Pagina 95 van 119 EersteEerste ... 4585919293949596979899105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.881 t/m 1.900 van 2364

Discussie: NBA 2011-2012

Nas
    Nas is offline
    Member Nas's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je zegt wel niet dat het een grove fout is. Wat het dus wel is. Minstens even erg als Ron Artest zijn fout.

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nas Bekijk bericht
    Je zegt wel niet dat het een grove fout is. Wat het dus wel is. Minstens even erg als Ron Artest zijn fout.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Dat vind ik dan weer niet. Het was een fout die zelfs in de PO niet past.
    Ik vind het dus niet abnormaal dat ze hem verder schorsen hoor. Ik vind het inderdaad minder erg dan de fout door Artest om de reden die ik al uitgelegd heb. Een schorsing is wenselijk, maar 6 wedstrijden of meer zoals jullie hier vinden, is naar mijn mening te veel.

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    nu ik er nog eens naar kijk is dit een van de ergste fouten die ik ooit al op een basketveld heb gezien, gewoon met de elleboog naar de keel van een naar de ring lopende speler... ik zou em er makkelijk 20 geven als straf. bij artest kon er eventueel nog gediscussieerd worden over de graad van intentie, maar dit

Nas
    Nas is offline
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weirdo Bekijk bericht
    nu ik er nog eens naar kijk is dit een van de ergste fouten die ik ooit al op een basketveld heb gezien, gewoon met de elleboog naar de keel van een naar de ring lopende speler... ik zou em er makkelijk 20 geven als straf. bij artest kon er eventueel nog gediscussieerd worden over de graad van intentie, maar dit
    Dikke 2nd.
    Hij ziet hem afkomen en plaats zijn elleboog dan nog es tegen zijn keel. Hij feit dat em aan het lopen is, maakt de fout dubbel zo hard
    Minstens 6 wedstrijden.

iTrader
    0
    Oh please. 20 wedstrijden schorsen. Alsof er bij Artest geen sprake was van intentie. Nu ben je echt aan het overdrijven om te overdrijven. Je moet Artest zijn fout echt niet afzwakken om dan zoiets te verkondigen over Pittman.

Ik ga overigens niet ontkennen dat de intentie er was om met zijn elleboog te duwen wat al uit den boze is, maar om nu te zeggen dat hij hem opzettelijk naar de heel loopt...

Je mag ook onthouden dat het de Pacers zijn die dit alles in gang hebben gezet. Met Pittman is het inderdaad wel een serieuze stap te ver gegaan en een schorsing zal het hopelijk wat doen minderen. 20 wedstrijden, serieus...

http://www.nba.com/videorulebook/category.html?cid=55
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Zelfde van Artest imo. Opzettelijke elleboog. Artest afzwakken is gewoon te belachelijk. Die wist maar al te goed wat hem deed, met zo'n gezever moet ge niet afkomen. Net zoals Pittman heel goed wist wat hem deed. Sanctie mag dus hetzelfde zijn.

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)

Ik ga overigens niet ontkennen dat de intentie er was om met zijn elleboog te duwen wat al uit den boze is, maar om nu te zeggen dat hij hem opzettelijk naar de keel loopt...

20 matchen is inderdaad wat veel. 10 is meer op zijn plaats vind ik. Stel dat de Heat nu alles sweepen, mist hij zo de rest van de PO's

iTrader
    3 (100%)
    zijn sommigen hier nu aant trollen of gewoon zo blind.

ik zwak wmp zn elleboog nergens af, die schorsing was terecht, maar dat van pittman was vele malen gevaarlijker en over de intentie kan niemand discussieren. het wraak element doet hier nog een schepje bovenop. zeker het dubbel van wmp z'n schorsing is gerechtvaardigd.

iTrader
    0
    zijn sommigen hier nu aant trollen of gewoon zo blind.

ik zwak wmp zn elleboog nergens af, die schorsing was terecht, maar dat van pittman was vele malen gevaarlijker en over de intentie kan niemand discussieren. het wraak element doet hier nog een schepje bovenop. zeker het dubbel van wmp z'n schorsing is gerechtvaardigd.
    Video Rule Book - Home De eerste fout moet je eens bekijken.

iTrader
    3 (100%)
    die filmkes zijn ten eerste gewoon voorbeelden.ten tweede bekijkt ge best ook eens die van flagrant 2, ten ten derde het is duidelijk dat het hier unnecessary & excessive is, vooral omdat de bal niet eens in de buurt is.

iTrader
    0
    True, maar nu begrijp ik ten minste waarom het maar flagrant 1 was. Alleszins geen 10 speeldagen, daar blijf ik bij. Als hij er 6 krijgt dan zijn het er in mijn ogen al te veel. 4 lijkt me wel genoeg.

Eender hoe, de Heat gaan hem niet missen...

Nas
    Nas is offline
    iTrader
    0
    Tja, het verschil tussen flagrant 1 & 2 is vaak niet echt duidelijk. Hij boxt hem uit, dus een basketball move, maar het is vrij excessive. Wat is het dan?

Maar imo mag hij idd een tijdje thuisblijven. 20 wedstrijden is er wel over, dan moet er imo al iets gebeuren à la Malice at the Palace

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)

Eender hoe, de Heat gaan hem niet missen...
    Da's dan ook weer waar

Member BramDC's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Ik ga overigens niet ontkennen dat de inttman.entie er was om met zijn elleboog te duwen wat al uit den boze is, maar om nu te zeggen dat hij hem opzettelijk naar de heel loopt...

Video Rule Book - Home

Vraag me af waarom je perse die fout moet gaan vergelijken met die van artest.
    Van artest was de play gedaan, van pittman niet, dus voor mij is dat een heel andere situatie.
    Allemaal goed en wel dat je hard wilt spelen en "wraak" wil nemen maar zo'n iemand een elleboog in de keel geven is echt gevaarlijk.
    Haslem had ook gwn geluk dat er net tegen de pacers een flagrent 1 was gefloten anders was zijn fout altijd een flagrant 2. Het pleit wel voor James dat hij zich niet laat meeslepen met de agressie en wraakgevoelens maar gewoon weer een berematch speelt. dat is de manier om te antwoorden op provocatie, niet met een elleboog op iemands keel afstormen
    Club Brugge Supporter
    Chicago Bulls Supporter
    PSN: brammdc

iTrader
    3 (100%)
    anyways, op naar de matchup van vandaag!

ik hoop dat de sixers iets kunnen forceren maar ik vermoed dat de celtics het zullen afmaken. zal afhangen van hoe hot kg en pierce nog zijn.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    hohoho die passes van miami

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Haslem 1 game suspension, pittman 3 games. Komt daar goe mee weg zeg

Member MasterOfTerror's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hail Priest! Bekijk bericht
    Haslem 1 game suspension, pittman 3 games. Komt daar goe mee weg zeg
    Hoezo? De Heat is al minder qua big-men positie en ze verliezen dan nog eens Haslem voor een cruciale game 6, Haslem die niet slecht gespeeld heeft imo.

Celtics - Sixers .. jeesh wat een frustrerende game. Hoop dat de Celtics beginnen scoren want de Sixers morsen met hun freethrows, het zou jammer zijn als ze het niet kunnen afmaken.
    Laatst gewijzigd door MasterOfTerror; 24 mei 2012 om 04:16

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterOfTerror Bekijk bericht
    Hoezo? De Heat is al minder qua big-men positie en ze verliezen dan nog eens Haslem voor een cruciale game 6, Haslem die niet slecht gespeeld heeft imo.

Celtics - Sixers .. jeesh wat een frustrerende game. Hoop dat de Celtics beginnen scoren want de Sixers morsen met hun freethrows, het zou jammer zijn als ze het niet kunnen afmaken.
    Die fout van pittman is echt wel meer dan een 3 game suspension waard...
    Anderzijds vind ik dat Hansbourgh ook een 1 game suspension moet krijgen. Vond Haslem zen fout niet echt erger dan die op Wade.

Member Mixhell's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net highlights gezien van Celtics - Sixers, wel een tof matchke!
    Turner en Iggy lieten toch soms knappe dingen zien!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten