestanden in elkaar zitten. Ook nu met de CBA (?) etc... weet ik geen bal van. Dus als het niet te veel werk kost om het eens uit te leggen, please be my guest (link naar een artikel waar alles uitgelegd wordt is ook toppie!)

Trades dit jaar zal ik alvast zo veel mogelijk op de voet volgen.

Member RaptorFan's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Er zijn geruchten dat ze een move zullen maken voor Dalembert. Die zal dan waarschijnlijk wel financieel moeten inbinden maar zou daar zeker niet weigerachtig tegenover staan gezien de vrij grote Ha´tiaanse gemeenschap in Miami en omstreken. Nuja, uiteraard allemaal geruchten maar zowat alles is een upgrade boven een 6'9 center waarop je niet eens moet verdedigen.

Member
    iTrader
    0
    Ricky Rubio Wat een zalige speler, geen ego´st. Verbeter me als ik mis ben maar ik denk een type-Kidd. Minesota zal veel beter zijn dan dit jaar, maar de vraag is als ze geen ervaring missen. Anders zeker een play-off ploeg!
    Rubio-Johnson-Beasly-Love-Milicic

Member Mudi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Belangrijkste vraag is: Waar gaat Howard naar toe en anders wie komt er naar Orlando. CP3 naar Orlando?

We zullen wel zien, er zullen veel verandering komen.

Approved 9-lifer d-loc's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Da's speculeren voor volgend jaar.

Member
    iTrader
    0
    Howard wil blijven maar wil niet bijtekenen in het tussenseizoen --> Hij wacht de trades af dus. Er zullen dus wat kleppers verhuizen, iemand een lijst van alle aflopende contracten?

Member Mujahedine's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizzzly Bekijk bericht
    Ricky Rubio Wat een zalige speler, geen ego´st. Verbeter me als ik mis ben maar ik denk een type-Kidd. Minesota zal veel beter zijn dan dit jaar, maar de vraag is als ze geen ervaring missen. Anders zeker een play-off ploeg!
    Rubio-Johnson-Beasly-Love-Milicic
    Ik twijfel toch echt of Rubio de hype zal kunnen waarmaken. Is wel een goeie speler, maar ik ben er nu ook niet direct kapot van. Ervaring missen de Wolves zeker. Je vergeet overigens wel Randolph nog, die mogelijk voor een breakout-season staat en (de waarschijnlijke pick) Derrick Williams. I.i.g. een team met veel potentieel !

Dit is overigens de lijst met FA's voor de komende 2 seizoenen:

http://sports.espn.go.com/nba/news/s...eeAgents-11-12

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mujahedine Bekijk bericht
    Ik twijfel toch echt of Rubio de hype zal kunnen waarmaken. Is wel een goeie speler, maar ik ben er nu ook niet direct kapot van. Ervaring missen de Wolves zeker. Je vergeet overigens wel Randolph nog, die mogelijk voor een breakout-season staat en (de waarschijnlijke pick) Derrick Williams. I.i.g. een team met veel potentieel !

Dit is overigens de lijst met FA's voor de komende 2 seizoenen:

NBA free agents in 2011 and 2012 - ESPN
    Ik vermelde gewoon even de vermoedelijke starting-five. Ik denk niet dat Williams direct zal mogen starten... Rubio is een zeer goede leidende PG, hij zal niet degene zijn met het hoogst aantal punten, een type Rond of Kidd.

EDIT: Zie ik hier nu goed dat Barea free-agent wordt?

Member gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Chandler, Butler, Stevenson, Barea, Cardinal en Peja zijn allemaal FA next season. Maar ik verwacht wel dat ze de meeste gaan resignen. Peja zal wellicht de enigste uitzondering zijn.

edit: aja oei, da staat idd in da lijstje niet gekeken! soz! maar zoals ik al zei, ze worden geresigned. Met Chandler als topprioriteit.

Member The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StickyPummel Bekijk bericht
    Hoe zit dat eigenlijk met die lockout? Ik bedoel, hoe zit dat in elkaar. Ik heb nog nooit de tijd genomen om te bekijken hoe die salary caps en al die toestanden in elkaar zitten. Ook nu met de CBA (?) etc... weet ik geen bal van. Dus als het niet te veel werk kost om het eens uit te leggen, please be my guest (link naar een artikel waar alles uitgelegd wordt is ook toppie!)

Trades dit jaar zal ik alvast zo veel mogelijk op de voet volgen.
    NBA salary cap - Wikipedia, the free encyclopedia

Draft night is altijd leuk om te volgen. Veel trades ook , nu blijft het meestal wat stil tot dan.

iTrader
    0
    Ik hoop dat Chandler naar Miami gaat, maar dat gaat nooit gebeuren... En DJ komt vrij!

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Ik hoop dat Chandler naar Miami gaat, maar dat gaat nooit gebeuren... En DJ komt vrij!
    Zal teveel geld kosten Ik zie ze eerder voor Dalambert gaan of Nazr Mohammed. (of beide?) Daarnaast zijn er weer veel nieuwe vets die beschikbaar zijn. Vince Carter, Grant Hill, Allen Iverson enz. Het zal grotendeels afhangen van hoeveel geld er beschikbaar zal zijn met de nieuwe CAO.

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik vind het heel opvallend dat de Warriors blijkbaar heel agressief Monta Ellis aan het shoppen zijn...

Ik hoop ergens dat de Pistons op een of andere manier Iggy weten te strikken en van Charlie V afgeraken (fat chance, wat een belachelijk contract ze die gegeven hben). Prince mag blijven. Ben benieuwd naar onze nieuwe coach en draft picks.

Miami heeft een center nodig. Het geblaas over Spoelstra die nu maar eens plaats moet ruimen voor Riles vind ik dan weer overdreven, hij heeft ze toch maar mooi naar de Finals gebracht. Ik denk ook dat Riley er zelf niet om staat te springen. Het wordt in ieder geval een do or die seizoen voor de Heat.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Idd, niet nu Cuban daar geld gaat tegen smijten en ze kunnen hem nooit het loon bij de Mavs geven door de aanwezigheid van The Big 3.

Kvraag mij af of Mbenga wel een contract gaat krijgen dit jaar. Bij de lakers had hij nog een excuus, maar nu werden hem meer speelminuten aangeboden en is hij uiteindelijk toch weer op de reserve der reservebank beland.

Spoelstra zal wel blijven, je kan moeilijk iemand ontslaan omdat hij de Finals verliest in zijn eerste seizoen...

Member
    iTrader
    3 (100%)
    eens benieuwd wat de Celtics gaan doen.

Hun toppers kunnen bijna stilaan op pensioen gaan op Rondo na dan ..

Qua centers hebben ze enkel Jermaine O'Neal nog over want Shaq stopt en Krstic zou naar rusland vertrekken (heb ik ergens gelezen)

Verder zouden ze azen op een paar hoge draft picks voor de 2012 draft aangezien de draft class van dit jaar niet veel toppers heeft.

Hopelijk geen lockout in NBA en NFL want anders wordt het maar saai met alleen MLB en NHL al zou de populariteit van ijshockey waarschijnlijk aanzienlijk stijgen aangezien de baseball stopt in oktober.

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    The NBA has told the players that it will cancel its Las Vegas Summer League for 2011. An announcement will be made during the weekend.

The Vegas Summer League, which would have run for nine days beginning in early July at Cox Pavilion and the Thomas & Mack Center, has been in operation since 2004.

Speaking after the latest round of collective bargaining negotiations, deputy commissioner Adam Silver stressed that the cancellation of the Vegas league was simply a function of the calendar, not a threat to the players.

iTrader
    0
    Here comes the lockout train

Pagina 1 van 119 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten